Då kör vi en tävling igen ...

/ Permalink / 53

....den förra och förrförra tävlingen var ju så otroligt poppis så jag kör igen...
Denna gången är det små fyrkanter i olika färger.. Supersöta..

Blinga naglarna eller varför inte mobilen..

Fäst dem med vanligt nagellack..

Innan ditt lack torkat så fäster du dem och avslutar med ett genomskinligt överlack.
(du kan lätt plocka upp dem med en tandpetare du först fuktat)


Låna gärna bilden till ditt inlägg

Hur tävlar jag?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida.

Frågan är... Hur viktigt är det för dig med snygga naglar?

Tävlingen avslutas den 25/9-2009

Lycka till nu ...

(tävlanden har själv ansvar att hålla reda på eventuell vinst)

Vinnare är
Elin


#1 - - roffe:

Ha en skön onsdag.kram

#2 - - Rasmus:

Jo era tävlingr är ju populära :).. det är ju bra det.. önskar dock jag kunde tävla ut massa grejer ja också.. men utan jobb och pengar kan man inget sånt göra =/.. trokigt nog..



Hoppasnågon lyckans ost vinner nu då ^^

#3 - - Fia:

Hejsan! Hur är läget med dig??? Jag vill ju såklart vara med och tävla igen, som alltid :) För mig är det väldigt viktigt att ha snygga naglar... Det känns mycket fräschare om man har det... Det är så roligt för att man kan se på mina naglar när inte jag mår så bra för då finns det inte ens nagellack på dem... :) Ha det bäst! Kram

#4 - - Lillan:

jag är med. jag anser att naglar betyder mycket för helhetsbilden. jobbar i kök så jag har aldrig snygga naglar. vore kul att vinna dessa så man kan vara lite fin ändå med sina korta, flisiga naglar någon ledig dag! har dig redan på blogglovin och har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/nageldekor.html

#5 - - Erika-foto-mode-pyssel:

Jag är med. länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar och har dej på bloglovin

#6 - - roffe:

Godmorgon ha en fin dag.kram

#7 - - Elin:

Klart jag vill vara med att tävla =)

Tycker om när mina naglar är iordning med nagelack och blingstenar =) Med bling känns de ju extra lyxigt.

Har länkat till tävlingen i bloggen, finns med på min bloggreader sedan innan och länk ligger oxå i min högerspalt på bloggen.... =)

#8 - - Josephine, Mamma till Elika & Nick:

Halloj! Tänkte bara höra om du fått mitt mail? Kram

#9 - - Linnéa:

Jag är med och tävlar :)

Jag ska länka i ett inlägg, samt lägga till på bloglovin.



Jag tycker det är otroligt viktigt med snygga och rena naglar, jag har nästan alltid nagelack på dem, om jag inte har lösnaglar.

Det är faktiskt lite äckligt med orana naglar tycker jag.

Och jag försöker alltid hålla dem rena.

Så det är med andra ord väldigt viktigt med fina & rena naglar för mig :)

#10 - - E Klint:

Hejsan!

Jag hittade precis den här bloggen. Och jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag har precis lagt till bloggen och prenumenerar nu på den!

SKa precis skriva om det på min blogg!



Och mitt svar är : Det är jätte viktigt för mig med fina naglar. Jag älskar att hålla på att fixa med dom. Kör fransk manikyr själv och det skulle sitta riktigt fint med lite dekoration till också =)



Hoppas du får en fortsatt bra dag!

#11 - - roffe:

Ha en skön fredag.kram

#12 - - Dijana:

Jag är självklart med och tävlar! ;D Mitt svar: För mig är mina naglar jätte viktiga! Jag fixar mina naglar var tredje vecka, och dekorations stenar är ett måste enligt mig men de är så himla dyra och därför skulle det vara kul om jag vann /Dijana



#13 - - myrins ~:

lägger till på bloglovin' nu och jag har länkat! :)



http://myrinstavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-nageldekorationer.html

#14 - - roffe:

Godmorgon i stugan.ha en skön lördag.kram

#15 - - Emma:

jag vill gärna vara med & du finns redan med på bloglovin.

jag älskar mina naglar & tycker det är viktigt att de är fina!

http://elizitarica.blogg.se/2009/august/tavling-2.html#comment

#16 - - roffe:

Godmorgon ha en skön söndag.kram

#17 - - Rebecca:

jag är med och har länkat i min tävlingsblogg :)

http://compete.blogg.se/2009/august/nagelsmycke.html



För mig är det inte så viktigt om man har nagellack på naglarna eller inte, men det är alltid snyggt med rena och fina naglar. Har man mycket smuts under naglarna ser det jätte snuskigt ut :S Men visst vill man pimpa naglarna med lite bling :D



kramkram!

