Jag säger bara ...

/ Permalink / 5


...WOOOW!!!!


och en närbild på naglarna...

Det är fina Annie som har gjort dem utbildad hos vår distributör i Umeå
 Nail design school.

Hon har använt sig utav Light Elegance's paint geleer,
 LE art brush set och skuggningarna är "suddade" med en av våra smilepinnar.

Fantastiskt Annie.. You GO GIRL!!!

HÄR hittar du till hennes blogg.



... du har väl inte missat...vår fb grupp...
och glöm inte att prenumerera på bloggen....sånt värmer..

Vi finns nu även på fb så du kan adda oss som vän...:)

#1 - - Kia:

Coooooool!!

#2 - - Lucas:

Om du skulle få en gåva av mig. Ett smycke. Halsband, ringar eller liknande. Skulle du vilja tipsa om min blogg då? Det skulle vara otroligt snällt av dig. Kram

#3 - - Karolina:

Grymt va häftiga.

#4 - - Kicki:

Guuuud va snyggt!!! Int har jag då tänkt å visa dig mina dödskallar nu!! hahaha

#5 - - Maygol:

riktigt snygga!

Till top