Nagelbitare ...

/ Permalink / 35
...kika på denna nagelterapeuten...
Nu har BUSKarin varit och snott bilder på en hemsida...
moahaha..

Får man göra så? Bara sno bilder...Nej GIVETVIS inte...Det finns något som heter copyright.
Men jag har på känn att jag blir förlåten...OCH jag var bara TVUNGEN att visa er
hur fint det kan bli på en nagelbitare...))
Jag valde även att skriva mitt bloggnamn på bilderna så ingen snor de härifrån...he he

Hennes hemsida finns även i min länklista vid sidan om...
OBS: Är du utbildad av oss..eller har du gått en Come on over? Arbetar du med LE? Har du en hemsida.
Kommentera och ge mig adressen Jag vill gärna länka till dig..)

(bilderna är klickbara)

Före

och efter

Naglarna är gjorda av en urmysig tjej som heter Cecilia...
Cecilia har gått sin utbildning hos mig och jag måste säga att jag är SÅ STOLT!!

Så då vet ni...man går ALDRIG säkert när man lärt känna mig...


#1 - - keit:

Måste säga att dessa naglar blev grymma. Cecilia rulez....

#2 - - Heyli:

hihi sötis :) du är gooo ju!! kram!

#3 - - Lotta:

Hej jag har oxo "snott" några bilder till min hemsida! Men av helt andra skäl än man kan tro! jag tycker dom var så himla snygga och vill visa mina kunder hur fint det kan bli , när man är på den ninån! har varit noga med att tala om att jag inte gjort just dom naglarna! Jag väntar mej ingen förlåtelse, men kanske en "gnutta" förståelse! Ni tjejer i vår storstad Stokholm är såååååååååå himmmmmmmmla duktiga att jag skånetös blir alldeles lyrisk! Jag skryter för mina kunder om tjejerna i Stokholm och hänvisar till era sidor. Jag gör inte min hemsida själv men hon kommer till mej i helgen så då åker dom bort! Har lärt mej en läxa och det ska inte hända igen. Men ni kan inte hindra mej från att sno era ideer och försöka att härma era fina dekorationer. Ha ha!! Än en gång ursäkta alla som kännt sej kränkta! Kramiz Lotta

#4 - - Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥:

Jag vet inte =O



Spotlife har gjort en timer som gör att när klockan är 20.30 så stängs den ner och så räknar den en timme så kommer bloggen upp igen.=o

#5 - - EMMAJULI BÖRJAT VIDEOBLOGGA:

Hej Hej , läs gärna mitt senaste inlägg om Robinson & Earth Hour, hur kommer du / ni göra ?!



Kram <3

#6 - - M i c k a:

Hej på dig, har kollat in din blogg nu ett ex anatal gånger, och jag gillar den ;D naglar är så sjukt skoj.

tänkte därför höra med dig med hur jag kan få mina naglar starkare, gamegirl som jag är så bryter jag av mina naglar när jag lirar, trycker för hårt på knappar osv, går det att få dem mer "hållbara". Jag har så mjuka naglar.

Ha en bra lördag.

kram

#7 - - Millah:

Tack så himla mycket :)

Du har du fått mitt mail

#8 - - cecilia strlm:

Hej Karin! Fan vad arg jag är...grrrrrrr.. klart du får ta den bilden du har ju länkat å allt till mig. jag blev jätteglad när jag såg detta. TACK, det värmer att se att du är stolt över mig. DU ÄR MER ÄN FÖRLÅTEN OCH DET VISSTE DU INNAN DU LA UPP BILDEN ANNARS HADE DU INTE GJORT DET, SÅ VÄL KÄNNER JAG DIG. Du är en grym lärare, är glad att jag valde att gå min utb. hos dig och ingen annan. KRAMIZ Cicci

#9 - - mathilda:

visst är den!:D älskar den.

vad fina naglarna blev!:)

#10 - - Heyli | Vinn 100 kr hos mig! |:

haha nä de blir jobbigt att stänga av datorn!! men jag tänkte såhär, laptopen jag sitter med nu har ju batterier.. det måste man väl få använda..? ;)



mjaa gillar ljusstaken med!

