Bilen som hamnade INNE I salongen.

/ Permalink / 27

Modell:Annica

En måndagsförmiddag i höstas fick Annica som sitter på Saxo Team i sundbyberg oväntat besök.
Hon var i full gång med att fila på dagens första kund
då hon helt plötsligt ser en bil komma farandes i full fart mot salongen!

Hon sitter i och jobbar vid skyltfönstret och utanför salongen finns det en parkering.
Mannen som sitter i bilen har gasen i botten och kör rätt in i salongen,
rakt in i fönstret brevid där Annica och hennes kund sitter!

Som TUR var så kom varken Annica eller hennes kund till skada. Och ingen annan heller för den delen.
Mannen blev chockad och hämtad av ambulansen.
 
Tydligen hade han fått en Blackout och i stället för att trampa på bromsen så trampade han på gasen.

Salongen fick ha stängt i två dagar för att få i ordning allt,
och Annicas kund fick gå därifrån med livet i behåll men utan nya naglar,
Hon fick komma tillbaka två dagar senare och fixa dom.

Naglar: Annica

Numera när hon kommer på återbesök ser hon till att parkera utanför salongen
så att ingen ska köra in igen när hon sitter där :-)

Annica har jobbat med naglar sen 06 (Light Elegance gele) och hennes blogg hittar ni här: http://nagelforum.se/annicasvennerberg
 
Efter att jag har tjatat på henne nu i evigheter så har hon äntligen börjat fixa med hemsida, och den kommer snart, så håll ögonen öppna!



Glöm inte att rösta...pleeeeease...Tack..)
#1 - - Millah:

God morgon :) allt bra ?

#2 - - Louise:

sv: Låter mysigt det! Hoppas man hittar till en brasa ikväll bara för tradiotionens skull ;)

#3 - - Anna:

Ja, visst är det så!

Men som tur var så hade han drabbats av tillfällig glömska i morse och jag fick en godmorgonpuss... (hihi)

Bamsekram

(Du jag undrar... Kan man rösta på dej fler än en gång? Jag har försökt men, i så fall fattar jag inte hur...)

#4 - - mellen:

Hej tjejen :) jobbigt det där med studion men tur att ingen kom till skada iaf... ha en underbar lång helg. kram

#5 - - attis:

Gomorron vännen och tack. Vilken tur att ingen kom till skada. Ha en underbar Valborrgsmässoafton.

Kramar

#6 - - Anna:

OK. Synd! :)

Tänkte att det kanske var som räknaren hos enbart.blogg.se, som också "kollar" IP-numret, men där det går att rösta en gång om dagen, för det är ju ett bra sätt för "stammisar" att kunna få lyfta fram sin blogg. Har ju fått uppleva det på sista tiden att det funkar och sitter och kliar mej lite fundersamt i huvudet och undrar hur 17 det gick till.. :)

Så det är ju egentligen jag som ska tacka dej!

Kram och vi hörs!

#7 - - Anna:

Glad valborg.

Läskigt med köra i väggen i historian.Tur att allt gick bra.

Kram

#8 - - Katja:

Vilken jäkla historia!!! De hade änglavakt... Ha en skön valborg! Kram K

#9 - - Sandra:

Oj vilken händelse, tur att alla klarade sig iaf :)



Hoppas att ni snart mår bättre (bra kan man aldrig må efter något sånt) där hemma, tänker på er alla. Så tråkigt när sånt där händer. Det känns som om allt bara stannar upp och står still för en stund.. det känns som om allt kommer att rasa.. Men så småningom släpper en spärr och det blir LITE bättre iaf.



KRAM!

#10 - - Isabella:

Tack snälla! Jag brukar vara bra på att fota i massor men dessvärre inte lika bra på att ladda upp bilderna på bloggen ;) Vad läskigt med bilen som körde rakt in, vilken änglavakt tjejerna hade som klarade sig! Tigernaglarna var häftiga!



Förresten, jag använder Mozilla Firefox och när jag läser bloggens förstasida så försvinner den vänstra delen av inläggen in i det rosa. Om du förstår. Bara bra att veta! Verkar som ungefär ett ord försvinner.



KRAM I VÅRSOLEN!

#11 - - camilla:

ja där ser man avds om kan hända!

Sikken tur dom hade, att dom klara sig mm änglavakt!



Jag fick sova till 10 så det va ju skönt ;)

Nu blir det kaffe!



Sköt om dig kram

#12 - - Anonym:

vad skulle de stå ;) /camilla

#13 - - Malin:

Hej Hej!



Är det du som gjort http://emiiiiiiily.blogg.se/ design? Ser att den är väldigt lik den du har ute för tävlig.



Måste bara säga att jag tycker dem är såå snygga! Du är jätte duktig!



Jag gillar verkligen dina inlägg med alla mönster på naglarna. Du är jätteduktig!



Trevlig valborg!



#14 - - tobys.se:

Haha men gud! :)



Jag hade blivit totalt chockad om något sånt hänt mig! :S

#15 - - My:

Det var riktigt ILLA! Tänker banne mig inte betala för 30 minuters väntetid.. USCH!



Allt bra?

Vad ska du göra denna underbara Valborg?!



#16 - - Maria:

Saknar dina inlägg :)

Sköt om er nu!!



Kramiz



#17 - - Rasmus:

Naglarna va ju coola men jag menar va fan.. Hur kan någon man få blackout och köra IN i eran salong.. Det är ju ofattbart!!... NEj fy säger jag till det.. FY!



Samt ja tydligen så såg jag så utmärglad ut.. Jag vet inte riktigt :S

#18 - - madde:

sv: tack :)



åh vilka häftiga naglar :)

#19 - - purplerain:

Så otäckt. Fasiken vad förvånade dom måste ha blivit. .. Här kan man köpa värsta lyx villan för millionen. Vi har ju bott här så länge. 19 år. Huset är ju i princip betalt. Men vårt hus är 3 våningar 250km ungefär. Kanske lite väl stort när vi blir "barnlösa". Välfärds problem. Ha en riktigt fin valborg.

#20 - - lovisa:

naglarna blev ju as nice!

#21 - - Emma:

sv: Tack :D ÄLSKAR dem ^^

#22 - - Madeleine:

Hej, hoppas att ni mår bättre nu.

Förstår ju att sorg inte går över, det vet jag...



Hur går allt med salongen?

Grymma naglar på bilden och hjälp vad hemskt att behöva vara med om en sån sak.

Man kan ju inte direkt tänka sig att man an bli överkörd inne liksom... usch... Skönt att det gick bra!

Kramar

#23 - - annica:

Hi hi där e ju jaaaaag :-)



Kram å trevlig Valborg!

#24 - - Anonym:

thanks babe:)

#25 - - Lizelott:

Du får ta och ha en jätte fin helg

Kramizar!!

#26 - - Anonym:

hehe tack:)

#27 - - Alexlyndra:

Oj hjälp, vilken tur att dem båda klarade sig! Jag tror jag läste om en bil som körde in i någon butik för ett tag sen.. Kanske var detta. Naglarna blev fantastiskt snygga!

Till top