Naglar du kan vinna ...

/ Permalink / 48
du får själv välja om du vill ha spetsiga eller raka...


Du får valfritt boka upp en tid på salongen under Mars månad 2009.
Salongen: Karins Nagelhörna
Huvudstagatan 6 i Solna
Tel:08-277671
http://www.karinsnagelhorna.se/

Eventuell resa till salongen står du själv för.

Oj de va så populära så...jag kör igång en liknande tävling!
Denna gången säger vi grattis till
den här tjejen....))

Tävlingen avslutas den 13 mars.
Vinnaren presenteras i bloggen

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida.

Frågan är... Vad heter den SENAST anställda tjejen hos oss?

ALLA svar finns ALLTID i vår blogg eller på vår HEMSIDA!


#1 - - Anonym:

hej nu har jag skrivit en viktigt inlägg om anonyma kommentarer lämna gärna din åsikt !

#2 - - BJERNHAGEN:

hör mig sjunga på bloggen & tyck till :)

jag vill ha precis DIN åsikt!

#3 - - attis:

Så jäkla synd att du är så långt bort. Jag är inbiten nagelbitare och skulle verkligen behöva göra nåt åt mina naglar. Men 70 mil är nästa lite väl långt.

Natti,natti.

Krama

attis

#4 - - Marie - Mitt liv med Max & Migo:

Jag säger Sofie! :-)

#5 - - Lisa:

Jag är med, prenumenera redan på bloggen..



http://dontcallmebaby.webblogg.se/2009/march/tavling-naglar-hos-karin.html



Svar på frågan: Sofie heter eran senaste anställda.



Ps. är det okej att låna bilden i inlägger när man skriver om tävlingen?

#6 - - marajka:

Jag säger sofie :) följer sedan länge med bloglovin :)

klänka i bloggen oxå :)

#7 - - vesna:

så coola naglar =)



det är en anonym grej ja kör med sen innna, gud vet vad människor gör med ens bilder... =) känns bättre såhär för min del iaf..

#8 - - pella:

nu har jag fått till headern ler nöööjt kram

#9 - - attis:

Ha en bra dag du oxå.

Kram

attis

#10 - - Nettan:

Självklart är det sofie som är den sist anställda hos er.

Det var hon som gjorde mina senaste naglar och hon fick en jättefin form på mina naglar = skitssnyggt !



Jag lägger upp tävlingen på min blogg för dom där naglarna var ju skitsnygga i färgen och designen - absolut något för mig !



kramiz

#11 - - Sarah Gustafsson:

Senaste tillskottet heter Sofie.

Jag önskar så att jag vinner denna gång, min dotter är en tillfrisknad nagelbitare, men vill så gärna ha fina naglar..så jag skulle ge henne chansen att få gå till er och få riktigt läckra naglar.

Här är länken till tävlingen på min blogg:

http://blogg.aftonbladet.se/17318/perma/1150565/

kram

Sarah

#12 - - Josef Wijk:

Hej!

Gå gärna in och rösta på mig bland fem finalister till månadens blogg hos Emma!

http://emmajuli.blogg.se/2009/march/finalisterna-i-manadens-blogg.html

Det är dags för en frisör att vinna nu ;o)

Kram



#13 - - Veronica:

Hon heter Sofie, jag vill gärna vina ett set naglar, ska på spa kryssning den 29 mars så det skulle passa perfekt att få åka dit med snygga fina naglar!

kram veronica

#14 - - LoEmma:

WOOOOOOW, sådana dära vill ja oxå haaa, avis

ja komer antagligen knäcka av både naglar å fingrar i stallet m dem, men d kommer ja helt enkelt skita i för de är DÖDSKALLELÄCKRA!

Svar: den nyanställda tjejen heter Sofie!

håller tummarna nu

#15 - - BJERNHAGEN:

Åh, tackar så mycket! :)

#16 - - IRMA ~ FOTOBLOGG -:

SV: Gör det du, kan vara bra å ha ;)

#17 - - Linda:

Heej!!!

Sofie heter den nya!!

Jag skulle blii såå glad om jag vann, just nu ser mina naglar

ut som jag vet inte vad.

KRAM

#18 - - jane:

hejhej igen(mamma till 4)....

#19 - - Anonym:

Ja, vad tusan, måste ju testa spetsigt nån gång, det blir ju även en lektion i hur man gör...

SÅ- jag tävlar, tävlingen upplagt på min blogg med länkar (3st) hit. Nya tjejen heter Sofie. Och prenumererar, ja det vet du att jag gör.

#20 - - pella:

visst blev den har ändrat lite till nu :) börjar bli riktigt haj eller not hahaha fan vad läckra naglar på bilden :) gör ni de mönstret med stripelack? om man vill göra glitter franskt vilken gele blandar jag glittert i? funderar på illrosa :) kram

#21 - - Kia:

Alltså, fattar inte riktigt vad jag gör för fel ibland när mina avs. uppgifter inte kommer med... jag är helt säker på att jag skrivit in dem... Jag är med och tävlar och min kommentar börjar med: Ja, vad tusan...

