Bor du i Tumba ...

/ Permalink / 16


...och söker någon som arbetar med Light Elegance's geleer?

Nu har vi haft en sköning här på come on over...:)
Och vi gillar't

och HÄR hittar du till Monika.
Vi kan garantera att hon är URGO..:)



... du har väl inte missat...vår fb grupp...
och glöm inte att prenumerera på bloggen....sånt värmer..

#1 - - Anna:

Snygga & roliga naglar, me like:)

#2 - - Suz:

Väldigt paddliga naglar på hemsidan

#3 - - Viola:

Ser hemskt ut på hennes sidan Kalle Anka fötter

#4 - - Karin:

Hej tjejer..tack för kommentarerna.. Jag tror ni ska kika i hennes portfolio från 2010 bildgalleri2...De paddiga naglarna som jag hittar på hennes sida är sedan hon var nyutb..Jag kikade på de 10 första bilderna ..typ..i bildgalleri2...de ser fina ut..:)

#5 - - Anonym:

Hyfsad på att dekorera dock utan något sinne för varken form eller smilet...

#6 - - Monika:

Hej



Det var tråkigt att läsa att ni bedömer mina naglar så lågt men samtidigt är det bättre med dålig uppmärkamhet än ingen alls. Självklart kommer jag tar till mig eran kritik förhoppnigsvis kan man bara blir bättre man vill göra ett bra jobb. Tack Karin att du tror på mig. Vi ses snart.

#7 - - Karin:

Monika...jag såg ju det du gjorde på Come on overn..samt de du hade gjort på dig själv..:)



Du kanske skulle rensa ditt bildgalleri och ta bort sånt du inte är helt nöjd med sånt som är gammalt...

Du har ju utvecklats..:)

Kram och lycka till med LE nu..Ring bara om det är nått...Vår dörr är ALLTID öppen.

#8 - - Monika:

Ja den tanken slog mig med i den första galleri ligger bilder från 4 år tillbaka det kanske dax att rensa. I dag gjorde jag förstärkning på en kund i light elegance jag är otroligt nöjd med eran swedish white både i färgen och konsistensen I love it. Jag kommer till er nu på onsdag det ser jag fram emot längtar redan. Tack ännu en gång och för din vänlighet.

#9 - - ida myrin ♥:

snygga naglar :)

#10 - - Bitte:

Är kund hos Monika och är alltid lika nöjd med mina naglar.Har fått många förfrågningar om var jag gör mina naglar och kan varmt rekomendera världens bästa ,proffsigaste och trevligaste tjej.

#11 - - Linda:

Hej!

Ska ner till Gbg om nån vecka o jag tänkte bara höra om du hade några tips på bra nagelställen där? :)

#12 - - poppy:

Hej! Gillar du att läsa om sex så måste du bara besöka: http://virginsex.blogg.se !

Den är inte pervers utan vi skriver om tips och problem och delar med oss av våra egna erfarenheter!

Hope U like it!

#13 - - Nenna ♥:

Hej Monika, själv tycker jag att det är kul att titta i ditt bildgalleri och se hur du har utvecklats genom åren, alla är vi ju barn i början, eller hur ;)



Du gör jättefina naglar!!



Kram på dig



#14 - - Sofia:

Naglarna på bilden ser jätte fina ut :D

#15 - - Madeleine,Angel och Wall-E:

Är så stolt över Monica!



och vill så klart tacka henne för mina super fina 80-tals neon naglar.

I just love them babe.

framtiden är säkrad hos Monica för i mina ögon är hon bara bäst.

Mega kramar till dig Monica

Madde från våris

#16 - - Monika´s fashion nails and beauty:

Super tack till alla mina kära vänner och kunder för dem fina orden Ni är underbara utan er hade jag inte lyckats.

Många kramar så ses vi snart igen. kramzzzzzzzzzzzzzzz

Till top