Cecilia

/ Permalink / 25
....har gått sin utbildning hos oss...
Närmare bestämt hos vår lärare Gia på
http://vassatassar.se/

TITTA så fina naglar hon gör i Light Elegances gele
och med Dear Laura dekorationer.
(bilder snodda på hennes ansiktsbok)

eller denna bilden

Jag vill dessutom säga att hon är
NYUTBILDAD-Nov-08.
Vill du ha så fina naglar så kontakta henne på
(sthlm)
[email protected]
http://www.nagelvran.se/ 

Så kan det gå när man är galen nog att ha MIG på facebook...
he he
#1 - - Cecilia Granath / Nagelvrån:

Åh tackar, tackar!!! Du e ju underbar, Karin!!



Vi ses på lördag för lite mer utbildning, denna gång i dekoration.



Ps. Utvecklar för tillfället en hemsida som kommer heta: www.nagelvran.se



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM

#2 - - Heyli:

♥ hehe har läst mailet, men hinner inte svara nu har bara lite lunch! svarar ikväll :) ta bloglovinbilden du, men vill du ha ytterligare en bild eller bara den? du skrev i mailet att du ville ha en bild.. :) kram

#3 - - Katja:

♥Snygga naglar.. Kul när folk har talang! :)

#4 - - Babbidesign - [Design & Foto]:

Jättesnygga naglar!

#5 - - Josefine:

Jaa den var jätte fin!

#6 - - Stephanie:

va? jag mailade imorse! Jag mailar igen ♥

#7 - - Sofiya:

♥Sv: taack :D skickar en tillbaka!

#8 - - Stephanie:

Ja , den var jättefin! Nu antar jag att de har kommit eftersom du har lagt in en bild :) ♥

#9 - - Alexlyndra:

♥Jag märker att jag missat en jätte spännande blogg! Dig ska jag absolut följa i fortsättningen.

#10 - - Stephanie:

♥ Tack så hemskt mycket! du är verkligen en underbart snäll människa!

#11 - - sensuellt:

♥hahahaha jo jag visste inte vad jag skulle skriva :P

#12 - - Sandra:

♥ Fina naglar :)



Och självklart prenumererar jag fortfarande på din blogg, det kommer jag inte sluta med i första taget ;) Den är en av dom bästa :)

#13 - - Maria:

♥snygga naglar :) Hon är duktig!

#14 - - Sali:

♥ Gud vad duktig hon är! För varje dag som går och för varje grej jag läser om er utbildning, så blir jag mer och mer säker på att jag ska gå er utbildning om ca 1år! Nu är jag nästan 100½ säker, ni verkar helt klart bäst!

#15 - - Nathalie:

Hon är ju riktigt duktig, hel coola naglar :)

#16 - - Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]:

här lär jag hänga för en massa insipration nu fram över! :D för herregud så kul det är med naglar, och jag har bara hållit på i tre dagar :D

#17 - - Sabine:

♥de första var jättefina!

#18 - - Heyli:

♥ nu har jag svarat på ditt mail :p

#19 - - Alisa:

♥Detta var nog det sämsta som kunde hända, går det bra om vi fixar en najsig design utan bild kommer ta bort alla bilde rpå mig själv eftersom jag vill bara använda bloggen till att skriva ut om det jag känner?

#20 - - Anonym:

♥jo jo klart jag vill men jag kunde int ehitta din adress eftersom den äckliga jävlen raderade alla komentarer med inläggen men nu blev jag glad när du hittade till min blogg. Ska spara din adress denna gång

#21 - - Anonym:

♥hehe lungt finns ju ändå knappt något kvar radera:P (ett skämt) ok mailar:)

#22 - - ingegerd:

♥jättesnyggt!!tänk om man kunde sånt!!det verkar så skoj!!ha det gott!

#23 - - Dilek Isabelle:

♥duktig e hon=)

#24 - - purplerain:

♥Väldigt väldigt fina. Måste ta och måla nått kul på mina. Sist var det häxor med små stjärnor och allt. kram

#25 - - Vicki:

♥ Superfina naglar! :) Cool blogg!

Kram! :D

Till top