Tävling nummer 3 ...

/ Permalink / 20
...Nu har du chansen att vinna dekorer till dina naglar.
Tävlingen är nu avslutad och vinnaren av dessa dekorationer är....
trumvirvel...
http://molnboanna.blogg.se/ 

Grattis säger vi från Karins Nagelhörna/KN Nail Products/Naglar kort och gott


        
Dekorationerna vi lottar ut kommer att vara de på bilderna.
Blommor strass och snöflingor


 Tävlingen avslutas den 5 december.
Vinnaren presenteras i bloggen

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.
Skriv en kul kommentar på detta inlägg.

Lycka till....


*missa inte de andra tävlingarna som avslutas den sista november, se under kategori Tävlingar till höger*
#1 - - Annica:

Åh, klart man vill tävla om härliga vinterdekorationer! Jag ska sprida buskapet på bloggen och prenumenera på bloggen! :-)

Heja heja!

#2 - - Liisa:

Snygg blogg ;)

#3 - - Karin:

Din var inte heller så tokig...)))

#4 - - leopardia:

så, nu har jag lagt till er på bloggkoll och länkat;



http://leopardia.blogg.se/2008/november/vinn-nageldekorationer-hos-light-elegance.html



men om jag skulle vinna så skulle jag vinna att annica, i första kommentaren här, skulle få min vinst :)



#5 - - leopardia:

aah, jag har skrivit fel, det ska stå:

'om jag skulle vinna skulle jag VILJA att annica i första kommentaren här, skulle få min vinst'

:)





#6 - - Annas tävlingsblogg:

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/nageldekorationer.html



Länkat och klart och prenumererar gör jag också.



Vore kul att vinna för det här skulle bli en fin present till en på mitt jobb som älskar att dona med sina naglar.

#7 - - Jennifer:

Jag är med och här är länkningen: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5818927

#8 - - jonna:

SNYGG HEADER TJEJEN:D Åh, jag vill också ha en såndär ritad.. har du gjort den själv?

Snyggt.

#9 - - Karin:

Taaack..ja visst är den fin...och så där lagom. Det är en vän till mig som fixat och trixat..se inlägget Nagelbloggsbilden...kram...

#10 - - victoria:

Hej! jag har lagt till din blogg på bloggkoll nu och samt gjort ett inlägg om dina tävlingar.

här är länken: http://vpetersson.blogg.se/2008/november/nagel-tavlign.html

MVH. Victoria :)

#11 - - jasmin:

nu har jag lagt till er på bloggkoll+länkat till eran blogg. om jag skulle vinna skulle jag ge en födelsedagspresent till min kompis som fyller år den 6 december(dagen efter tävlingen avslutas) för hon älskar att hålla på med sina naglar och dekorationerna skulle få dom jättesnygga.



http://jasminnilsson.blogg.se/2008/november/tavling.html#comment

#12 - - Therése:

JAAAAAAAA! Äntligen hittar jag en blogg som jag har varit desperat efter! OCH en nätbutik som jag blev uppöveröronen förälskad i. Min blogg handlar mest om naglar och dagens middag, och nu när jag börjat göra lite olika designer behöver jag fina stickers och dekorlack, men detta har jag inte kunnat hitta någonstans! Men nu... ÄNTLIGEN!!! TACK TACK TACK, ni åker direkt in på Bloggkoll och webbutiken hamnar bland mina favoriter. Längtar till lönen imorgon så jag får beställa massa dekorlack!

TACK ännu en gång!

#13 - - Therése:

Måste bara kommentera igen... har nu kollat vidare på era sidor. Jag är mer än överlycklig. Som jag skrev i min blogg så har jag haft mitt första riktiga Hallelujahmoment. Ni har verkligen räddat min dag och mina veckor och ja... ni förstår. Tack för en underbar lösning och att jag ute i landet (Falun) kan få ta del av härliga designgrejer till naglar även fast jag inte bor i storstaden.

Tack! (och förresten så är jag gärna med och tävlar om de här dekorationerna också. skulle vara guld värt när jag sen ska ta bort mina gelenaglar och få göra en ny rolig vintrig design på mina riktiga naglar)

Många kramar till er.

#14 - - Yvonne:

Hej Karin!

Hur hinner du med allt :)

Nu har du blivit en suverän bloggare också, alltid lika kul att läsa om vad du pysslar med...

jag har sett till att jag prenumererar på din blogg också + att jag röstat på dig :)

Hoppas jag vinner dekorationerna så jag kan fixa och trixa lite mer.

Har anmält mig till dekorationskursen i mars.

Kramiz Yvonne (Gias elev)

#15 - - isabella:

hej har länkat till er sida nu och även lagt till på blogg koll.

inte sett ernan blogg förut men öpptäckte tack vare tävlingen att de var en rätt intressant blogg..

ha en bra kväll!

/isabella

#16 - - Nemå:

http://findinghome.blogg.se/2008/november/idag-har-jag-lekt-plog.html

där är länken till min blogg där jag länkar er!

Har dessutom lagt till er på bloggkoll.

Hoppas jag vinner, skulle behöva något fint till mina tråkiga naglar.

#17 - - Lotta:

Tänk om man kunde ha så fina naglar till jul. Jag har redan lagt till sidan på min sida samt att jag har den öppen för min man så att han kan se vad han ska ge mig i julklapp :) Självklart kommer jag även att följa sidan med spänning och ser fram emot allt ni skriver

Kram Lotta

#18 - - caroline:

Visst vill jag vara med och tävla, jätterolig blogg! Har inte så fina naglar själv (läs: korta och sköra) så denna blogg kommer användas av mig. Hade prenumererat på bloggen även fast man inte var tvungen. :) Kram!

#19 - - JOSEFIN:

Gud vad fint :D Jag vill verkligen smycka ut mina naglar till jul eller nyår :D

Jag vill vara med :)

#20 - - Lizelott:

Jag är jätte gärna med och tävlar. alltid är det kul att piffa till sin naglar lite. hoppas på tur nu. kramar.



Lagt till er på bloggkoll.

Har även länkat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2008/november/nageldekorationer.html

Till top