Hon har gjort det IGEN ...

/ Permalink / 18


...titta bara så fint Liz har gjort...

Hon har använt sig utav de *nya* glittergeleerna som snart anländer i Sverige..
Supertunna och täckande..

Säger till när de kommit...

#1 - - Sanna:

Jag utbildar mig i Halmstad. Gula Villans Nagelskola. Jobbar med märket EZ FLOW :-) Kram

#2 - - Sanna:

yes :-) har precis avslutat gelén och började med akryl häromdagen. Kramisar

#3 - - Ann-Louise:

super läckert!!!

#4 - - Emma:

Super snyggt!

#5 - - Maria:

Snygga :)

Trevlig helkg

#6 - - Annica:

Ser fram mot nya glittergelérna!

#7 - - Annica:

Ser fram mot nya glittergelérna!

#8 - - Evis:

Shiit va fiiiiint!! Ser fram emot ankomsten av dom geleérna!!



Kramen Evis

#9 - - Heyli:

nej men va frään!! :)

#10 - - ROLF:

Godmorgon.ha en skön hallowen.kram

#11 - - Andrea:

Hej! Du verkar vara bra på naglar... Jag har ett litet problem med mina, de skivar sig väldigt ofta och det är ju inte kul alls. Tycker det blir väldigt svårt att hålla dom fina, har du något tips på hur ag kan få dom att sluta skiva sig och hålla bättre? :)



Ha en bra dag :)

#12 - - Cecilia:

hrmpf Skratta lagom! Jag såg nog hur dina naglar såg ut förra veckan när jag hälsade på dig! MOAHA HA HA HA!! ;)

#13 - - ღ Sabine:

sååå snygga :D

#14 - - Rasmus:

Riktigt balla naglar (eller ja nagel!)... Jag älskar lila ^^

#15 - - ROLF:

Godmorgon.somnade om när kl.ringde idag,sova ut behövs ibland.ha en bra dag.kram

#16 - - miss x Jung:

riktigt snygga! älskar färgen :D

#17 - - elin:

Hej riktigt rolig blogg och grymt snygga naglar! ;) länkar till dig i min blogg :D



http://eelfstrom.blogg.se/2009/november/naglar.html



Undrar ju även om du har någon ny bloggdesign på gång för jag är i desperat behov av en ny !



#18 - - Captain Karrow » Foton, illustrationer och migrän:

Åh..ibland önskar jag att jag antingen hade långa naglar eller bodde närmre så att du kunde fixa till mina naglar. :)



Hur är det med dig? :)



Längesedan jag pratade med dig...har varit lite dålig på att kommentera/svara på kommentarer..f'låt!



Till top