Mitt nyår 2010 ...

/ Permalink / 4


bjöd på .....

Bilderna är tagna på vackra Solliden.

Ett stort tack till Gladys del Pilar och hennes fästman Christer för en fantastiskt kväll.

Tack...



Notis: Oh så roligt...Vi stod på Sollidens balkong och detta hittade jag på you tube..
Någon i tvpubliken som filmat...Här ser ni det jag såg och hör vad jag hörde...på 12 slaget..:)

          
#1 - - Black Sugar:

Kikar in för att tipsa dig om tävlingen som jag har på in blogg nu.

Men upptäcker vilken spännande blogg du själv har, så jag passar på och frågar om vi ska följa varandra via bloglovin?



Gott Nytt År!

#2 - - Nettan:

Najs nyårsafton !



kram

#3 - - Annica:

Gott Nytt på dig Karin! Ser ut som att du hade en trevlig nyårsafton!

#4 - - Heyli:

hehe ja den är roligt men störande :p



hittar dig inte på fb!! sök reda på mig du, skrev mitt namn i mailfältet så bara du ser det ;)



gott nytt år på dig! kramkram

Till top