#18 - - evamar - tävlingsblogg:

Jag är med och en länk har du här:



http://evamar.blogg.se/2009/august/nagelpynt-25-september.html



Det är viktigt med snygga naglar. Nu under sommaren har jag alltid målade naglar. På vintern har jag inte alltid nagellack men håller naglarna snygga och välvårdade.

#19 - - Millah:

Detta skulle jag verkligen vilja vinna :)

Jag har så klart dig redan på bloglovin och jag har även länkat här:

http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/august/tavling-nagelpynt.html



Jag hoppas verkligen jag har turen,jag skulle bli så himla glad och dessutom så fyller jag år på Fredag så det vore perfekt :)



Kram/Millah

#20 - - Millah:

Oj jag glömde svara på frågan.

Jag tycker det är jätte viktigt med fina och fräscha naglar.

Det är nånting som hör till en kvinna.

Och det är så himla fint och vackert att piffa upp dom.



Kram

#21 - - Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

#22 - - rolf:

Godmorgon ha en skön dag,kram

#23 - - Malin:

Är själkvklart med även jag! Personligen tycker jag att händerna och naglarna säger jättemycket om en person! Speciellt då man som jag, arbetar inom servicesektorn där jag träffar massor av människor är det viktigt att hålla sig snygg och fräsh, från topp till tå och från fot till hand :)

Jag länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/nagelpynt.html

och har självklart lagt till bloggen på bloglovin! Ha det bra så länge! KRam

#24 - - Linda:

Jag är med :) Har dig redan på BL. ^^

Det är superviktigt att ha snygga naglar för mig! :O Tål inte att bita på mina naglar eller ha smuts under nageln. Sjukt äckligt, så håller de alltid fräsch och snygga! Just nu har jag fransk manikyr med blommor på mina naglar, eftersom att det är första skoldagen för mig idag ^^ Dock har blommorna ramlat bort :/ men ja, naglar är oerhört viktigt för mig! xD



LÄNK; http://lindadoostavlings.blogg.se/2009/august/nageldekrationer.html#comment

#25 - - Kristin:

Klart det är viktigt med snygga naglar ;) jag roar mej för fullt med sånt och lägger ut bilder titt som tätt ;)



http://mouziee.blogg.se/tavlingar/2009/august/vinn-nagelstrass-avslutas-259.html

#26 - - giulia:

Hejsan KArin !:D

allt väl ?



Då är det dags för mig och tävla !! :D

JAg behööööööver dem !!! jag har slutat bita åp naglarna dem är långa och vackraaaaaaaaaaa !!! :D



http://giuly.blogg.se/2009/august/tavla-hos-karin.html#comment

#27 - - giulia:

till frågan också som jag råkade radera: Händer och naglar måste se fräscha ut ! det behöver inte vara långa naglar eller något sånt dem ska vara välskötta ! Man mår själv bra av det :D

#28 - - rolf:

Godmorgon ha en skön dag.kram

#29 - - Jessica:

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag tycker att det är jätte viktigt med snygga naglar eftersom jag trivs bäst med det! Tycker man känner sig så mycket snyggare och fräschare. Jag älskar att fixa naglarna och göra dom fina! Är så mycket roligare också med ett par välskötta naglar! =)



Har redan lagt till er på bloglovin och har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-nagelpynt.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

#30 - - Linnéa:

När ska du lägga ut vem som vinner?

Var det inte dem 25:e?? :P ^^

Kram på dig!! <33333

#31 - - Nagelhexe:

Som nagelterapeut är det en självklarhet att naglarna hos kunden blir vackra! Dels för det är mitt visitkort som jag lämnar hos kunden och förhoppningsvis leder till att fler blivande kunder tar kontakt med en. Att se förtjusningen över hur vackara naglarna blev i en kunds ögon när man är klar är underbart!

#32 - - rolf:

Goddag.ha en skön torsdag.kram

#33 - - Rebecca:

Hej Karin!

Har en liten fråga. Är nyfiken på att prova light elegance, använder själv Creative.

Men jag bor i Skåne, finns det någon här nere i söder som har come-over, eller hur ska man göra??

#34 - - rolf:

Godmorgon ha en skön fredag.kram

#35 - - Linnéa:

Jasså jahaaa! XD

Tihihihi <333

kram <333

#36 - - rolf:

Godmorgon.ha en skön dag.kram

#37 - - ANGELICA -www.improvme.blogg.se:

JätteJätte sööt och fiin blogg :) Älskar den

#38 - - rolf:

Godmorgon ha en skön dag.kram

#39 - - ~*♥*~:

Hej! :) klart att jag är med och tävlar om dessa sötisar!

Man kan aldrig få nog! =)



♥ Har prenumerat, länkat både din blogg & tävlingen!

