Tävla om fruktisar....))

/ Permalink / 24

Naglarna blir som på bilden och de är byggda med Light Elegances gele..

Grattis till Pamela

Du får valfritt boka upp en tid på salongen under Maj månad 2009.
Salongen: Karins Nagelhörna
Huvudstagatan 6 skytteholmsvägen 26 i Solna
Tel:08-277671
http://www.karinsnagelhorna.se/

Hur tävlar jag?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida i din länklista.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida.

Frågan är... Varför renoverar vi?

Tävlingen avslutas den 20/4-2009


ALLA svar finns ALLTID i vår blogg eller på vår HEMSIDA!

Så leta runt en stund...))
#1 - - mellen - tävling i bloggen:

Synd att man inte kan vara med då det e långt borta =/

#2 - - Nettan:

Varför ni renoverar ?

Du har ju skaffat er en större och bättre lokal för din härliga verksamhet !



Och självklart vill jag vara med i din tävling då jag inga naglar kvar har. Buhu ! Oj va man vänjer sig snabbt.



Tävlingen lägger jag genast upp på bloggen min !



Jättekramiz

#3 - - mellen - tävling i bloggen:

haha nej jag googlade fram en pizza bit ;)

#4 - - Erika-mode-pyssel-m.m.:

Rösta gärna på mej till veckans blogg på http://crossthatline.blogg.se/2009/april/dags-att-borja-rosta.html#comment nr 3. Erika. Tack tack

#5 - - Sandra:

Åååååhhhh Karin, dom där naglar var jag sjukt sugen på att göra sist då Selda hade dom! Hoppas hoppas hoppas jag vinner nu! Jag har självklart skrivit om tävlingen i min blogg + länkat och allt annat. Svaret på frågan är att ni renoverar för att din nagelsalong ska flytta till en ny och större lokal :)

#6 - - Leila bakar...:

Åh vad söta! Nu blir jag sugen på naglar... =)

#7 - - Karrow:

Svar: Hehe, goodie! :)

Förstår om det är mycket att göra med all renovering och så!

#8 - - Josef Wijk:

JA visst blev det läckert! JO visserligen menhan var inte så ledsen när han gick! Men det fångades inte så mycket på foto bara! Hoppas att du har haft en bra påsk! Kramar

#9 - - ღ Marica Wikℓund:

svar tack & tack :)

Nästan så de känns som om man måste komma in nästa gång man är i storstan för o se hur ni har det =)

#10 - - Anna:

tack. Ha en fin dag. kram

#11 - - Sabine - Ab imo pectore:

det funkar iaf :) var något fel på mina kodmallar.. ?!

men jag ändrade inget igår :S skitskumt att det bara slutade fungera.

du vet inte vad det kan vara? om det är någon speciell kod som man inte ska ta bort/ändra?

för jag vill ju lägga tillbaka mina fina koder igen :P

#12 - - Isabella:

Vilka underbara stickers! Vad kostar det att köpa sådana? För visst kan man väl använda dem på "vanliga" naglar, under överlacket?

Använder förresten nageloljan varje dag, har blivit en rutin nu och mina naglar mår rätt så bra faktiskt :)

Kram i vårsolen!

#13 - - emy:

hej! :)

kolla gärna in min blogg,

lite längre ner har jag skrivit

om hur det är att vara gravt hörselskadad

+ lagt upp lite bilder från auschwitz!

kramar!

#14 - - Stephie:

Hehe, tack så mycket! :) Häftiga naglar!

#15 - - Zanne Güzel:

Jamen de er super flotte de negle :-)

Dem vil jeg gerne vinde... lad dig ikke snyde af jeg skriver på dansk, jeg bor faktisk i Stockholm, så det kunne være nice med dine flotte negle :-)

#16 - - Pamela:

Oh va kul!! jag har väntat läänge på dom där frukten:D me want!

Ni renoverar för att ni ska flytta till ny o fin lokal:) ska bli kul o se den:)

#17 - - Diane:

sv: tack så mycket :D



allt bra då :)?

#18 - - Jenny:

Håller tummarna att Zanne vinner ;)

Min mans brors fru ;) (svägerska?)



De e nyinflyttade till Sverige från danmark :)

Vinner hon bokar jag in en tid samtidigt som henne och fixar mina...haha... behöver fixa mina igen.... Men jag e inte med och tävlar denna gången, vill inte konkurera med Zanne ;)



Puss och kram

#19 - - Sandra:

Svar: Klockan är köpt på Lagerhaus och kostar 149 kr bara :O Billigt!!! :)

#20 - - Sandra:

Svar: Gör det ;) Ska du ha på salongen eller hemma?

#21 - - Sandra:

Ja juste, ljusen.. ah, först visste inte dina anställda något om dom men sen nästa gång jag var där så hade dom hittat dom :) Tuuuuusen tack, dom var superfina :D

#22 - - victoria:

Gud så härliga naglar :) jag vill gärna vara med i tävlingen är så nöjd med mina förra som dock inte sitter kvar nu :( men de skulle verkligen vara kul med något nytt och lite annourlunda :)

Svaret på frågan "Varför renoverar vi?": För att ni håller på att flytta och fixa fint i eran nya och större lokal :)

Ska bli såå kul att få se hur de ser ut :)

#23 - - Åsa:

Åh, vilken klant jag är som missade dessa! De var ju både roliga och vårlika och som vanligt snygga. Attans - bara att inse när man är klantig och missar i sitt surfande ;)



Hälsningar, Åsa









#24 - - » Beatrice - blivande mor 2009 «:

Shit vilka snygga naglar!

Till top