Tävling ...

/ Permalink / 32
om en söt  kruka..som innehåller...

Innehållande: Vår remover, 8-stegspolerare, nagelfil
och  2st nageldekorationer....

Så..nu är ett namn draget och vinnare bidde ingen mindre än...
Giuly
jag vet inte huuuuuur många tävlingar hon har varit med i...och nu ÄNTLIGEN är hon dragen..ha ha

Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att..

Tävlingsregler:
Lägg till oss på blogglovin(dvs prenumenera på bloggen).

Länka till bloggen från din blogg/hemsida i din länklista.

Samt gör ett inlägg på din blogg...med bilden här ovan.


Frågan är:
Vad har vi för modell på en av våra hemsidor och vad gör han reklam för? ( ett djur)

Tävlingen avslutas
28/2-2009

Svårare än så är det inte..Lycka till
#1 - - keit:

Jag är med. Är redan med på Bloglovin för läääänge sen. Vinner juh aldrig nåt men är man inte med så är ju chansen ännu mindre eller hur ? ha ha ha

Tävlingssvaret lyder : Hunden Mille så klart !



http://vackranaglaristhlm.blogg.se/2009/february/och-en-till.html#comment



#2 - - keit:

Jag är med. Är redan med på Bloglovin för läääänge sen. Vinner juh aldrig nåt men är man inte med så är ju chansen ännu mindre eller hur ? ha ha ha

Tävlingssvaret lyder : Hunden Mille så klart !

som gör reklam för Light Elegance gelé. Ibland extraknäcker han också i reklam för dekorationer.



http://vackranaglaristhlm.blogg.se/2009/february/och-en-till.html#comment







#3 - - keit:

Han gör reklam för Animal Collection dekorationer med apor ,pandor,kaniner,pudlar,katter,björnar. Just nu ! ha ha ha

#4 - - Giulia:

Hejsan Karin !

hahah åhh detta gillar jag!!!

Vovven mille !! :D han gör reklamför den hära Animal Collection dekorationer haha:D



jag lägger in länken senare du vet hur jag funkar :P

#5 - - Nettan:

Bloglovin är du självklart redan uppsatt på - sen ett bra tag tillbaka !



Och så är det hunden Mille som gör reklam för "Animal collection" !!!!



Lägger genast upp tävlingen på min sida !



kramiz

#6 - - Karolina:

Jag har redan dig på Bloglovin sedan tidigare.

Har länkat till tävlingen från min blogg och Nagelbloggen ligger under mina länkar redan.

http://viktkampen.blogg.se/2009/february/jag-tavlar-om-nagelgodis.html

Hunden Mille som gör reklam för Animal collection dekorationer och såg även att han gjort reklam för LE.

#7 - - *Camilla*:

Jag är absolut med :) Och premunerar redan och har en länk på bloggen till din sida. Och här är länken : http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/february/tavling-kruka.html



Svaret på frågan är Hunden Mille som gör reklam för Animal Collection



ha de bra

#8 - - Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥:

Ge mig sommar ;)

#9 - - Linda:

Hahahaha, du har så rätt så ;D

#10 - - * Linda me Cazandra *:

Aa dom är mega snygga.. Måste inskaffa mig såna muggar sen. kram

#11 - - Laura:

http://tossavanien.blogg.se/2009/february/tips-om-tavling-1.html



Det är länken till inlägget :) + att du sen kan se att jag länkat.



Prenumererar redan :)



Och så är det hunden Mille som gör reklam för "animal collection"

#12 - - Danni:

TJaaaaaaaa, jag är med och tävlar!

Han heter Mille och reklam är om LIGHT ELEGANCE!



http://dadas.blogg.se/2009/february/tavling-pa-lightelegance.html

#13 - - Danni:

O jag som trodde jag var med i svängarna.

Animal Collection : )))))

#14 - - suss:

klart man är med.. prenumererar redan.. Det är hunden mille som gör reklam för animal collection.. namnam :P

Hoppas allt är bra! kul med en tävling man kan vara med i :)

#15 - - Nathalie:

Kul med tävlingar :)

Jag prenumerar redan, och har länkat :)



Det är hunden Mille gör reklam för Animal collection av Dear laura!

#16 - - linda:

jag har länkat er både i inlägg och länklista samt lagttill på blogglovin. så jag vill vara med och tävla.



svaret är: Hunden Mille som gör reklam för Animal collection dekorationer

#17 - - Erika:

Hunden Mille

har dej redan på bloglovin

länkat har jag oxå

#18 - - Anna:

Här är min länk:

http://annasohana.wordpress.com/2009/02/24/tavling-igen/

och du ligger redan i min länk på sidan och jag har bloglovin på dig och mitt svar är: Det är hunden Mille gör reklam för Animal collection

Hoppas att jag någongång skall ha tur ... ;)

#19 - - ingegerd:

jag vill va med också,hunden mille gör reklam för animal collection dekorationer.Jag har dig redan på blogvin och länk också.ha det gott och krya på dig.

#20 - - Mariekawaii:

gjort! :)

svar: hund och gör reklam för "Animal collection"

#21 - - emma T:

ooh jag är med :D

#22 - - evamar:

Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/february/nagelfint-28-februari.html

#23 - - evamar:

Glömde; En söt hund som gör reklam för nageldekorationer i serien Animal Collections.

#24 - - Annas tävlingsblogg:

Jag har tipsat om er tävling i min tävlingsblogg, säg gärna till om ni ska ha fler tävlingar

#25 - - Marie:

Hej har du lagt till? Måste säga vad bra att du beskriver hur man gör med namn och beskrivning i profilen!Super

#26 - - bella:

Jo jag skulle vilja vara med men jag har inte tid med att lägga ut massa inlägg och sådant.. synd :/

#27 - - Giulia:

Så nu har jag gjort en inlägg om tävlingen ! :D



http://giuly.blogg.se/2009/february/vinn.html#comment

#28 - - Carro:

Jeg e med o tävlar. länk & bloggkoll e redan fixat.

Det e juh Mille såklart ( hund ) gör reklam för Animal Collection :)

#29 - - Xandrah:

Nu har jag skrivit ett inlägg, lagt till er o.s.v. Det är en svart glad hund som är med i reklam för nageldekorationerna "AnimalCollection" från Dear Laura. :)

Hoppas på min chans i tävlingen trots att jag såg tävlingen så här sent :/ Önskar er en trevlig helg!

Mvh Sandra - http://xandrah.blogg.se/2009/february/nagelkit.html

#30 - - Sofiya:

Fan! ja missade tävlingen... :(

#31 - - Giulia:

ska jag skicka min adress till din mail eller?

#32 - - LindaH:

när presenteras vinnaren?

Till top