·۰•● Tävling nummer 1 ●•۰·

/ Permalink / 14

Tävlingen är nu avslutad
och genom lottdragning  så
GRATULERAR vi
Michaela

NOTIS: Michaela är du snäll och mailar din adress så vi kan skicka din vinst.
[email protected]

Denna tävling är endast riktad till Nagelterapeuter
med SANSA-godkänt diplom
se mer om sansa på
http://www.sansa.nu

Tävla om 50gr Light Elegance 1-step gele

samt:
 
2 dekorationer från Dear Laura
Allt från grossist http://www.knnailproducts.se

 Tävlingen avslutas i slutet av November.
Vinnaren presenteras i bloggen

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.
Skriv en kul kommentar på detta inlägg.

Lycka till....
#1 - - J:

Sv: :):) Gör så, och jag hoppas att du finner något intressant! :)

#2 - - Evis:

Ååå va najs med en massa tävlingar!! Dekorationer kan man aldrig få för många!! Länk o allt fixat....så nu får man med spänning bara vänta o se...fniss....

#3 - - Jessica:

Oj oj oj... Så mycke man kan göra med lite dekorationer, så att naglarna blir ännu snyggare...

#4 - - Keit:

1. Nu e jag premunant :-)

2. Länkat har jag också. Från min hemsida så klart.

3. Dekorera mera så blir vi flera !



Sämst jag e :-(

#5 - - Keit:

VARFÖR är det ingen som tävlar ? :-(

#6 - - Michaela:

Nu har jag lagt till er på blogg koll.

Ska bara fixa länken också = )



Till en början satt jag bara och gjorde naglar med vit franskt på alla kunder. Sen när jag började med Le och fick möjligheten att arbeta med ett material som har så mycket roliga färger, glitter och dekorationer. Då var de någon kund sådär varannan gång som vågade prova någon svart vit dekor eller lite stenar. Sen blev det bara mer och mer. Så nu vågar de ha lite andra fäger samt färgglada dekorationer. Har jag någon stark färg på mig så kanske de också vågar. Nu när jag väl börjat med dekorationer vill/kan jag ALDRIG sluta.

Samma sak gäller för alla kunder = )





#7 - - keit:

Varför är ej fler med ? Och ingen som skriver kul kommentar ? que ?

#8 - - Michaela:

Naglar naglar naglar, åh va vi gillar naglar.

Tänk att lite naglar kan göra så mycket.

Som väldigt många säger, när man väl börjat är man fast!! Mina kunder brukar säga:

"Man kan gå på en fest i super snygga kläder och torra och trasiga händer och naglar, vilket gör att man inte känner sig så fin. Men så fort man har fina naglar så kan man gå o handla i mjukis kläder och känns sig ganska fin i alla fall." Pricken över i:t är självklart fina dekorationer!!

#9 - - Isabell:

Nu ligger bloggen på bloggkoll Även länkad på min blogg. Roliga tävlingar tycker jag, lite ovanligt skulle inte va helt fel att få lite snygga naglar nu till jul/nyår :D

#10 - - Jennifer:

Jag är med, länkningen: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5825446

#11 - - Lotta:

Vilka fina naglar

Jag bara drömmer... tänk vad lite som gör så mycket

Jag är redan premunant på er sida och ni ligger på min blogg samt att jag har även med att ni har tävlingar

Kram Lotta

#12 - - Karin:

Kram Lotta...))

#13 - - isabella:

hej har länkat till tävlingen nu.. vill gärna vinna nageldekorerna

#14 - - Karin:

Denna tävlingen är nu avslutad genom en rättvis lottdragning...kram alla.../Karin

Till top