GRATIS naglar ...

/ Permalink / 11

...japp..nu tävlar vi bort ett set som får se ut så som du vill ha det...
Du hörde rätt...Du och terapeuten du får tid hos bestämmer ihop hur din design ska se ut.

Hur kul och hur gratis som helst...

 och de är byggda med Light Elegances gele..

och vinnare av dessa bidde Sandra...GRATTIS tjejen..:)

Du får valfritt boka upp en tid på salongen under juli månad 2009.
Salongen: KN Nail Products
Huvudstagatan 6 skytteholmsvägen 26 i Solna
Tel:08-277671
http://www.knnailproducts.se/

Hur tävlar jag?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida i din länklista.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida. (Använd gärna bilden ovan)

Skriv en trevlig kommentar på detta inlägget...om varför just DU ska vinna..

Tävlingen avslutas den 6/7-2009
Tävlanden har själv ansvar vid vinst att boka tid.


Lycka till.../Karin och tjejerna...

Notis: Borttagning av naglar och eventuellt inköp av nagelolja står vinnaren själv för.
#1 - - rolf:

Godmorgon.ha en skön dag.kram

#2 - - Amanda:

Jag har alltid varit en nagelbitar och hur mycket jag än har försökt att sluta, så har det inte bara gått! Tills det att jag började läsa din blogg.. så otroligt snygga naglar även en nagelbitare kan få?! Helt otroligt! Och sen även alla skräckexemplar du visat på avbitna naglar och nagelförlängningar, har fått mig att sluta bita på naglarna! :D Men det går så segt och de växer ju knappt någonting... Jag vill också känna mig eleganta och styla med fina naglar! Därför vill jag vinna den här tävlingen!



Bloggkoll, länkning och inlägg finns såklart :)

http://dearjamie.blogg.se/2009/june/tavling.html#comment

#3 - - Camilliondollar Baby:

Japp, nu känner jag att det är dags att vara med och tävla igen. Du är tillagd hos Bloglovin' och länkad i bloggen sen tidigare. Här är länken till mitt inlägg och tävligen; http://lightelegance.blogg.se/2009/june/gratis-naglar.html .



Den gången jag vann naglarna för X antal månader sen, så är jag fast. Tack för den otroligt generösa vinsten!



Jag älskar att ha dekorerade naglar och vill ha nytt mönster varje månad. Jag vill vinna, för när jag gör naglar får terapeuten ALLTID fria händer (förutom formen då). Tänk vad wild and crazy hon får vara. ;)



P.S. Jag har ju redan en tid bokad hos er i juli. ;)



Kram

#4 - - Malin:

Jag är självklart med!

http://maulun.blogg.se/2009/june/naglar.html



Jag har alltid varit nagelbitare och hur jag än försöker sluta så når jag alltid en punkt då jag börjar bita igen. De gånger jag testat lösnaglar har det varit toppen för då hinner naglarna växa ut en del därunder! Problemet är bara att när naglarna är korta, så biter jag ner dom, oavsett hur mycket jag vill stå emot det! Jag är i behov av nagelförlängning eller liknande som på sikt får mina naglar att växa ut helt därunder, för då skulle jag aldrig någonsin bita i mitt liv igen! Jag älskar långa naglar och alla möjliga mönster på dessa, det vore en DRÖM för bra för att vara sann att få vinna denna underbara tävling! :)

#5 - - Alexlyndra:

Jag förstår inte hur man gör det där mönstret som det gröna har. Det är så otroligt snyggt!

#6 - - ♥Emelie:

Jag är med i tävlingen !

Mina naglar är oftars sköra och går av lätt,blir sprickor och så.så för en gångs skull skulle jag vara glad om jag fick vinna sånna fina naglar !

jag tycker att naglar är viktigt.Tycker det är jätte roligt och fint med mönster och former :) men tyverr är jag inte så duktig på sånt själv. underbara naglar !!skulle vara jätte kul att vinna !!

Jag har laggt din blogg på blogglovin' för länge sen:)

Länk:



http://perfectmind.blogg.se/2009/june/naglar.html

#7 - - evamar - tävlingsblogg:

Den här gången är jag inte med men länkar ändå i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/june/naglar-6-juli.html

#8 - - Sandra:

Jag är självklart med och tävlar som vanligt, har skrivit om tävlingen här: http://sandrajjj.blogg.se/2009/july/tavla-om-naglar.html#comment



Och jag tycker jag ska vinna för jag fyller år den 15 Juli, en bra present skulle det vara ;)



Hoppas du får en bra Torsdag! :)

#9 - - Karolina:

Klart jag ska hänga på.

Har länkat http://viktkampen.blogg.se/2009/july/jag-ar-med-och-tavlar-igen.html



Nu i sommar och semester tider har de blivit mycket påtande i trädgården och vad skulle inte passa bäst med att få göra sig sommarfin hos er. Nu efter allt påtande som gjort att man inte haft så snygga händer. Man känner sig så mycket mer kvinnlig när man har snygga naglar.



Hoppas du har ett fortsatt underbar sommar i värmen!

#10 - - Sandra:

Ååååhh så kul :D Jag är inte inne så mycket på internet nu när jag har semester så jag har inte hunnit sett det här ;) Tuuuuuuuusen tack! :) Kan jag "använda" vinsten nästa gång jag kommer till er? Har en tid bokad 6 augusti :)

#11 - - Sofia, mamma till Lilly!:

Hej.

VAd är det man har för något när man gör streck och såndant på naglar, vad heter det.

Tacksam för svar!

MVH Sofia

Till top