Nagelforum ...

/ Permalink / 22
tävlingen är avgjord...

Det finns motiveringar från juryn...Kan du gissa mina motiveringar??
*fniss*

Så BRA och FINA bidrag det var...riktigt svårt....

till Irina Gafvelin, Örnsköldsvik
läs resten här...



Sen glöm inte bort tävlingen vi har här i våran blogg....
#1 - - Laura:

Anledningen varför jag inte hade ätit på 7 timmar var för att vi åt buffé på båten och det mättade så länge :P Åt så mycket nämligen ;)

#2 - - Laura:

Och jag som tycker mina fransar är rätt korta :P Men hemligheten är ögonfransböjare, bra och mycket maskara :D

#3 - - Anna:

Åh, vilka fina somriga naglar!!

Bra inköp!! Jag tror bestämt att jag får följa ditt exempel i morgon...

Godnattkram!!

#4 - - Jennifer på Fashioncut:

Grattis till henne! :)



Sv: Jodå relativt fort, men jag orkade inte vänta så satte mig vid tv:n och fastnade där sen :)

#5 - - ingegerd:

vilka härliga naglar!!!!

#6 - - Lizelott:

sv: tackar!!

uuuuu, vilka naglar. Snygga!!!!

Kramiz

#7 - - purplerain:

...Inser att det är dax för mig att fixa mina naglar. Blev verkligen inspirerad av dom på bilden. Kändes som om dom var JAG.. kram

#8 - - Anonym:

gud va coola =)

#9 - - Therese Melwins & Noels Mamma:

Tack för att du vill göra en ny design åt mej.. JAg vill gärna ha en ny färg oxå om de gå bra.. :DJag mejla dej bilder och lösen ord imorgon.. :D

#10 - - Therese Melwins & Noels Mamma:

vad ha du för e-mail adress då.. ??

#11 - - « K A R R O W »:

Men gud, vilka fräcka naglar! Ibland önskar man att man hade både långa naglar och sådan fantasi när det gäller nagleldekoration.. :)

#12 - - Jonas:

Hejsan!

Märkte precis att det är du som har bloggen bloggdesign.blogg.se, och dessutom att du inte använder den längre.

Jag bara funderade över om det är möjligt att man kan få ta över adressen, eller om du har planer för att använda den i framtiden?

// Jonas

#13 - - * Linda me Cazandra *:

Hejhej. Hur ör de? De va längesen vi skrev till varann.. Hoppas allt är bra. Kramar

#14 - - Daniel:

Vila coola naglar... de borde man klösa runt med i sänghalmen i sommar!

#15 - - attis:

Hej vännen. vilka supersnygga naglar. Hoppas allt är bra med dej. Hen bra vecka du oxå.

Kramen

#16 - - rolf:

Det är pappas trädgård som jag tagit bilder från.jag bor lägenhet i hjo.du får har en skön dag.kram

#17 - - Jonas:

svar: Aha, det var ju synd.. Dock verkar det som om han har startat upp en egen sida istället för att ha en blogg.



Hur har du löst det med dina menyer just nu? Det är möjligt att det finns en smidig lösning genom att bara ändra koderna lite snabbt, men det beror på hur det är uppbyggt för tillfället.

#18 - - Anna:

Haha!

Japp!! Egentligen bara 3, men jag har ju 9 småttingar och jag lääääängtar till första veckan i augusti när dom ska iväg... Visst är dom söta, men ibland blir man tokig på alla små dunfjun och det kan vara svårt att skilja på om det är en kattunge eller en dammråtta som åker med ner i dammsugarpåsen.. Hihi!

#19 - - Johan Svensson:

SV: Ja, man kan ju alltid hoppas att biljettköparna får sina pengar tillbaka!



Vilken grym bloggdesign du/ni har! :)



#20 - - * Linda me Cazandra *:

Sv: Hejhej.. hehe ok.. ingen fara =) jodå de är bara bra här.. lite varm men ändå underbart =) Aa har gjort min design sj =) Så nöjd me den.. Kan du hjälpa mig me en sak? Sån dära som jag har under välj måbad hur får man sån till alla mina blogglänkar & arkiv? vill ha sånt där nämligen.. Kram

#21 - - * Linda me Cazandra *:

Sv: OK tack men under vadå? hihi kram

#22 - - Linda:

Jösses! Vilka naglar =)

Till top