Skintherapy by Kayo ...

/ Permalink / 11

...Så heter en ny salong inne i stan...läs mer här

och min goda vän Kayo hade igår en jättetrevlig invigning.
Tack söta för den..

Det serverades gott plock och god dricka..

Jag väljer nu att INTE lägga upp fler bilder..Visst fanns där kännt folk..men vettni jag vill INTE att Expressen ska ringa ikväll igen.
Jag hänvisar därför dessa direkt till Kayo om ni vill ha info.

och om jag bokade tid hos Kayo....jajamensan lunch och behandling i veckan som kommer..
Ska bli HÄRLIGT och hur trevligt som helst.

Jag fick fula bruna hormonfläckar i ansiktet när jag fick tvillingarna så nu får hon lite att jobba med..:)

Kram alla...och visst ja..
Nya produkter har anlänt från Light Elegance lab.

#1 - - Minaya:

Heeeey Krin. hur är det. Det var länge sen jag kikade in här. Kraam

#2 - - kayo:

Tack fina mänska för att du kom och för den sanslösa presenten!!!! Kram hoppas det hamna rätt nu hahahahahahaha

#3 - - Karin:

Den var du värd darling...Tack för att du finns och är en sån fin vän...Lööv honey...

#4 - - Anja:

ringer aftonbladet/expressen och tipsar om att du har massa bilder ...säger att du nås efter kl 23 på hemtele

#5 - - Minaya:

Tack sötaste söt.. :) Hur går businessen? :) Naglarna..

#6 - - Nicole:

Hej du!



Hoppas allt är bra med dig!

Måste få skryta lite: Gjorde mitt första set naglar i fredags och vart ruggigt nöjd! In o kika i min blogg o lämna gärna en expertåsikt!! =)



Hoppas du haft en bra helg!!



KRAM

#7 - - Annica:

Helt rätt Karin, man måste unna sig lite behandlingar ibland!

#8 - - Rasmus:

Wow ^^ låter som om du hade det hel kul där ^^..



Men du karin kan inte du hjälpa mig med en sak?? Det är min blogg.. Jo den har en tendens av att göra dubletter när man kollar gammla inlägg :( vilket inte är så jätte kul. Jag vet inte hur det uppkom men jag tänkte att du som gjorde min fin fina design kanske kanske kanske vet hur man kan fixa det??.. I know I am a PAIN.... Men jag behöver lite hjälp...



Ingen brodska utan självklart när du har tid.. Om du har lust att hjälpa stackars mig.



MVH Rasmus

#9 - - rolf:

Godmorgon.nu har jag bytt blogg.ha en skön dag.kram

#10 - - Sandra:

Hej Karin! Gör du fortfarande bloggdesigner? Jag är så trött på min och skulle vilja ha en ny nämligen... Kram

#11 - - SweGizmo:

Trevlig Blogg :)

Till top