Hårmäster ..

/ Permalink / 4


...heter ett riktigt myshörn i stan..
En liten frisörsalong med härlig atmosfär..

Där arbetar min favvofrisör Sarah ...jag är RIKTIGT nöjd när jag går därifrån.

Numera kan man även få naglarna gjorda där..hos en gullig tjej som heter Sandra
och som GIVETVIS arbetar med Light Elegance's gele.


Adressen till salongen är :
Hantverkargatan 8
08- 654 30 60

Lycka till på nya salongen nu Sandra... Jag är HELT säker på att du kommer att trivas.



... du har väl inte missat...vår fb grupp...
och glöm inte att prenumerera på bloggen....sånt värmer..

#1 - - samantha:

Hej Karin! Jag vet inte om du kommer ihåg mig, men du ville göra en bloggdesign till mig för dryga 2 år sedan. Enda sedan du gjorde det och jag läst din blogg har jag alltid funderat på om jag själv skulle vilja gå en sådan utbildning.. Jag undrar om du själv utbildar folk? Vart det håller till? Perioder, kostnader, kurser? Jag är jätte intresserad! Om du vill prata med mig om detta så får du gärna skicka mig ett email :) Vore jätte roligt! Ha det så bra

#2 - - Anonym:

har du inte planerat att göra några fler ikoner för tex bloglovion, facebook, lastfm, spotify osv?

#3 - - EMS - 18år och sambo:

Hej!

Måste fråga om det är du som gjort denna rss ikonen

http://lightelegance.blogg.se/images/2009/rss5_34521883.jpg



Jag gissar på att det är du osv men jag fick den av en snubbe som gjorde min design för ett tag sedan, inte min nuvarande dock.

Men jag undrar hur jag får bort rss ikonen från kodmallen ?

#4 - - Sofia:

http://yougotnails.blogg.se/



Känns detta ok för oss utbildade nagelterapeuter? Fresten får man väl inte ha ett jobb vid sidan av om man är sjukskriven..



Till top