Light Elegance ...

/ Permalink / 12


...naglar gjorda av en tjej som heter Liz...
Hon är en av de som arbetar för Jim i USA när det är mässor och dylikt..

Hon har även en egen salong och adressen till den finns här.
In och kika runt...hon har fler fina bilder...

Visst var de snygga..:) Det är egen nagel som är förstärkt med LE..

Som färg har hon faktiskt blandat... Hon applicerade först ett lager Black art och sedan ett lager Vampira ovanpå..

Snyggt det måste jag testa..

You GO girl..:)

PS: Hon säger även att ett lager med vampira och ett ovanpå med Purple rain är snyggt...
Oj Oj Oj nu tänker jag testa alla möjliga varianter...

#1 - - Annica:

Det är riktigt snyggt att ha mörka korta naglar!

#2 - - Cecilia Granath / Nagelvrån:

Bra tips Karin, nu jäklar ska det testas!!

Ska maila dig lite info oxå... vilket år som helst nu...

Ha ha ha, vilken sopa man e!

Må bäst, randig häst!

Kraaaaam

#3 - - Heidi. die Nagelhexe:

snygga naglar och bra tips! Måste prova! ser fram mot att se hur resultatet blev !

kramizar i massor

#4 - - Nicole (Värmdömorsan):

Tjena bruttan! =)



Hoppas allt är bra med dig! Var ett tag sen!



Jag har nu äntligen tagit tag i min dröm och den 2:a börjar jag utbilda mig till nagelterapeut i Nacka! Ska bli helt underbart!



Tänkte sen lite längre fram komma till dig på en come over också!! =)



KRAM på dig!

#5 - - ROLF:

Godmorgon.ha en skön onsdag.kram

#6 - - ROLF:

Godmorgon.Snygga färger du använder till naglarna.Ha en fin torsdag.kram

#7 - - Sanna:

Hittade din sida på google när jag sökte på "nageldesign"

håller själv på att utbilda mig till nagelterapeut och har cirka 1 månad kvar på utbildningen. Jättekul att se så många olika alternativ man kan göra! Kramar Sanna!

#8 - - Amanda:

Tack så mycket, Inte det lättaste och göra på sig själv:P haha



Jag är jätte sugen på och gå en come on over kurs hos er=).. Synd att man bor så långt bort bara.. hehe Kram

#9 - - ROLF:

Godmorgon.Ha en skön afton.kram

#10 - - Krille:

Hallå Karin! :) Det var längesen!



Jag tänkte maila dig men har inte kvar din E-postadress. Du får jättegärna höra av dig! Det gäller bloggen jag fick ärva av dig. :) Tänkte börja skriva där lite och använda det för att promota Bloggdesign.nu



Hade bäst!

#11 - - sofie:

Älskar denna bloggen! Lägger till i länklista och bloglovin'

#12 - - Jennsan:

det var hímla snyggt!

Till top