Vart tog lilla lilla ....

/ Permalink / 7


...Cecilia vägen...Ingen som vet ingen som vet....

Joo jag vet.

Idag satt det en tjej hos oss som har egen firma.
(hon arbetar med Light Elegance och gick utbildning för mig 2006)

Cecilia heter hon och hon driver Dina Naglar...och hon bloggar HÄR!!
Hon har tidigare hyrt in sig på en salong men ville flytta på sig.

Så idag hyste vi in henne för hon visste inte vart hon skulle ta vägen tills hennes nya plats är färdig.

För som ni vet är ju alla mina tjejer anställda.

#1 - - Charmkatti:

Hej Karin

Jo att man inte ska blanda olika material är jag väl medveten om. Det pratade vi otroligt ofta om under utbildningen. Jag gick ju utbildningen hos Hanna och jobbar nu med Ez Flow, det materialet är kompatibelt med IBD som görs av samma tillverkare. Så där vet jag att det verkligen är säkert. Allt enligt vår lärare. Så därför undrade jag lite om LE funkade på samma sätt med något annat, som tex NS som Keit jobbar med. Nu verkar det ju inte vara så så därför tänker jag inte heller prova ;-)

Däremot är jag väldigt sugen på att komma över till dig på en come on over. Jag skulle väldigt gärna prova på LE.



Oj, det blev en lång kommentar :-)

Kramar

Katti

#2 - - Selda:

Det var jätte trevligt att Cecilia satt hos oss idag, En väldigt söt o trevlig tjej. Hon får gärna komma och sitta hos oss oftare (gulllig). :)

#3 - - Intresseklubben:

HÄR FÅR NI DET SENASTE, FÖRST!



http://www.nattstad.se/intresseklubben

#4 - - Anja:

Nu kommer hon få det så JÄÄÄÄÄVLA BRAAAAAAA !!!!



:) Roligt !! Grattis Cecilia !!!

#5 - - fashionfairy:

Fina naglar :)

#6 - - Annica:

Äntligen en blogg till Cissi :-)

#7 - - Jennifer [fotoblogg]:

Det där blev ju riktigt fint!

Till top