WORKSHOP...

Butik / Permalink / 7


...är det dax för igen....



Workshopen är GIVETVIS kostnadsfri..och den är riktad till dig Nagelterapeut..

Vi bjuder dessutom på smörgåstårta och vin.
Alkoholfritt alternativ kommer även det att finnas....

Om du känner att du vill komma så behöver du boka in dig...
Detta gör du på 08-277671

Vi tar under kvällen endast emot förbokade terapeuter...

HJÄRTLIGT välkomna.../tjejerna på KN

#1 - - Sabine:

åååh :D

#2 - - Andrea:

Åhh min första Workshop... Shit vad jag längtar!!!!! Ringer imorgon o bokar :-D Kram Andrea

#3 - - Malin:

Åhhh denna gången ska jag komma... kollar tåg med en gång :)

#4 - - Anonym:

Sa du SMÖRGÅSTÅRTA?????

Jag kommer..... ha ha precis som att jag hade nåt val egentligen :P <3



#5 - - milou kruger:

Åh låter underbart!

#6 - - Sandra:

Hej!

Måste man vara terapeut i ert märke? Eller kan man få komma om man jobbar med något annat märke också? =)

#7 - - julia:

hej ni gör så vackra naglar :)udra vad ni använder för matrial för akrylet?

Till top