Tävling

/ Permalink / 18
..nu har du chansen att vinna en liten goodiebag från oss...

Innehållande: Vår remover, Light Elegance nagelolja (nötfri)
 en nagelborste
och slutligen INMs northen light med sirligt silverglitter i.

Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att..


Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
(ligger vi redan på din bloglovin..så prenumerera även på vår
bloggdesignblogg)
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.

Samt gör gärna ett inlägg på din blogg

Skriv en kommentar på detta inlägg. -Jag vill vinna för att......

Tävlingen avslutas
Imorgonkväll

Svårare än så är det inte..Lycka till
DÄR avslutade jag tävlingen så nu går det inte att kommetera mer på detta inlägget.
NI är så söta så ALLA som gjorde ett tävlingsinlägg får goodiebagen.
GRATTIS ni är alla vinnare.
Maila mig era adresser så kommer vinsten på posten 
och märk ditt mail med Nyårsvinst (jag får 100-150 mail om dagen)
Så kan det gå till här i Nagelbloggen...sprid budskapet så fler kikar in.
GOTT NYTT ÅR 
och TACK för att du prenumererar på bloggen

    
#1 - - Lizelott:

♥ Jag är jätte gärna med och tävlar. Skulle bli übergald om jag hade turen med mig. Hoppas på tur nu. Kramar!!



Har även länkat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2008/december/nagel-goodiebag.html

#2 - - Emma:

Jag har ju inte suttit vid datorn ^^

#3 - - Kajsa:

♥ Jag har tyvärr ingen blogg, så jag har länkat hit både på msn och icq. Har även lagt till båda bloggarna hos blogglovin'.



Tjingeling!

#4 - - Isabella:

#5 - - Isabella:

♥Jag är gärna med, fast jag kanske inte får vara med och tävla ;)Men jag måste ju kunna ta hand om mina nya fina (för tillfället fula) naglar :P



Har länkat från bloggen till tävlingen iaf!



Kram, Isabella.

#6 - - Karin:

♥Kajsa:Så KLART du får va meeee...ler

#7 - - natta:

♥sv: la du till mig? haha va söt.

hos dig vil ja göra mina naglar ;)

#8 - - Annas tävlingsblogg:

♥Länkat här: http://molnboanna.blogg.se/2008/december/nagelprodukter.html



jag prenumererar även på era två bloggar. Tipsa gärna min tävlingsblogg när ni skall ha tävlingar så lägger jag ut en blänkare där.

#9 - - leopardia:

♥jo, men visst hakar jag på :)

http://leopardia.blogg.se/2008/december/vinn-en-goodiebag-hos-light-elegance.html



(jag prenumererar redan på den här bloggen, men lägger till designbloggen oxå :))





#10 - - Eva:

♥Jag vill vinna för att jag håller på och sparar mina naglar som jag har bitit på i hela mitt liv. Detta vore ytterligare en sporre för att få fina naglar!:)





Och ja, jag lägger till er på Bloglovin!:)

http://evastavlingar.blogg.se/2008/december/nagelprodukter.html

#11 - - bella:

♥Jag vill vinna för att jag drömmer om att bli en nagelteknolog i framtiden. Försökte komma in på utbildningen på gymnasiet, men det var för höga poäng och dom tog bara in två lärlingar.. och nu vill jag ingenting annat än hålla på med naglar.. Tycker det ser så otroligt roligt ut när min nagelteknolog gör mina naglar! :)



Du vet redan att jag prenumenerar på eran blogg och att jag har dig som länk!

kram

#12 - - Alisa:

♥vill du bli veckans blogg nominera dig i min blogg och få dina läsare att rösta på dig♥

#13 - - leopardia:

♥aah, jag missade ju 'jag vill vinna' för att jag är bra sugen på en sådan där bra nagelborste. Har varit sedan jag testade en hos Annica, som gör naglar.. Och olja, finns det något bättre för naglarna?! Och sen kan jag ju dela med mig till just Annica, som gillar att testa nya produkter :)

(och ja, se länk och sånt i kommentaren jag skrev tidigare ikväll)

#14 - - budgetshopping:

♥Jag är med nu!

#15 - - giulia:

♥Jag vill vinna för att jag börjar sakta men säkert börja bita på naglarna igen!!! det får inte skee behöver saker till att ta hand om dem ! :D

#16 - - vintageretroprinsessa:

♥ Tävlingen finns upplagd på bloggen nu håller jag mina naglar att jag är den lyckliga vinnaren





Kärlek Mamma Jessica.





Vill passa på att önska ett gott nytt år fyllt med kärlek lycka och harmoni

#17 - - Olelsi:

♥Jag vill vinna för att jag såg att nageloljan är nötfri oftast är det mandel el nåt annat elände men denna var ren från detta och jag blev super-glad för det. Kanske kan jag lyckas med mina naglar oxå och få fina naglar.

Pluggar heltid så pengar kan ej läggas ned på mina naglar men jag skulle oxå vilja ha vackra naglar att skryta med det är ju en del av mig.



Länk: http://olelsi.blogg.se/2008/december/lat-dina-naglar-bli-finatavla-du-med.html



Kram Nettan i Hälsingland.



Ps; Jag lade in mig på båda bloggarna.

#18 - - Olelsi:

♥Öhum...ingen vinst ännu..!!

Till top