För er...

/ Permalink / 22
........som inte kan tävla om naglarna kanske....
eller er som gärna skulle vilja ha...den är bra...LOVAR


Naglar i Norden....VÄRLDENS bästa tidning

Rätt svar var Jim mcConnel
och vinnare blev..trumvirvel

uj
Therese...*igen*
Ja vad ska jag säga jag drar en vinnare...jag väljer inte och GIVETVIS så får man tävla i ALLA
tävlingar om man vill... Så nu vann hon igen.
Och jag har en känsla utav att hon blir rätt glad.

ett ps: Akryl är inte sämre än gele...
Vi föredrar att arbeta med gele. Men båda systemen är lika skonsamma för naglarna.

Skulle naglar må dåligt av material så beror detta mer på vem som sitter bakom filen/penseln.
Eller om naglarna är för långa och bryts lätt/eller tas bort på fel sätt.

Så då dödar vi den myten med.


Hur?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida.

Frågan är... Vad heter killen som äger Light Elegance?
*fnizz...svååårt*

Tävlingen avslutas den 24/1-2009


och ett ps...jag har gjort om designen på bloggen så uppdatera era datorer... F5

Till er boende i Norrland
(bilden är klickbar)

In och tävla om ett set Naglar hos min kära distributör där.
#1 - - bella:

♥Jag är gärna med! :) du vet att jag har dig på blogglovin och att jag har länkat din blogg på länkar! :D



puss

#2 - - bella:

♥Skriver svaret till dig senare, kan inte leta just nu! :p

#3 - - Michiie:

♥hihi vad SNÄÄÄÄLLLT!!! Hmm får man se innan hur de blir å önska sig lite (a) ? Ta gärna min msn!

#4 - - bella:

♥Jag ska precis lägga upp det, ta det gärna då! :D

#5 - - linn:

shit vilken snygg blogg!:)

#6 - - Sandra:

♥grattis! Du har vunnit tävlingen: Veckans blogg!



http://sandravanilj.blogg.se/2009/january/utkast-nu-ar.html#comment

#7 - - bella:

♥Det gjorde du rätt i, du får berätta om resultatet sen! :)

#8 - - Cecilia:

♥Fin desgin!

#9 - - Maria:

♥Super nagel tidning...

La ut en nageltävling på min blogg för alla norrläningar... hihi

#10 - - hannah, outfit-tävling!:

♥Vad kul med en nagelblogg :) Mina naglar behöver verkligen fixas :P

#11 - - Therése:

♥Ååh, den här vill jag vinna! Självklart har jag hittat namnet på honom också, det finns i inlägget på min sida.



Och tack så mycket för krukan! Den kom fram dagen efter!

#12 - - Marie:

♥ Såååå nu har jag fixat det haha :-)

#13 - - Isabella:

♥Åh, den nya designen är din bästa än så länge tycker jag! Gillar, gillar!



Kram!

#14 - - Sandra:

♥sv: Jadå nu mår det bara bra, men dagen har precis börjat xD



Kram

#15 - - Bompestjej<3:

♥Oj så snällt!!:D

Hihi jag är redan premunant, nagellacks fantast som jag är nuförtiden:))

Jag har en häst:) Bomerang<3

Kram<3

#16 - - Bompestjej<3:

♥Okej:) Va läskigt att lämna bort lösenordet:P hehe har inte fått bloggdesign förut så;) Men du verkar väääldigt trovärdig och snäll:)

Kram<3

mailar aldeles strax

#17 - - Svanemar photo:

♥ja det är jag som fotat, och låna du gärna :)

#18 - - Michiie:

♥hahah jaaaa det var du :D:D:D hihi

#19 - - Krille:

♥ Hallå! :) Har du gjort om bloggen? Va fint det blev! Ojoj nu står det stilla på Bloggdesign.nu känns det som men jag jobbar så fort jag kan på att få igång nya versionen och då kommer jag få mycket mer tid att skriva nya artiklar. Samt kommer det bli en massa nya roliga funktioner då :) Plus ett bättre forum och större användarvänlighet. Hoppas det låter bra!

#20 - - BOMPESTJEJ:):

♥Tack så otrolgt mycket:D Det är ju sjukt fint nu alltså!! :D Tack tack tack<3 Du är sååå snäll:D

Det betyder jättemycket<3

Ha det toppen<3 Kram

#21 - - matilda - mercedes mamma:

åh tack, ja du, jag kan inte göra designer.. :S så jag får dras med den jag har nu tills någon vänlig själ fixar till den ♥

#22 - - Alisa:

♥har du några egna ideer på hur vi skulle kunna fixa min desig, själv är jag ursel på att komma på saker säg till om du ha rideer.



Jag mailr foton så snart jag hittar dem:)

Till top