Tävling (igen)

/ Permalink / 29
...förlåt...men de e ju såååå kul med tävlingar
Denna gången får du stjäla bilderna i detta eller i det förra inlägget.
Skriva ett eget inlägg i din blogg om dem.
Länka vidare hit.


...vinner...
   
alla sex av de nya dekorationerna
   

gör den som har flest kommentarer under sitt inlägg.
OBS kommentaren måste handla om dekorationerna...
Deadtime i dag senast kl: 22.00

Den va busig den tävlingen...
Lycka till

#1 - - Monixx:

Oki.. here we goo. ;-)

Jag är med och tävlar!♥

#2 - - Tobias:

♥haha yes det tog lååååång tid ;)

#3 - - Daniella:

♥ghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kaaaaarin... nu du liiiiite granna klurig alltså! haha.

#4 - - Tobias:

♥haha nej jag hoppar nog :D

#5 - - Tobias:

♥gjorde du? va kul :D

#6 - - Suss:

♥så svår täving.. men ja försöker.. ingen läser min blogg..

#7 - - Tobias:

♥haha go morgon btw ;D

#8 - - Yvonne Arvidsson:

♥Nu har jag tipsat om din tävling på min blogg... så nu hoppas jag att du får ännu mer besökare.

Kram Y

#9 - - Åsa:

♥Underbara björnar! Dessa med lite franskt glitter siktar jag på härnäst :) För jag gillar det franska om man piffar upp det lite...



/Åsa



#10 - - Åsa:

♥Underbara björnar! Dessa med lite franskt glitter siktar jag på härnäst :) För jag gillar det franska om man piffar upp det lite...



/Åsa



#11 - - Jennifer:

♥http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6533890 där har du länken till inlägget :) hoppas jag får många kommentarer nu :D

#12 - - Marina:

♥Yes nu har även jag chans att vara med, kan inte lägga till er på bloggkoll när jag har bloggen.fi men nu hoppas jag, jätte roliga dekorationer. Håller med det är skoj med tävlingar, brukar lotta ut lite på min blogg ibland också efter att fått tipset från er.

#13 - - keit:

Nu ar jag ocksa med. Yeez surf tiden rackte till for att skriva har. Ha ha ha

#14 - - keit:

Glomde ju skriva att jag ocksa lankat. Varldens basta kvalite pa dekorationer. Kuuuul med nya. Gillar pandorna ursota juh och svarta katter >/)

#15 - - Isabella:

♥Lite sent att vara med nu kanske, men jag har kastat upp ett inlägg på bloggen :D

#16 - - Daniella:

♥jag kommer aldrig lyckas klå alla andra på att få så många kommentarer. Men jag har iallafall lagt in ett inlägg om dekorationerna.

#17 - - Lizelott:

♥ om det inte är försent att tävla så är jag jätte gärna med. Tycker dom är så söta. Speciellt pudlarna och pandorna. Hoppas på tur nu.

Många kramar



Har även länkat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2009/january/nagel-dekorationer.html

#18 - - Linda:

Den med pandan på var kanonfin,dem skulle jag vilja vinna;)

#19 - - Linda:

Åh alla var kanonfina så jag vinner helst alla,hihi

Jag skal anordna en bloggmiddag den 24/1 då hade ngn av dessa suttit fint på mina naglar!

#20 - - Emma:

♥ Woho cooolt :) Ska tipsa mina vänner om denna tävling!

#21 - - Emma:

♥ Sötast var ju helt klart pandorna :)

#23 - - therese löfstedt:

♥Jag är med och tävla tror ju dock ej jag vinner då jag inta har så super mycke läsare men vi testar ;)

Jätte coola dekorationer iaf

#24 - - Emma:

♥ Jätte fräna dekorationer :)

#25 - - Olelsi:

♥Jag vill vara med har länkat:

http://olelsi.blogg.se/2009/january/avslutas-inatt-snygga-naglar-kan-du-fa.html



Kram Nettan i Hälsingland.

#26 - - Olelsi:

♥Jag har ju blandat i hop dina tävlingar...haha flokig som man är men gjorde en ny länk nu.

Jag skrev ju att den slutade inatt..skratt!! Så nu vet jag knappt ut eller in MEN jag vill ju vara med. Jag chansar igen, här kommer länken:



http://olelsi.blogg.se/2009/january/ar-man-ivrig-pa-att-vinna-nageldekorationer.html



Kram Nettan i Hälsingland.

#28 - - Jennifer:

♥Vem vann ?

#29 - - Katja:

♥du skrev ju 22?

Till top