Gratis naglar ...

/ Permalink / 11
...Ja...gratis naglar...Jag fick nämligen en ide.

Jag har nu valt ut Elisabet ni får veta mer om henne inom kort...

Ska jag lyckas...?????Ska hon lyckas...???
Önska oss lycka till..)))

Vill du vara med och tävla om ett set naglar plus x-antal fyllningar.
Den jag söker ska vara nagelbitare. Gärna sen MÅNGA år tillbaka.
Det blir en toppen utmaning.
Du ska gärna bo i närheten av Solna eftersom vår salong ligger där.
Du ska ha tid för att komma in på fyllning 1-2 ggr under 1 månad
Du ska vara okej med att jag fotar (för bloggen)

Karins nagelhörna
Huvudstagatan 6 i Solna
http://www.karinsnagelhorna.se

Vad gör vi
*Vi ser till att du får en nagelolja
*Du får en nagelborste
*Du får ett par bomullsvantar
*Du får ett soft lack från INM
*Du får en nagelförlängning samt X-antal fyllningar (tills dina egna kommit ut)

Vill du vara med???
*länka till denna bloggen (promota oss)
*prenumenera på bloglovin
*lägg ut en bild på dina naglar på din blogg. (jag förbehåller mig rätten att själv välja ut rätt modell)
*kommentera under detta inlägg med adress till din blogg

Var inte det en toppenide???
Kramizz  /Karin
#1 - - Christina:

Åh , väldigt synd att jag bor i Finland ... annars hade jag gärna deltagit i tävlingen.. :P

#2 - - Karin:

Jaaa..de va synd..((

#3 - - - ● Rebecca ● -:

Meeen ååååh,får jag nominera någon....?

Bettan http://elisabetwallgren.blogg.se



Hon har bitit på sina nalgar i år o dar,hon gjorde även naglar hos er men dom släppte direkt och hon slet av dom genom o bita bort dom.

Och hon vill VERKLIGEN få naglar o få d o funka.

Så jag skulle bli superglad om hon fick va me.

O jag vet att hon följer er blogg och har er på bloggkoll.

Hon har även skrivit till dig ang nagelbitning.



Snälla kan inte hon få vinna?

#4 - - Bettan:

oh! Karin vilken ide! Vinner aldrig i tävlingar som denna... men man kan ju försöka och om inte annat kanske nån annan nagel bitare än jag där ute blir glad!



Om jag inte vinner skulle vi kanske kunna jobba med mina naglar ändå? För jag känner mig som ett hopplöst fall...



ska länka till bloggen nu och ta kort på mina små nagel stumpar i morrn! kramar Bettan!

#5 - - Katja:

Kanonidé!!!

Nu får jag en anledning att börja bita på naglarna...;)

#6 - - Anja:

:P

#7 - - Bettan:

Så nu är jag fullvärdig tävlingsdeltagare. Bild på mina små plutt naglar finns uppe på min blogg nu:) Såg att söta Becca nominerat mig haha!!



Men må bäste 'bitare' vinna!:D

#8 - - Isabella:

Synd att jag inte är nagelbitare, bara lagerarbetare :P

#9 - - Anonym:

Kolla under ditt inlägg reklam för andra nagelskolor ?

#10 - - Karin:

Kolla under ditt inlägg reklam för andra nagelskolor ?

Förlåt men jag förstår inte. Jag har inget sånt inlägg...Vad menar du?

#11 - - Bettan:

AHHH FÖRSTA GÅNGEN JAG VINNER NÅTT! va kul!!! :D ja nu får vi se om vi kan göra nått åt mina små skrutt naglar! ÅHH JAG ÄR SÅ GLAD NU! TACK KARIN!:D:D:D:D Ska ta en cigg o lugna mig lite tror jag hehe...!!! :D:D:D

Till top