·۰•● Tävling nummer 2 för alla●•۰·

/ Permalink / 23

Tävlingen är nu avslutad
och genom lottdragning  så
GRATULERAR vi
Sandra

NOTIS: Sandra är du snäll och kontaktar mig på.(skriv gärna vinst, jag får ca 50 mail per dag)
[email protected]
För att få en tid som passar dig inbokad

Nu tänkte jag få fart på er och lottar ut ett set naglar....


·۰•●●•۰·
      
Naglarna vi lottar ut kommer att vara i den design som på bilden.
Rosa neonglittriga med svarta blommor.


Du får valfritt boka upp en tid på salongen under December månad 2008.
Salongen: Karins Nagelhörna
Huvudstagatan 6 i Solna
Tel:08-277671
http://www.karinsnagelhorna.se/
Eventuell resa till salongen står du själv för. Tävlingen avslutas i slutet av November.
Vinnaren presenteras i bloggen

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.
Skriv en kul kommentar på detta inlägg.

Lycka till....

#1 - - Evis:

Tjohooo va kul me tävling!! Länken finns där redan på lilla hemsidan sedan rätt länge tebax =)

O nu e man prenumerant oxå...Iihaaaa



Nu hoppas man ju kunna vinna lite "gosaker! från härliga hörnan!!



Kramen från mig!!

#2 - - marie:

Va kul det skulle vara att vinna detta :) Då får man ju sig en resa till sthlm också :P haha!!



Ha det fint Kram

#3 - - Annas tävlingsblogg:

Jag har tipsat om tävlingen i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2008/october/naglar.html

#4 - - Lene-Therese:

Varför bor jag inte där? :(

#5 - - Lene-Therese:

Ja, snälla! :) Det är ju så roligt med nagelprylar! :)

#6 - - Jessica:

Eran blogg är den bästa för att den e lätt och enkel att förstå!!! ;)

#7 - - Ulrica:

Tjingeling!!

Va roligt med tävling!!! Nu finns bloggen länkad från min hemsida och så är jag prenumerant oxå...

Av alla bloggar där ute så är er blogg den bästa!!! Så klart... =)

Kramizzz från Bålsta

#8 - - Sandra:

ÅÅÅÅHHH självklart vill jag vara med i denna tävling :) Jag älskar rosa och jag har velat fixa fina naglar lääääänge nu men jag har inte riktigt haft pengar till det + att min karl tycker det är onödigt så då vill jag ännu mindre gå och lägga pengarna på det och göra honom besviken =/



Men nu kanske man har lite tur att vinna nya naglar :) Det skulle ju vara kanon för då kan min karl inte klaga ;) Jag tar mig lätt till er, för vad gör man inte för denna vinst ;)



Jag prenumererar på er på bloggkoll + att jag har länkat på min blogg här:



http://sandrajjj.blogg.se/2008/october/tavling-som-jag-jatte-garna-vill-vinna.html#comment





Hoppas hoppas hoppas på tur nu :)

Tack för en otroligt bra blogg!

#9 - - Sandra:

Svar: Tack :) Härligt att ni ska ha flera tävlingar, jag kommer definitivt tävla hos er flera ggr :) Men denna tävling vill jag helst av allt vinna för alla jag känner vet att jag ÄLSKAR rosa så vad passar inte bättre då ;) Hoppas ni alla haft en trevlig dag :)

#10 - - Keit:

Åhh jag som aldrig hinner med mina naglar själv. Skulle verkligen behöva ett par nya naglar. :-) De var ju också mina favvisar d vet du och gillar verkligen denna bild.



Klart läckra naglar !!! Och gjorda av en göllich tjej. Kramen

#11 - - Natalia Aravena:

Hej hej!Den här tävlingen låter super rolig!!.Självklart vill jag vara med, jag älskar rosa och ha velat fixa mina naglar länge. Tyvärr har jag inte haft tid eller pengar då jag pluggar heltid.Nu vill jag gör det och det är på tiden!Det skulle vara super att vinna;)



Vi hörs och ses snart!!



Kram!

/Natalia

#12 - - Natalia Aravena:

Hej hej!

Jag älskar naglarna på bilden!Rosa är min favo färg ochså!!Jag har velat fixa min naglar länge men har inte haft tid eller pengar då jag pluggar heltid.När jag såg den här tävlingen så tänkte jag nu är det på tiden!!!



Hoppas så klart att jag får mina naglar gjorda;)



Kram

/Natalia

#13 - - Isabella:

Oj, visste inte att du hade tävlingar! Ska lägg aupp dem på min blogg ikväll om jag hinner :)

#14 - - Isabella:

Hej Karin,



Nu har jag laddat upp både länk och bild. Hoppas, hoppas att jag vinner! Vore superkul att få naglarna fixade av ngn som kan sin sak. Är så ledsen efter fiaskot med naglarna jag har nu :(

#15 - - - ● Rebecca ● -:

Hej gulle!



Nä tänkte jag faktiskt va me o tävla eftersom jag måste avboka min tid på torsdag pga pengabrist. =(

Jag har dig redan på bloggkoll,och länkar mest jämt när jag skriver om naglar. haha



puss puss på mig mitt lilla husdjur!

#16 - - Jennifer:

Jag är med , länkningen: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5825409

#17 - - Camilliondollar Baby:

Det skulle vara SÅ kul att vinna ett par av de där ursnygga naglarna. Jag som älskar rosa och svart! Mina naglar behöver verkligen hjälp, de går av en efter en...



Självklart har jag lagt till er på Bloglovin och även länkat.

#18 - - Lotta:

Jag älskar LOTTER och eran sida

Kram Lotta

#19 - - caroline:

Jag vill gärna vara med och tävla, ska på en fest snart som jag tänkte ha lösnaglar på, men budgeten tillåter det inte. Dessa hade varit perfekt till min lilla svarta! :) Fin blogg!

#20 - - Sandra:

Du anar inte vad glad jag vart, jag är mållös. Har skrivit ett litet tack inlägg på min blogg. Jag vet inte vad jag ska säga annat än tusen tack! Jag har mailat med :)

#21 - - Karin:

Ett tack räcker mer än väl...Varsågod vännen. Slit dem med hälsan..../Karin

#22 - - Sandra Gee:

FIIIINA :D



vart jobbar du? och vad är priserna?:)

Jag är sjukt intresserad :)



Mvh

Sandra Gee

#23 - - Karin:

Hej Sandra. Vår salong heter Karins Nagelhörna och finns i Solna.

Men jag tror att alla som jag länkar till under salonger vid sidan om här kan göra allt vi gör... De flesta är utbildade av oss...

Kul att du gillar våra jobb! Kram /Karin

Till top