Tävling

/ Permalink / 23
Om (enligt mig) världens bästa handkräm & peeling..
Den är androgyn i doften vilket gör den populär både för tjej eller kille

Vi är med och sponsrar Tävlingen Sveriges man varje år.
Och Magical manicure delar vi givetvis ut då..
Läs mer om Magical manicure här
samt på vår hemsida
här


Grattis till

Therese
Maila mig din adress så kommer dina produkter på posten
[email protected]
Grattis..

Och jag märkte att intresset var stort när det gäller produkter/krämer
Så...det kommer snart fler det LOVAR jag...

Fast i nästa tävling så blir det naglar igen...men håll utkik..

Hur?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida.

Frågan är... Hur ofta använder du handkräm?

Tävlingen avslutas den 29/1-2009

#1 - - Ingela:

♥Hej,

Vill gärna vara med och tävla :) Prenumererar sedan tidigare på din blogg och har även länk till dina bloggar. Länken till tävlingen är följande:

http://vindarimittliv.blogg.se/2009/january/vill-du-vinna-en-handkram-da-ska-du-tavla-h.html



Svaret på din fråga: Ja, ibland..men behöver vara flitigare för alltsom oftast är händerna som sandpapper. Kanske har fel handkräm ;)!!



Ha en bra måndag,

MVH Ingela.

#2 - - Sofi:

Hej!



Det här måste jag ju bara tävla om! Prenumererar det gör jag redan och här kommer en länk till mitt inlägg. http://sofin.wordpress.com/2009/01/26/tavling%C2%A0-handkram-for-bra-for-att-vara-sann/



SVAR PÅ FRÅGAN: Jag försöker smörja en till två gånger per dag men det händer oftast då jag är på jobbet. Har tyvärr ingen handkräm hemma längre, den tog slut och jag har inte hittat någon bra ny att köpa. Håller tummarna för att jag vinner den här då!!!

#3 - - Nettan:

♥Prenumerera på bloggen gör jag redan som du vet ! Ha ha !



Och tävlingen har jag satt in på min blogg.



Och svaret på din fråga : det var dåligt med handcreme förrut, men med snygga naglar vill man ha snygga händer.



kramiz

#4 - - Sali:

♥ Hej! Nu har jag lagt till er blogg på bloggkoll och jag har även skrivit ett inlägg på min blogg om tävlingen: http://beautymansion.blogspot.com/2009/01/tvling.html



Svaret på frågan: Jag är lite beroende av handkräm då jag är helt besatt av naglar och händer. Så jag använder handkräm ungefär 5-6 gånger per dag. Men jag har fortfarande inte hittat en bra handkräm och då har jag testat otroligt många olika handkrämer.



Jag skulle bli SÅ lycklig om jag vann dessa eftersom jag har hört så mycket gott om dem.

#5 - - Kia:

♥Länk och inlägg finns.

Jag har en pump som står på diskbänken och smörjer nästan varje gång jag har blaskat med vatten. Så det går åt en del...

#6 - - Sarah Gustafsson:

♥jag använder handcreme flera gånger om dagen, måste alltid ha en med mig i väskan.

Letar fortfarande efter den ultimata handcremen.

#7 - - Sarah Gustafsson:

♥Här är länken till tävlingen:

http://blogg.aftonbladet.se/17318/perma/1099647/

#8 - - Monixx:

♥Hoppas att du har haft en trevlig helg. Här har det varit väldigt lugnt och skönt, men man undrar vart helgerna tar väägen?!

Ha en bra dag!

#9 - - mamma tezzan:

♥jag vill oxå vara med och tävla om denna kräm. prenumeration finns ju sen innan och länk till inlägget kommer. får man låna bilden på krämen??



Jag smörjer mina händer för sällan, men efter att råkat ut för att händerna narade sönder i vinter så smörjer jag varje dag nu.

