Tävling om ...

/ Permalink / 32
..dessa..

Naglar: KN Nail Products Modell:Rebecca
Naglarna blir som på bilden och de är byggda med Light Elegances gele..

Vinnare av dessa naglar blev.....*trumvirvel*....
Zanne & Giesela
Grattis tjejer...))

Du får valfritt boka upp en tid på salongen under Maj månad 2009.
Salongen: KN Nail Products
Huvudstagatan 6 skytteholmsvägen 26 i Solna
Tel:08-277671
http://www.knnailproducts.se/

Hur tävlar jag?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida i din länklista.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida. (Använd gärna bilden ovan)

Frågan är... Vad heter gatan vi har flyttat salongen till?

Tävlingen avslutas den 7/5-2009


ALLA svar finns ALLTID i vår blogg eller på vår HEMSIDA!

Så leta runt en stund...))




sen
...har jag ju glömt att berätta att det finns 2 grupper på facebook.
KN Nail Products
&
Light Elegance
Kanske inte så intressant för alla...men terapeuter kanske finner det intressant.

kram och ha en underbar Valborg..

Glöm inte att rösta...pleeeeease...Tack..)
#1 - - Diane:

sv: Tack detsamma kära du..

Ska ta och tävla för min naglar är väldigt förstörda, skäms för dem haha

Kram



#2 - - victoria:

Ja du nu har du lyckats med en väldigt klurig fråga som jag inte hittar svaret på haha :p jag som ville vara med och tävla :p

#3 - - victoria:

Therese? :p

#4 - - victoria:

haha gud så komplicerad jag känner mig ;p

#5 - - victoria:

Åh nu kan jag :D

Svar: Skytteholmsvägen 26

Jag har dig redan på bloggkoll

och här har du mitt inlägg :)

http://vpetersson.blogg.se/2009/april/naaaaiils.html

kram

#6 - - Zanne:

Svaret er: Skytteholmsvägen 26

Jeg har dig allerede på Blogloving, og linker til dig fra mig side.

Her har du mit indlæg: http://divamom.se/guzel/?p=589

Håber du har haft en riktigt trevlig valborg!

#7 - - Zanne:

Svar: Skytteholmsvägen 26

Jeg har dig allerede på Blogloving, og liker også til dig fra min side.

Men har lavet et indlæg om konkurrencen på link: http://divamom.se/guzel/?p=589

Håber du har haft en riktigt trevlig valborg!

#8 - - Nettan:

Gatan heter Skytteholmsvägen 26 !!!!



Självklart läggs bild och tävling upp på bloggen !!!



Hoppas du haft en trevlig valborg !

Jag har stått i en baskethall hela kvällen ! Ha ha !



Kramizar



#9 - - Therese:

Tja!

Shiiit vilka snygga naglar, självklart är jag med och tävlar=)

Har redan dig på Bloglovin så det behöver jag inte göra.

Rätta svaret är: Skytteholmsvägen 26

Och självklart har jag tipsat om tävlingen på min egen blogg..

Så nu är det bara att hålla tummarna då..

Kanske blir en födelsedagspresent till mig själv eftersom maj är min födelsemånad=)





#10 - - sofie:

sv: Tack :) detsamma :) Kram

#11 - - LINDA | ddisconnected ღ:

sv: och jag dig :D haha! :D

#12 - - Matilda - Mercedes mamma:

hej karin =) skulle du kunna hjälpa mig lite fort med att ordna så att länkarna funkar på min blogg ;S fattar inte riktigt hur man ska göra

#13 - - Petro och Jossan:

Kolla in vår blogg:) lämna gärna en kommentar :D

#14 - - Fia:

Svar: Ja det så underbart klipp. Gråter nästan varenda gång jag kollar på det... Det är KÄRLEK det!!!! Ha en fortsatt fin dag. Kram

#15 - - Elin:

Tack detsamma!

#16 - - Cassie:

hihi tack !

Men de sitter jävligt dåligt.. (aa)

#17 - - MiNi:

Sv: oj oj, tack så jättemycket =)

#18 - - Sandra:

Svaret är: Skytteholmsvägen 26



Lagt till dig på bloglovin´



Har även bloggat om din tävling och länken dit är: http://skrutt1.blogg.se/2009/may/tavling.html



Lagt till dig i mina länkar. :)

#19 - - sara:

Tack så mycket ! ;)

#20 - - Sanna:

ursnyygt!

#21 - - sofie:

Frågestund i min blogg :) Kram <3

#22 - - Elin:

Har redan dig på bloggkoll med inlägget är uppe i bloggen nu :)

http://leelin.blogg.se/2009/may/naglar.html#comment



Svaret på frågan är: Ni har flyttat från Huvudstagatan till Skytteholmsvägen 26 i Solna :)

Håller nu tummarna för snyggare naglar nu när våren är här :)



#23 - - Sara Gustafsson:

Ni har flyttat till Skytteholmsvägen 26 .

Åh vill så gärna vinna dessa naglar... ska på ett stort bröllop i maj, och har hittat en kanon läcker klänning i Zebramönstrat...och dessa naglar vore pricken över allt!

+ att jag skulle få ha läckra naglar då jag och maken åker på vår första utomlandsresa på 10 år..alldeles ensamma.

Mitt inlägg: http://blogg.aftonbladet.se/17318/perma/1201048/

#24 - - Åsa:

Jag tävlar gärna igen!



Jag finns på bloglovin sedan tidigare.

Länk till min blogg där din tävling nu finns; http://www.blogtown.se/blog.php?date=2009-05-04&id=molotow

Svar på frågan; Skytteholmsvägen 26



/Åsa

#25 - - Annie:

Svar: Ni har flyttat till Skytteholmsvägen 26 i Solna.



Har lagt till er på Bloglovin och i min länklista samt skrivit ett inlägg.

http://zaharaa.blogg.se/2009/may/tavla-om-snygga-naglar.html#comment

#26 - - elin:

Skytteholmsvägen 26..

självklart vill jag vara med =)

#27 - - e:

synd att man bor för långt bort dom var ju supersnygga :-)

#28 - - Sandra:

Jag är med som vanligt ;) Jag har ju länkat er på min blogg för en evighet sen, skrivit om tävlingen har jag gjort nu och svaret på frågan är Skytteholmsvägen (där var jag idag och igår, hihi), så nu är jag med och tävlar :)

#29 - - Giesela:

Hej hopp, Åhhh vad jag önskar att jag vann. Jag har sliti/ gör det fortfarande. Jag / vi hjälper barn som behöver stöd och hjälp i livet. Glömmer bort mig själv allt för ofta. Hoppas hoppas hoppas att turen är på min sida. Tänk att få bli fin på naglarna nu när våren är här. Ha en fortsatt fin vecka Kram Giesela

Ps länkar såklart.

#30 - - Amanda:

Åh gud så läckra naglar! Jag som älskar djurmönster.. me like! :) Jag har sedan tidigare dig på bloggkoll, har lagt till länk och skrivit ett inlägg - http://dearjamie.blogg.se/2009/may/tavling.html

Gatan ni har flyttat till heter: Skytteholmsvägen 26.



Nu håller jag tummarna! :):):)

#31 - - Linda:

Dagens fråga - Tror du på äkta kärlek?

#32 - - giesela:

JAG VANN TÄVLINGEN !!!

Jag hoppar jämnfota, snurrar runt… Sträcker ut mina armar och SKRIKER Jippe JAG VANN !!!

Ja det är en obeskrivlig känsla som väcks i min kropp. Jag är så glad över vinsten = Nya tuffa naglar…

Tack snälla, Kram på dig Karin

Till top