#1 - - Charmkatti:

Den där bilden känner jag igen ;-)

#2 - - Camilla:

Hej Karin!!

Hoppas allt är bra med dig... har en fråga ..

undrar om du har tid/lust mm o hjälpa mig med min design igen.... är det svårt att ändra bilder i headdern tex?

sen så flytta sig saker helt plötsligt ... idag... på sidan..

ja du ser om du går in!,



Hör av dig! om du har tid.



Mvh Camilla!!!

#3 - - Anonym:

hejhej hopaps du kan komam med något svar. jag är själv utbildad nagelteknolog men jobabr inte som det. sen jag fick öva att göra gelenaglar så har min ena nagel lossnat halft från fingret.. det syns bara när man inte har något nagelack på. jag vet itne hur det kommer säg att nageln är så? kommer jag att tappa min nagel eller kommer den att vara såhär för evigt? vad händer nu med mitt intresse att göra gelenaglar? jag har haft såhär i 3 veckor.. nageln sitter fast de första millimeterna av nageln och på sidorna, men om man tex ska göra rent under nageln med ett verktyg så åker det in flera millimeter.

Till top