Varför släpper naglarna?

Skola / Permalink / 12


...det frågar sig en del terapeuter...
Mitt tips är då att man helt enkelt rannsakar sig själv.
Vad gör jag för fel? Vad bör jag ändra på?

Jag har en UNDERBAR terapeut som handlar ifrån mig som skickade hit en kund till mig när kunden ändå var på besök i sthlm.. Den terapeuten kände att hon hade testat allt och kom inte på vad hon gjorde för fel.

(Hon har heller inte gått vår utbildning)

Så imorse kom så kunden in och jag kunde direkt se vad som var fel..


Nageln till vänster (på bilden högst upp)är gjord av mig för att ni/terapeuten ska få se skillnaden.

Det MÅSTE MÅSTE vara bladtunnt nere vid nagelbandet och även i sidovallarna..
...och inte inte NUDDA med gelen mot nagelbandet. Inte ens med en prick.

Tänk på det därute ...Kram alla.

Och en EXTRA stor kram till Terapeuten och kunden som gick med på att jag publicerade bilderna..samt att jag tycker att det är STRONGT att våga fråga och ta kritik så fint.

Till top