Naglar

/ Permalink / 33
...fanns det med på din önskelista till tomten, men du fick inga?..
Då har du chansen nu och vinna ett set.

Naglarna vi lottar ut kommer att vara i den design som på bilden.
Röd franskmanikyr med svarta tatoos


Du får valfritt boka upp en tid på salongen under Januari månad 2009.
Salongen: Karins Nagelhörna
Huvudstagatan 6 i Solna
Tel:08-277671
http://www.karinsnagelhorna.se/

Nu är tävlingen avslutad.
JÄTTEKUL det var många lappar att dra ifrån.
För er som tävlat för första gången så vill jag påpeka att
Jag väljer inte ut någon *bara för att*
Jag skriver era namn på lappar och drar därefter ett utan att se vem jag tagit.
Jag har absolut ingen anledning att tala osanning då jag inte känner eller favoriserar någon.

Ni vinner ALLA på exakt lika villkor.
Därför
Kan det ibland hända att någon kanske vinner 2 tävlingar i en rad.
Givetvis. Du är inte utesluten att tävla bara för att du vunnit någon innan.

Vinnare av dessa naglar är....trumvirvel
Jeanette
Grattis tjejen...du kan nu ringa salongen på 08-277671 och
boka upp dina vinstnaglar under januari månad.
Eventuell resa till salongen står du själv för.
Tävlingen avslutas den 8 januari.
Vinnaren presenteras i bloggen

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.
Skriv din önskelista du aldrig fick på detta inlägg.
-Jag vill vinna för att....

Lycka till....

och till dig min älskade medarbetare..

Selda yorum yazabilirmisin

#1 - - bella:

♥Jag skulle gärna vara med, men nu har jag ju redan naglar och ska fixa dem den åttonde. Synd, för du gör otroligt fina design naglar Karin!

:D

#2 - - erika:

♥synd att man bor så långt bort. Typ 30 mil.. haha. Så jag är inte med i tävlilngen den här gången. Men de va ju ett kanonpris!

#3 - - Camilliondollar Baby:

♥Jag vill vinna för att...

...mina egna naglar gick av under julen.

...jag inte fick en espressomaskin.

...jag inte fick nåt presentkort på skönhetsbehandlingar.

...jag inte fick en rosa digitalkamera.

...jag inte fick nåt Mateusporslin.



Jag har er på bloglovin sen tidigare och självklart har jag länkat; http://blogglosacamilla.blogg.se/2009/january/tavling-hos-karin.html.

#4 - - budgetshopping:

♥Haha.. nja... jag hinner nog inte det faktiskt!

#5 - - Lizelott:

♥ åååå, Jag är jätte gärna med och tävlar. Det var mycket jag inte fick i julklapp och en av dom var att få fixa till mina naglar. Alla kan ju lacka men att göra en design är det få som kan. Det skulle vara kul att få se hur ett proffs verkligen jobbar. Det skulle som sagt vara guld att ha turen att vinna. Jag bor inte långt ifrån och det skulle vara jätte kul att få träffa dig. Hoppas på tur nu!!!

Många Kramizzzar.



Länkade i båda bloggarna: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2009/january/nagel-design.html

#6 - - Therése:

♥hej! Tack så mycket för vinsten av krukan! Men, problem... går inte att maila... får bara tillbaka mailet. Någon annan mail? Kramar Therése

#7 - - Åsa Johansson:

♥Godmorgon! Tack så mycket=)

#8 - - bella:

♥Förra tävlingen du hade, hade jag vunnit då eller? :)

#9 - - mamma tezzan:

♥jag skulle vilja vara med och få vinna lite fina naglar då jag inte har några egna fina, men jag bor så långt bort. men jag chansar :-)



jag fick inga julkappar alls :(

#10 - - natta:

♥sv: ja ska hälsa henne de, oooh snygga naglar :)

allt bra?

#11 - - giulia:

Jag vill vinna för att... :P..



(det känns dumt o skriva det eftersom jag fick det jag villa ha mest haha)





- jag fick inte resecheckar

- jag fick inte presentkort till att fixa naglarna eller tå naglarna haha, mina är rätt skadade efter min tid som fotbollspelare..



nu har jg länkat !! :D

http://giuly.blogg.se/2009/january/var-med.html#comment

#12 - - Sandra:

♥Så snygga! :)

#13 - - Karin:

♥Bella du vann den förrförra..kram

#14 - - Nettan:

♥Självklart vill jag vara med och tävla !

Naglarna efter den här julen / nyår skäms man nästan för att visa efter mycket pyssel och doningar under helgen.



Dessutom hade det varit snyggt med naglar på mina hundutställningar.



Däför vill jag vinna !

Och självklart finns ni på Blogvinlistan hos mig.