#22 - - victoria:

Riktigt coola naglar :)

#23 - - sofie:

svar: Tack =)

#24 - - Astrid:

TÄVLING!



Hej, nu är det tävling på min blogg, man kan vinna ett par solglasögon värda 600kr!

#25 - - Anonym:

Bra blogg du har! :)



Keep up the go work!





Kram

/Linnéa

#26 - - Jennifer på Fashioncut:

Så förbannat snygga!

SV: Vad bra att du hade det trevligt :)

#27 - - Embla, Lillasyster och världensbästa Moster:

sv; ja nagelolja är prio ett!!!

hihihi!



fina naglar är viktigt!

#28 - - Rasmus:

Snygga naglar.. Jag borde tävla men orkar inte.. Jag kunde bara få manikyr om jag vann.. Men men.. Ursh.. jag vill bara glömma bort allt.. Önskar jag fick minnesförlust och glömmde allt om vem jag är och vad jag gjort och allt där till.. En helt ny fresh start på livet liksom.. Man är ju inte den man va utan man är någon annan då.. Skulle vara skönt.



I alla fall, Tack för de trevliga grattulationerna om morbros-skapet och ska hälsa till min syster.



Sköt om dej och låt ingen paja ditt liv!



mvh R

#29 - - evamar:

Den här gången vill jag inte vinna men har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/march/naglar-13-mars.html

#30 - - Deniesé:

Gu va coola naglar!

#31 - - Linda:

Skitsnygga naglar och jag längtar verkligen till fredag då jag får nya snygga:-) Dom börjar göra sitt nu härhemma;-)



Skoj att dopet vart så lyckat och coolt att döpa sig på internationella kvinnodagen dessutom:-)



Ha en skön kväll..

#32 - - Michaela:

Super snygga naglar.

Er sista anställda heter Sofie.

Vore härligt med lite naglar.

Få bli omhänder tagen lite, när man tar hand om alla andra : ) Alla kunder få fina naglar. Men man har ingen tid till sig själv : (

Jätte fina naglar. Det gör ni alltid : )

#33 - - Michaela:

glömde skriva att jag lagt upp tävlingen i min blogg och att jag har dig på bloggkoll ; )

#34 - - Lizaloop:

Vinsten den överlåter jag till någon annan, det var lite väl långt att åka 75 mil för att fixa naglarna...

;)

#35 - - Anna:

Halloj!

Ville bara tala om att du fått en liten, liten, liiiiten utmärkelse hos mej... :)

Kika in här:



http://miranna.blogg.se/2009/march/the-ninja-award.html



Kram Anna

#36 - - T i n a:

http://tinasworld.blogg.se/2009/march/karins-nagelhorna.html



prenumererar på bloggen =)



Sista heter Sofie :)

#37 - - Hannah:

Häftiga naglar med bor för långt bort.. 60 mils reasn blir nog dyrare..





Kolla min blogg!



http://deepheart.blogg.se

#38 - - Karolina:

Klart jag måste vara med. håller tummen och hoppas som bara den

De är så klart Trevliga Sofie.

http://viktkampen.blogg.se/2009/march/klart-jag-ska-vara-med.html

#39 - - Annas tävlingsblogg:

Är inte med och tävlar men har tipsat om er tävling här



http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-naglar.html

#40 - - Pamela:

Hellu!



Suuper snygga nagla o färger är grym, klar men måste vara m o tävla:D



Det är ju super snälla o duktiga Sofie som jobbar där osså nu:)

#41 - - Sandra:

Jag är självklart med och tävlar, jätte fina naglar ju :) Och jag har lite problem med att komma på vad jag ska ha för design på mina naglar nästa gång jag kommer så det skulle ju vara toppen med dessa ;)



Nya tjejen heter Sofie. Länkat har jag gjort från min blogg och prenumererar gör jag sen långt tillbaka ;)

#42 - - lina:

underbara naglar! tjejen heter Sofie såklart :)

#43 - - Sarah Gustafsson:

Håller tummarna.... vill så gärna överraska min dotter med denna överraskning...

#44 - - Linda:

Jag vill sååååå GÄRNA vinna.... Kram

#45 - - tess:

rolig tävling...

har själv en på en resa till östeuropa och barnkläder kika in :)

#46 - - Michaela:

Spännande nu : - )

#47 - - Anna:

snygg färg på dm iallafall, fast jag har inte förstått mig poå spetsiga än, de är lite porriga :-D skratt

#48 - - Sarah Gustafsson:

wow!!! tjohoooo!!!!! jag vann!! ringer och bokar tid..!!!

Till top