Nageltävling ..

/ Permalink / 17
...igen om liknande som förra tävlingen...
De va ju så poppis...

Låna gärna bilden till ditt inlägg!

Då var tävlingen avslutad och vinnare denna gången var
Lina
och
Lisa

Grattis till er!
tjejer var noga med att tala om att ni vunnit när ni bokar upp er tid./Karin

Du får valfritt boka upp en tid på salongen under Mars månad 2009.
Salongen: Karins Nagelhörna
Huvudstagatan 6 i Solna
Tel:08-277671
http://www.karinsnagelhorna.se/

Eventuell resa till salongen står du själv för.

Tävlingen avslutas den 18 mars.
Vinnaren presenteras i bloggen

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida.

Frågan är ... Vart sitter jag med i en expertpanel och besvarar nagelfrågor?

ALLA svar finns ALLTID i vår blogg eller på vår HEMSIDA!

Så leta runt en stund...))
#1 - - JENNIE - modeblogg:

kan tyvärr inte ta mig dit:/





vill du också ha ett långt vackert hår?:) kicka in i min blogg!

#2 - - Katja:

Hmmm... LE.... Trodde jag måste gå en come on over först? Men annars sätter jag igång direkt. :)

#3 - - Michaela:

Va roligt med en till : )

Svaret är nagelforum : )

Ska genast lägga upp er nya tävling i min blogg på nagelforum. Tack för att du har denna roliga blogg. Och delar med dig av roliga tips och ideér till oss alla.

Kram Kram Michaela

#4 - - Anna:

Eller hur??!!

Och ÄVEN OM det var sant, vad åstadkommer personen ifråga..??

Jag har inget otalt med Marie, så varför ska jag bry mej...??

Hon har inte varit annat än trevlig...

Kram

#5 - - Cecilia:

Så snygga! Synd att man bor så himla långt bort..

#6 - - Nettan:

Självklart ska man vara med och tävla !!!!



Svarar på frågor gör du på nagelforum !!!



Tävling upplagd !



Jättekramiz

#7 - - evamar:

Är inte med idag men har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/march/naglar-18-mars.html

#8 - - lina:

svaret är såklart nagelforum och jag lånar en bild oxå så länkar jag! Hoppas på bättre lycka denna gång :D

#9 - - annica:

Oh, mutcho Snygga, dom vill jag vinna! Jag lägger upp bild och länk direkt! :-)

Å svaret är Nagelforum.se

#10 - - Lisa:

Klart man är med, någon gång måste man väl vinna.. Haha.

Svar på frågan: Du svarar på frågor på nagelforum.se.



http://dontcallmebaby.webblogg.se/2009/march/tavling-vinn-naglar-hos-karin.html

#11 - - tullan:

hallå :) vill självklart vara med och tävla om dom fina naglarna.

Du brukar sitta och besvara nagelfrågor på nagelforum.se.

Länkat till dig på min blogg, lagt till dig på bloggkoll och skrivit ett inlägg om din tävling :)

kram

#12 - - lina:

tack! jaa man får hoppas att man har turen med sig någon gång! vad tar ni för era naglar om man inte vinner en tävling här? :)

#13 - - Michaela:

De är så fina : )

Nu är det bara att hoppas, tihi!

Vem gör inte det ; )

#14 - - Sandra:

Svaret på frågan är Nagelforum.



Jag har länkat till tävlingen på bloggen och allt det andra vet du att jag gjort ;)



Snart är det dags för mig att komma och göra nya naglar hos er, Torsdag får jag äntligen dom fixade.. dom har gått sönder lite nu för typ första gången.. så nu blir det till att gå oftare och fixa naglarna :)

#15 - - lisa:

Åh jag vann :D Vad glad jag blir. Tack Karin!

#16 - - lina:

OH JAG VANN! ggah vad glad jag blir :D karm!

#17 - - lina:

haha såg nu att jag hade skrivit exakr samma sak som Lisa som också vunnit haha :P

Till top