En skön typ...

/ Permalink / 5


...från Luleå är på praktik/besök hos oss denna veckan...
Möt Jannice från Totally you 

Naglarna är givetvis gjorda av henne...

Hon har gått en stor come on over hos min distributör/skola i Luleå..
där finns Maria och skolan heter Xtreme Beauty...

#1 - - Sandra:

Faaaaan vad snygga dom blå naglarna var! :D

#2 - - karen:

snyggt :-) Är lite sugen på att gå utbildning hos dig,nu när jag är mamma ledig :-) Vi får se när det blir av.

Måste boka tid snart till återbesök hos Selda.Måste bara fixa barnvakt en timme.

Vi ses!



Kram

#3 - - Emmiq:

Hej !:) Nu har du chansen att bli veckans blogg hos mig!

http://emmiq.blogg.se/2010/april/vill-du-bli-veckans-blogg-1.html



Anmäl dig själv eller någon annan!

Jag skulle vara jätteglad om du ville delta :)

Kram

#4 - - ELIN:

svar;haha :)



jag gjorde det sen o det fnkade :)

#5 - - Maria Myrén:

Åh vad snygga dom var!

Superläckra!

Till top