Ny bloggdesigntävling

/ Permalink / 30
...som ni säkert har förstått så tävlar jag endast bort designer nu...
det går inte annars.. Sorry..jag har ju ett liv me..))
Hoppas ni förstår.

(bilden är klickbar)

Jag hörde aldrig mer av denna bloggare så vi drog en ny vinnare!

Grattis till
http://lisaslovely.blogg.se/
maila mig bilder och text...
[email protected]

Grattis till Cecilia!
Maila mig bilder & info

Hur du tävlar:

Lämna en kommentar -Jag tävlar om designen.
Samt gör ett inlägg i din blogg med (bilden här ovan) om tävlingen.Med länk hit.

Bloglovin:
Du lägger till denna bloggen på bloglovin samt länk till bloggen.
Designerna är gjorda till dig med blogg.se

Tävlingen avslutas senast den 26 februari.

#1 - - cecilia:

Jag tävlar om designen. Du vet att jag tycker om rosa.

Inlägg gjort samt följer dig nu på Bloglovin.





http://cecilialouisestrom.blogg.se/2009/february/jag-vill-ha-en-designad-blogg.html#comment

#2 - - Heyli:

jaa ibland vill ja så gärna ha tillbaks han för han va så himla snäll! han fick skutta fritt på gräsmattan och gick aldrig från gården :)

#3 - - Heyli:

HA HA men du har ju iaf 262 st, det är ju bara,, eeh vart fan är miniräknaren.. 226 st mer än mig! så VEM är egentligen mobbad? hahha

#4 - - Heyli:

haha du tror de?! nää lär va massa människor som bara tycker du skriver härligt :) ja är en av dom iaf :D

#5 - - S A O S . B L O G G . S E:

Din blogg är så läcker! :)



och kul att du tyckte till ang. min hårfärg! Ha en trevlig kväll!

#6 - - mammatezzan:

väldigt fin var den, men jag e så nöjd med den jag har så jag hoppar tävlingen. Men passar ändå på att höra så allt är bra. Kramiz

#7 - - Anna:

Den är som skuren för mig, rosa OCH fjärliar. Precis som min dotter kommer att ha i sitt nya rum om 3månader :)

Här är länken: http://annasohana.wordpress.com/2009/02/25/ahhhhh-den-har-villlll-jag-ha/



Jag har en blogg.se som är på uppbydnad däe mina handgjorda smycken kommer att vara :)

#8 - - Sofi:

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopieras och besvaras i din egna blogg :) Välkommen in!

#9 - - gaystyle:

Tror faktist jag gör det. :D

#10 - - Jonnie:

så nu har jag addat dig på blogwin : ))

#11 - - Sabina:

snygg! du är duktig. hade jag haft blogg.se blogg så hade jag nog varit med

#12 - - Lizelott:

Va?????? Seriöst.. är det sant? Tack så mycket!!!! Finns det möjlighet att bara få en design eftersom jag har ganska långa naglar i mig själv? Tack, tack!! Många Kramar på dig!! love you!! :D

#13 - - Sandra:

Vilken fin design.. hmm kanske ska jag var med och tävla om den.. ska tänka på det lite ;)



Du vill inte beställa något mer från Partylite? Måste nämligen ha lite fler beställningar innan imorrn.. =/

#14 - - Lizelott:

sv: Wow, Kan man boka till lördag. Så kan du eventuellt få din smycken oxå? Så man träffa dig :D

Kram

#15 - - Matilda:

Jag undrar också var föräldrarna var. Så himla tragiskt. :S

#16 - - ♥ Sussie - Naglar, hår och design:

okej: ) My bad :) haha! :)

#17 - - Kia:

tja ba! Dina menyvalsknappar hamnar liksom utanför min skärm längst bort till höger... ska det vara så?

#18 - - Johanna:

Jag är med och tävlar hos dig

#19 - - Johanna:

tack så jättemycket, ja de är inte roligt att gå med ångest och deprerssion hela tiden

#20 - - Johanna:

ja det är det... Har stora hål i själen som inte vill läka

#21 - - Johanna:

Ha de så bra nu sköt om dig med

#22 - - Malin:

Jätte fin blogg design:)



Hej!

Vill du, precis som jag att fler ska hitta till din blogg? Genom att att klicka på länken nedan och följa 4 enkla steg kommer statistiken öka. Ta en titt, det fungerar faktiskt:)



http://www.viraltrafik.se/?malinsthlm



Om du undrar något är det bara att skriva till mig.

Kram

#23 - - jane:

hejhej dagen vart bra+??vad ska du äta till middag då?

#24 - - Tobias:

hahaha ingen är väl det :D

#25 - - Carro:

JAg e med o tävlar. Länkar på min blogg, men e det okej om jag inte lägger in bilden för det går inte från denna datorn ?

har haft dig på bloggkoll LÄNGE :D

#26 - - Sabine:

vad fin :)

#27 - - Anonym:

Nu har jag provat F5 på deras oxå med inget händer, det är säkert min gamla dator det är fel på, den kanske oxå har blivit datateknisk analfabet...

#28 - - Jennifer på Fashioncut:

Vilken snygg design! Synd på att jag typ precis bytt :)

SV: tackar :) Du är inte en i mängden du heller :)

#29 - - Shano:

följer du inte min blogg längre :(

#30 - - Lisa:

Jag tävlar om designen :)

Till top