Möhippa ..

/ Permalink / 4

 
...höll jag och några vänner i helgen för min goa vän Gladys del Pilar...

Det hela började med att hon *trodde* att hon skulle på en audition för en roll i en musical..
hon sjöng vackert för ett par som hon trodde var producenter..(men i själva verket var det rektorn för Engelska skolan)...hi hi... och vi var gömda på balkongerna på Göta Lejon...
Hårstråna på armarna stod rakt ut och flera av oss fick tårar i ögonen..Kayo hon bara fnissa och fnissa...

...och hade vi varit producenter så hade rollen varit hennes...DIREKT!

(här är vi bakom scenen)

Sen bidde det stripaeorobics...sk poledance...
Guuu så kul det var. och ALL respekt till de som faktiskt arbetar med detta...för det var ett tungt gympapass..

Därefter Champagne på nybyggda Clarion hotell på kungsholmen...

Sen fick hon ha barnkalas på MC donalds på ST Eriksgatan...hon fick t.o.m steka sin egna hamburgare...med hela MC Donalds outfiten...ha ha..

Sen var det samling på KN Nail Products i Solna.. Alla gjorde sig iordning för utgång till East...

Ett STORT tack till alla underbara människor som var med...Ett FANTASTISKT tjejgäng.

Jag väljer nu att inte pubicera bilder från möhippan för de känns lite för privata...samt att jag inte vill att expressen ringer igen...Men nu vet de som frågat mig vad vi gjorde ...hur dagen gick till..

Istället kommer some nailzzzz..:)


Mitt L har gått sönder på tangentbordet och jag får inte dit knappen igen...GAAhhh...



... du har väl inte missat...vår fb grupp...
och glöm inte att prenumerera på bloggen....sånt värmer..

#1 - - ELIN:

Hallå :)



jag har en fråga. Vet du vad jag menar när jag skriver nagel klistermärke? mösnter som man bara sätter på naglarna. Ska man göra något spedciellt för att dom ska stanna kvar? mina bara ramla av i duschen.

#2 - - Heidi, die Nagelhexe:

va kul ni måste ha haft

#3 - - Åsa Johansson:

Hej Karin!



Vet inte ens om du kommer ihåg mig=)

Men kul att se att du fortfarande bloggar=)

Kram Åsa

#4 - - Jouline:

Så fina naglar :)

Till top