Nagelpiercing

/ Permalink / 31
   ....fråga har jag fått av en läsare.
Hon undrar ifall man kan ta av och på en nagelpiercing.
Det smartaste (enligt mig) är att låta nagelterapeuten göra hålet för piercingen,
men ta med smycket löst i handen.

Detta fotot föreställer en av våra kunders naglar gjorda av oss.
Smycket är dock hennes eget.

Därefter går man till någon pärlbutik eller panduro.
Där inhandlar man ettsmyckeslås.
Montera fast den på din nagelpiercing och voila...du har ett hänge du kan ta av och på.
Lycka till nu...och smycken kan du hitta här
                                                                                                 
#1 - - bella:

Idag kom tidningarna, Tack för en jättebra tävling Karin! :D



Jättefina var naglarna!

#2 - - Karin:

Va braaaa kram♥tjejen..))

#3 - - Daniella:

♥ fint!

kommer ihåg min första piercing, det var en nalle som jag fick av dej eller mamma ... coool jag va då när jag hade den alltså... hahah ... pöss

#4 - - Sandra Gee:

♥Åh så fina naglar! =)..

#5 - - Peter:

♥Jag skulle vilja ha piercade tånaglar, funkar det? Vad kostar det?

#6 - - Sofia:

Jättefina naglar!



Jo det är klart, det beror väl på vad du har tänkt dig! :) Den du gjorde till mig sist är helt i min stil. Men lite bling är ju aldrig fel! Den designen du har på din andra "designblogg" är också toppen! Kom gärna med förslag!

#7 - - Katja:

♥När jag gick min utb. hade jag lååånga klor m 5 ringar på rad i en del naglar... Kanske inget man vill ha idag!? Gott nytt..! :)

#8 - - Svanemar photo:

♥ Så snyggt så :)

#9 - - - ● Rebecca ● -:

♥Jag tycker du ska hitta några roliga längre (som på bilden) piercingar som jag kan börja använda...

#10 - - Karin:

♥Danni:ha ha jag minns...då va du en liten fis...nu erú bara en fis...HA HA

Sandra G:Tackitack..))

Peter:hm..har aldrig testat...))))

Katja Jag minns det modet..de va ju coolt.

Svanemar: Thx girl

Rebecka: Allt för dig...kikar på mässan i mars.

#11 - - bringis:

♥Fiiina....men jag ar patok for elak mot mina naglar for att de skall palla piercingar!

#12 - - Malin:

♥det ska nog gå bra med två! :)

Annars får du försöka varva båda på ett bra sätt :)

#13 - - Giulia:

♥åhååå jag vill ocksåå !! pierca nageln hahah :D

#14 - - Sandra:

♥ Jag lämnade lite saker till dig idag på salongen, partylite katalog m.m.. :D Jag ska ringa någon dag snart och boka ny tid för naglar, jag kunde inte boka idag för du hade tydligen fått med dig bokningspärmen hem, hehe ;D



Mår du bätte nu?

#15 - - Karin:

♥Malin: Du ska inte ta och prenumerera på den andra me då?? he he..atta dig du

Sandra: Fniss sorry..håller på å skriver schema.

du kommer tro att ja e tokig.. Men här hemma har vi kräksjukan 2 av 3 barn..BLÄK

#16 - - giulia:

♥utbildningen :Pför priser och så

#17 - - Karin:

♥Giulia: http://www.knnailproducts.se , utbildningar , gele , pdf

#18 - - nathalie:

♥ tyckte faktiskt inte det där var så superfint, snyggare utan.

#19 - - Isabella:

♥Hej Karin!



Nu har jag haft mina julnaglar i nio dagar och tyvärr börjar det bli riktigt fult. Gelén sitter som ett berg (så jag har inget att klaga på där!) men mina naglar växer som ogräs (det har de iofs alltid gjort), så nu har jag ju värsta diket från nagelns början till geléns början. Dessutom har mitt "vita" kommit fram bakom de röda tipparna - eller hur man ska kunna förklara det. Nu undrar jag - vad kostar det att fixa till detta - påfyllning brukar man väl inte behöva förrän efter tre veckor? Och hur ska jag kamouflera dem nu under nyår på bästa sätt - de ser rätt så "skabbiga" ut...? Hoppas du förstår nåt av mina beskrivningar :P



Kram! //Isabella.

#20 - - Lizelott:

♥Tack så mycket!!! Hade inte väntat mig detta när jag frågade. Tack, tack. Jag har iaf löst problemet nu och är väldigt nöjd.

Kramar.

#21 - - Karin:

♥Isabell:fnissar..hm..prislista finns http://www.karinsnagelhorna.se Sorry..kan inte priserna i huvve...pöss (Ischokladen va GRYM)

Lizelott:Tihi..tänkte att det var kanske fler som hade nytta av tipset...så mera frågor du..De e TOPPEN..

#22 - - Lizelott:

♥Tack!!!

#23 - - Isabella:

♥Ok. Antar att det blir 2-vexkors halv fyllning då som är alternativet som gäller. Nu kommer jag ju inte hinna göra det innan imorgon - vad kan jag göra för att få naglarna att se så snygga ut som möjligt trots diken och utväxt? :P Behöver alla råd jag kan få!



Kram, Isabella.

#24 - - natta:

♥ååh så fina naglar! :D

#25 - - Karin:

♥Isabella: Jag TROR det finns tider kvar imorrn..ring och checka me tjejerna...

Annars på med MASSA överlack i diket

och GIVETVIS fåru va me å tävla..

Natta: Thx...)))

#26 - - Shindra:

♥ Hej, jag norpar en bild för o göra lite reklam för er blogg!

#27 - - klara:

♥ fina naglar! :)

#28 - - Rebecca:

♥den översta bilden kände jag igen när jag var inne på blocket.

kan ju vara din kund, men jag vet inte. samma bild iallafall.

14s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/18396059.htm?ca=2314s

#29 - - Rebecca:

♥blev något fel på länken.

men gå in på skaraborg och sök nagel.

är inte så teknisk på det där med länkar:)





#30 - - Emma:

Jag tycker det är jätte snyggt och jag undrar om man kan använda det om och om igen, eller kan man bara använda det några få gånger ? :)

Är det man behöver en nagelborr och smycket.. eller nåt mer ? :)

#31 - - Karin:

Hej..du kan använda ett nagelsmycke flera ggr. Ett oäkta tål dock inte vatten så bra och ett sånt bör du ta bort när du tvättar dina händer. kram kram

Till top