♥ Varför det är viktigt med snygga naglar?



Jo, för det visar ens egen personlighet om man kan säga det så? även kan det till och med matcha ens kläder! tex idag när det är alla hjärtans dag kan man fixa ett par neon röda naglar samt med röda rubiner på som symboliserar kärleken. Den ena dagen kanske jag vill ha naturliga naglar så som fransk manikyr för att matcha outfiten! ^^



Så det är väldigt viktigt att ha snygga naglar för att visa upp dem! inte för att gömma dem! =)

#40 - - Sandra:

Det är viktigt att ha fina naglar. Speciellt när man har ett jobb och tar hand om mycket kunder. Händerna ska vara fina och fräscha. Länk till mitt blogginlägg om tävlingen: http://skrutt1.blogg.se/2009/august/tavling.html

#41 - - Anonym:

Hi hi härligt när man lär sej nåt nytt som det ser ut nu kommer jag gå en come over kurs i götet i oktober äntligen nåt vettigt på marknaden och i närheten med, visst tjugo mil men de får man ta hihi fy vad kul det ska bli hoppas hitta min gnista igen då ;) men lägger man hela det vita med art stylus eller vad den hette? ha en bra dag kram pella

#42 - - rolf:

Ha en skön måndag.kram

#43 - - Sofia:

Sv: Tack så mycket :D Det känns bra! :)

#44 - - emmalindell ♥:

Hej gör du gratis designer? (a) :)

#45 - - lisa:

jag är med och har tipsat om tävlingen på don blogg samt din blogg

#46 - - lisa:

haha min blogg skulle det va

#47 - - lisa:

men gud vad är det med mig, glömde skriva varför jag ska vinna detta: Mina kompisar berömmer mig hela tiden för hur fina naglar jag har, ser på deras hopplöst korta, trasiga nagelband och färgflackande naglar och kom på den brilljanta ideen att fixa en nagelfest. Alla inbjudna till en stor tjejfest där huvudattraktionen är att jag fixar deras naglar. Som strössel på glassen skulle det vara lite kul med strössel på deras naglar (i form av dekorationerna :D)

#48 - - Helén:

Är gärna med och tävlar om detta. Har också lagt till så att jag kan följa er blogg via bloglovin.

Här är min länk: http://www.h-lindmark.se/blogg/?p=1842



Utan fina naglar så känner inte jag mig hel. Man får inte glömma bort så viktiga "små" detaljer som naglar. Helheten är viktig!!

#49 - - Nilla ♥:

Jag vill vara med och tävla! :)

Har lagt till bloggen på bloglovin sen länge och länkar också till den från min blogg. Och länk till mitt inlägg är här:

http://niiiiilla.blogg.se/2009/september/tavling-hos-nagelbloggen.html#comment



Och svar på frågan är nog; ganska viktigt. Fast det beror nog mest på att jag tycker att det är så himla kul att fixa naglarna, så då blir det att jag är "van" vid att ha (hyfsat) snygga naglar, så då känns det så konstigt om jag inte har det, så då måste jag fixa dom, hehe ! :)

#50 - - Tinna Lindgren:

Hej!

Nu har jag lagt till bloggen på bloglovin och kommer att länka till tävlingen!

Jag kollar redan ofta på både bloggen o hemsidan. Handlar även en hel del där!

Jag är nyutbildad nagelteknolog som före utbildningen byggt mina naglar sen jag var 15 så för mig är det otoligt viktigt att alltid ha snygga naglar. Det saknas något annars. Tycker även att dekorationer är en stor del för utan dem kan det bli lite väl enformigt! Tyckte dessa var väldigt fina och skulle varit roligt att vinna för jag har inga stenar som liknar dem!

#51 - - LINNEA KEEN:

menar du blogglovin?

#52 - - Johanna:

Kul med tävling, jag är jätte gärna med!



Fina naglar är ett måste för mig. Var nyligen och fixade mina naglar för första gången i en salong och blev super nöjd. Men kommer tyvärr inte ha råd att gå och fixa dom så ofta eftersom det är ganska dyrt. Därför vore dom här söta fyrkanterna perfekta när jag vill fixa naglarna själv :)



Länk till inlägget: http://johannnadahl.blogg.se/2009/september/med-och-tavlar-hos-lightelegance.html

#53 - - Carita:

Hej! Jag är gärna med och tävlar. Har länkat i vänsterspalten, här är länk till inlägg: http://caritatavlar.blogg.se/2009/september/nageldekoration.html och jag följer redan via bloglovin.



Jag tycker det är viktigt att naglarna ser fräscha och välvårdade ut! Men dom behöver inte vara långa. Tycker det ser så hemskt ut med nerbitna naglar. Usch!

Till top