Länka till tävlingen kommer jag också göra direkt efter denna kommentar !



Nu håller vi både tummar och tassar här hemma !



kramiz

#15 - - malin:

♥åh vilken härlig blogg, såå coola naglar. lägger till dig på blohlovin på en gång :D hihi kram malin

#16 - - josefin:

♥har du nåt tips på hur man får sina naglar att växa ut fortare, och hur man undviker att bita och riva sönder dem? jag brukar nämlgien bita och riva på mina naglar när jag är stressad eller nervös.. men jag vill så gärna ha långa naglar! kram! mycket fin blogg btw=)

#17 - - Rebecca:

♥Vilket är bäst: Akryl, gele eller glasfiber?

#18 - - Emelie:

asså kan du typ inte bara lotta ut nåt jävla nagellack istället (?!) mycket enklare så! jag menar, jag bor ju inte direkt i solna! inte för att jag vill ha de där naglarna, men du fattar..

#19 - - Karin:

♥Hej Emilie...om du läser bloggen så ser du att vi brukar ha andra tävlingar me...då vi lottar ut såna där jävla nagellack och sånt...kram

#20 - - Alisa:

♥Tack gumman<3

#21 - - Karin:

♥Rebecca: Personligen så föredrar jag gele eller akryl...men allt är bra. Beror nog mest om vem det är bakom penseln samt märket på produkterna...

#22 - - Karin:

♥Josefin: Givetvis...kika här..))http://lightelegance.blogg.se/category/nagelbitare.html

#23 - - Minna:

♥ Hittade en nagelblogg precis där tjejen inte har någon utbildning alls men hon ska börja ta kunder hemma utan utbildning :S Tror du att det kan bli bra även utan utbildning? Kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill testa eller inte, säkert mycket billigare än hos utbildade nagelterapeuter men man vill ju inte förstöra naglarna höhö



där är iaf hennes blogg http://www.addimy.blogg.se/nailart

#24 - - Karin:

♥Minna: Nej för i helskotta...Gå ALDRIG till nån utan utbildning..du kan få förstörda naglar för livet...ALDRIG. Var i så fall hellre nöjd med vad du fick i arv...Kram

#25 - - Katja:

Bollibompa? :)

Synd att jag bor en bit ifrån då.. :(

#26 - - Åsa:

♥♥Jag vill vinna för att...



... visa att även en hundtjej kan ha snygga naglar i skogen.



Vad jag inte fick i julklapp

- kamera

- ny bil (tja' det kan jag eg förstå)

- en spa/skoter upplevelse



Min länk till Er; http://blogtown.se/blog.php?date=2009-01-05&id=molotow

Prenumererar på bloglovin' sedan tidigare



Nu håller jag tummarna!



/Åsa

#27 - - Isabella:

♥Nu har jag tipsat alla tjejerna på jobbet+kompisarna att vara med och tävla :) Du är så himla go Karin som lottar ut sådana pangpriser varje vecka!



Kram, Isabella.

#28 - - Karin:

♥Isabella♥

#29 - - Cleo Zatch:

♥Du är riktigt duktig på naglar!

/Cleo

#30 - - Alexandra:

Dom där nagellacken är så himla bra. Älskar dom !

#31 - - bitte:

♥tråkigt att man ej kan va med har ett jobb där jag inte får ha långa naglar=(

#32 - - Karin:

♥http://guldregn.blogg.se/2009/january/vinn-manikyr.html#comment



Jag vill vinna för att.. mina naglar ser hemska ut?

Jag biter jämnt på naglarna, måste man inte ha långa naglar för sånt där? Ja men jag kan ju allid låta de växa.



Saker jag inte fick..



en digital kamera

#33 - - Emilia:

♥ Hejsan.



Jag är lätt med i tävligen. Vilket kanonpris.



Jag fick knappt något på min önskelista.

*Godis

lotter

lösnaglar

DigitalKamrea

Mobil

Och mycket mer, är inte alls nöjd med mina julklappar tråkigt nog, men de är jag väl inte ensammen om skulle jag tro =(.



Därför skulle detta pris lätta upp i den tråkiga och deppiga vintermånaden.



Jag har släktingar i stockholm som jag kan bo oss under tiden som jag inte har träffat på flera år, och då får jag ju en chans att åka upp till dem & skulle lätt ta den =)



Jag har länkat till din tävling+ blogg i min blogg.

Jag premunerar på din blogg & är inne och läser på den så fort jag är ute på internet & kommenterar då & då :)

kontakta mej gärna även om jag inte vinner för du verkar hur superduper trevlig och go som helst! :) de säger jag inte för att fjäska utan för att jag verkligen tycker de, lär känna mej så märker du de!



Min e-post är: [email protected]



Ha de bäst!



Kram emilia.

Till top