#11 - - Heyli | Vinn 100 kr hos mig! |:

haha nä de blir jobbigt att stänga av datorn!! men jag tänkte såhär, laptopen jag sitter med nu har ju batterier.. det måste man väl få använda..? ;)



mjaa gillar ljusstaken med!

#12 - - IRMA ~ FOTOBLOGG -:

SV: Jag har lagt till dig :)<3 Kram

#13 - - vesna:

Dina naglar är så coola =)

#14 - - ღ Sofiα Werℓin:

Snygga :)

#15 - - Sarah:

copyright om jag får be :) //språkhitler.....



Snyggt med naglar men jag får inte ha långa i mitt arbete. Men inte tusan biter jag av dem iaf.

#16 - - vesna:

godnatt =)

#17 - - gaystyle:

Jag svälter mig inte, utan jag går på olika dieter osv.

Och jag trivs att vara en "size zero"

#18 - - Leila bakar...:

Tja! jag har gjort ett bloggdesign till min kusin, gjorde en testblogg på blogg.se och hon har redan sin blogg på just blogg.se. Hur överför jag min design från testbloggen till hennes gamla blogg? Hur brukar du göra? Jag tänkter att om jag får hennes inloggningsuppgifter kan jag ju logga in, välja den stilmallen jag utgått från och sen bara klistra in koden från testbloggen....kan man göra så? Så inte hela hennes blogg försvinner menar jag.....vore ju synd...hehehe.... om du har fullt upp och inte har tid at svara så tro mig, jag förstååååååååååååååååår , kram

#19 - - Jinet:

Hejsan!



Just nu så har jag en tävling där du kan bli veckans blogg och samtidigt kan du vinna 3 filmer! Anmäll dej gärna :)



Kramar.

#20 - - IRMA ~ FOTOBLOGG -:

SV: Nej usch! Inte jag heller :P

#21 - - Leila bakar...:

japp jag förstår, det är som jag trodde då. Tack! jag ska skicka en hel hög kakor till dig nån dag! Den är inte ens i närheten lika proffsig som dina oh inte riktigt klar...menmen här är den i alla fall. kraaaaaaaaaam



http://testbloggrebecca.blogg.se/?tmp=28235636



#22 - - ღ Sofiα Werℓin:

har faktiskt haft det innan med men sen la jag ner den bloggen och nu tänkte jag dra igång den igen:)

#23 - - Josef Wijk:

Snygga naglar verkligen!



Har du inte haft din invigning än? Är du nyöppnad eller har det inte blivigt någon?



Har det gått bra med benen föresten?



Kramar

#24 - - Leonora - The Magic Memories:

sv; nja så mkt snö hade vi inte :P

allt väl?

#25 - - purplerain:

Ok, nu har jag bestämt mig.. lägger ut en bild av mig imorgon. Lovade ju att berätta för dig först!

#26 - - Millah:

Hey.

Nu kan du tävla om en biobiljett. Intresserad ?

Kika in här då:

http://millahoman.blogg.se/2009/march/tavling-biobiljett.html



ha det bra :):)

#27 - - Heyli:

trevligt att göra nåt tillsammans :)

#28 - - keit:

http://www.nagelboden.net/skotsel.htm bakgrunden är det inte din bild ?

#29 - - Hanna:

Vad sugen jag blir på att fixa snygga naglar när jag ser dina bilder!! ;) jättesnygga!

#30 - - Alexlyndra:

Guuu så snyggt det blev ju!

#31 - - Fatima:

Svar: Kul att du tycker det! ;) Jag älskar pyrmiden! :D

#32 - - Martina:

sjukt fint :)

#33 - - Caroline Elisabeth på Beautylicious:

Sv. Tack ska du ha! :) Känner mig lite bättre idag :D



Gud vilka fina naglar, så sött! Förstår att du är stolt hehe :D

#34 - - mellen:

Du e så duktig =)

#35 - - Malin:

Åh, gud så fint! Jag är själv nagelbitare. Skulle verkligen vilja sluta med det, men jag har försökt minst 100 gånger utan resultat. Ska nog ta och leta upp någon "nagelsalong" i närheten där jag bor :)

Till top