Ny tävling ...

/ Permalink / 12


...kände vi att det var dax för...

Naglarna blir som på bilden (du får välja form själv)

Du får valfritt boka upp en tid på salongen under december månad 2010.(dock ej julveckan)
Salongen: KN Nail Products
skytteholmsvägen 26 i Solna
Tel:08-277671
http://knnailproducts.se/

Hur tävlar jag?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll(dvs prenumererapå bloggen)
Länka till bloggen från din blogg/hemsida i din länklista.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida. (Använd gärna bilden här ovan)


Frågan är... Längtar du till julafton? och Varför?

Tävlingen avslutas den sista november-2010
Tävlanden har själv ansvar vid vinst att boka tid.

Ett STORT grattis till

ANNIKA

#1 - - Malin:

Jag är med... :)



Jag längtar till Jul för att det är så mysigt och man träffar hela familjen och får ta hand om varandra. Sen får man ju inte glömma alla mat :) Ett + är pepparkakor och julmust.

Puss på er!

#2 - - Sarah Ängvreten:

Längtar till julen och julafton för i år utökar vi "familjen" med dotterns blivande svärmor och fästmannens lillebror. Vi är annars en brokig skara, det är jag med mina 2 barn, min man och hans 1-3 barn, min ex.make och mina föräldrar och nu i år så har dottern förlovat sig med en helt fantastisk kille, och hans mamma och lillebror brukar bara sitta hemma, och jag vill inte att någon ska behöva sitta ensam på julen.

#3 - - Sarah Ängvreten:

Glömde lägga in länken till min blogg om Älskade sonen, med alla utmaningar det är att ha en funktionshindrad men underbar son.

#4 - - Sofia:

Fina naglar, grattis till den som blir vinnare:)

#5 - - Veronica Nicklasson:

Vart så himla glad över denna tävling! Fjorde allt som stod, men vart helt ställt när jag såg frågan... Min älskade fosterpappa dog på Juldagen då vi firade jul. Vi åt julmiddag och fikade och sen tackade han för sig... Det mest traumatiska jag varit med om, så för mig kommer julen vara oerhört smärtsam. Jag älskade honom så mycket! Men det positiva och det jag längtar efter är att minnas alla våra jular ihop genom hel amitt liv, kunna känna kärlek och julstämning tillsammans med min nya familj till min sambo. Jag vet att min fosterpappa vill se mig le i jul, och jag ska föröska, precis som jag gjort allt i min makt hela det här året, från hjärt o lungraddning, begravning, boupptäckning, rensa ut och renovera hus, sälja hus, utbilda mig, skaffa jobb, eget företag till att om ett par veckor själv vara utbildad nagelterapeut. Men hinner jag göra min händer vackra? nej. det är 2v chellack på mina naglar och jag drömmer om stilettonaglar! Ni är fantastiska, jag följer bloggen och häpnas gång på gång, vilka förebilder ni är för mig som elev! Ps, tack för att ni faktiskt fick mig att tänka på att julen trotts allt är något jag ser fram emot, trotts min stora sorg. Mvh Veronica

#6 - - karen:

Hej :-)



Jag längtar speciellt till denna jul för vi åker till mitt hemland Peru med hela familjen. Där jag har all min släkt

och speciellt min mormor som jag inte firat jul med sen jag flyttade till Sverige 1985.



Ni får jätte gärna följa mig på bloglovin där jag kommer blogga från Peru med bilder.



föjler redan bloggen och här kommer länken:http://karenz.blogg.se/?tmp=06135127



Karen

#7 - - annica:

Japp, det gör jag! För att det är mysigt, man börjar dagen med att äta en julfrukost, gröt och skinksmörgås. Sen går man en härlig promenad i (förhoppningsvis) vintersolen, efter det går man till bästa vännerna och familjen och har massa julmys



www.nageloasen.blogg.se

#8 - - Nagelhexe:

Längtar till allt Kalle Anka, all julmat och sånt som man gott som äter till jul men framför allt att vara med sin älskade familj och glädjen o lyckan som man kan se i barnens ögon då jultomten kommer med just den julklappen som de så länge och så innerligt har önskat sig.

#9 - - hanna ek:

hejsan.

jag är en 16 årig tjej och går på stylist programmet i nässjö. bor dock i sävsjö. men jag är jätte sugen på att ha min APU plats hos dig, bra salong & fräsch. du kan kontakta mig genom min msn, [email protected] om du vill ha mera info. vore as skoj att få komma dit i två veckor. kramkram

#10 - - Karen:

vem vann?



Karen

#11 - - Annica:

ÄH LÄGG AV!!!! :-)

Men guuuuuud va kul!!! Jag har varit inne och kollat bloggen varje dag för att se vem som vunnit, men missade ju att gå tillbaka till det här inlägget.

Åh va glad jag blir! Tack tack tack!

Ska ringa i morgon och boka tid!

#12 - - Anna:

Du är lika förbankat duktig som vanligt! Coolt!

Gott Nytt År till dej och din familj! Stor varm vinterkram!!

Till top