#10 - - Lojs:

http://lojskojs.blogg.se/2009/january/fragor-som-snurrar-i-mitt-huvud.html

Klart jag är med! :D Har lagt upp tävling och länkat. Bloggen har jag prenumererat på lääänge!



svar: Alltför sällan! Beror på att min tub är så liiiten, och jag vill inte att den ska ta slut ;) Behöver en ny, så ska jag kladda in händerna flera gånger varje dag :D

#11 - - mamma tezzan:

♥här kommer en länk till tävlingen i bloggen min



http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/2009/january/tavlar-om-en-handkram-som-ar-androgyn-.html

#12 - - Veronica:

♥Hej vill gärna vara med och tävla om produkterna, har tänkt köpa dem men nu kan man ju tävla om dem, kanon.tack för en bra blogg och roliga tävlingar!

veronica

#13 - - Michaela:

♥Nu har jag lagt upp tävlingen på min blogg på nagelforum. Mina händer blir väldigt torra av kylan och av sprita av dem samt tvätta de så ofta som man gör i detta jobb. Så jag måste smörja in dem ofta.

Har alltid en liten handkräm i väskan : )

#14 - - Linda:

♥Prenumenerar gör jag sen ett tag :) Och länkat på min blogg. Och lagt till tävlingen har jag också gjort :D



Och handkräm använder jag nästan varje dag, men den börjar ta slut :/ Så skulle ju vara skönt att vinna ^^



Ha en bra dag :)

#15 - - therese löfstedt:

♥Handkräm andväns aldeles för sällan i mitt fall, det blir väl någon gång då och då när jag ser min handkräm i salongen :)

Jag hade blivit super glad för en ny handkräm och lite ny peeling sitter sällan fel ;)

#16 - - mamma tezzan:

♥här kommer rätta länken till tävlingen nu : )

http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/2009/january/tavling-om-kram-till-hander.html

#17 - - bella:

♥Jag är med, och du vet att jag länkar dig Karin. Din blogg är ju bäst!



Jag använder handkräm varje dag, har ett helt sett som luktar så otroligt gott. i love it!

Först lägger man en fet kräm och masserar fingrar och händerna, sen har man skrubb som är riktigt skönt! Sköljer och tar en klick handkräm, då blir händerna babymjuka!

#18 - - ingegerd:

♥jag vill va med också!ja du vet att länkar fins att jag har dig på bloggkoll.



jag försöker att smörja en gång hemma,men smörjer mig ofta på jobbet 2-3 gånger,

#19 - - Sarah Gustafsson:

♥Vill, vill,vill så gärna vinna handkrämen..då jag är stor konsument av just handkrämer,

har testat att köpa både billiga och dyra..men ingen hjälper mot mina konstant torra händer.

Använder handkräm 5-10 ggr/dag.

Min länk till tävlingen:

http://blogg.aftonbladet.se/17318/perma/1100617/

#20 - - Carita:

♥Jag är gärna med och tävlar :) Länkat och gjort ett inlägg: http://blacklion.blogg.se/2009/january/magical-manicur.html.

Ha redan er på bloglovin.

Jag andvänder handkräm ca 5ggr per dag.

Ha en trevlig kväll!

#21 - - Anna:

♥Hejsan Jag vill vara med och tävla. Har skrivit om din tävling och satt in en länk på min blogg. Här har du länken http://annasohana.wordpress.com/2009/01/28/torra-handertesta-detta/



Mitt svar på hur ofta jag använder handkräm är: Jag försöker att sörja mig åtominstone 1 gång per dag, när jag är jätte torr så åker handkrämen fram fast den är inte så bra det blir som en hinna i handen så om jag blir "blöt" så känner man att handkrämen är på handen, MEN den luftar SÅ gott, har inte hittat någon riktigt som jag tycker om i konsidens och doft. Så denna kanske ;) Hälsningar Anna

#22 - - Sandra:

♥ Nu har jag skrivit om tävlingen: http://sandrajjj.blogg.se/2009/january/tavlar-om-produkter-till-handerna.html#comment



Och hur ofta jag använder handkräm varierar, försöker använda det så ofta som möjligt men det blir iaf minst 1 gång per dag.. ibland blir det ca 3 gånger per dag.

#23 - - Maddiie:

♥ Inlägget hittar ni överst och länken likaså, har även lagt till bloggen på bloggkoll :)



Svar på frågan: Jag använder handkräm flera gånger per dag, hur många vet jag inte.. kanske 5-6 gånger. Morgon, kväll, och några gånger där emellan :) Jag är lite handkrämsberoende tror jag allt. Min favorit är Avojuice från O.P.I. men vinner jag nu kanske jag får en ny favorit? :)

Till top