Nageltävling ...

/ Permalink / 36
...åter igen...Japp så får det bli..

(låna gärna bilden nedan ifall du är med och tävlar)

 Modell: Kayo
Naglar: KN Nail Products

Naglarna blir som på bilden (du får välja form själv) och de är byggda med Light Elegances gele..

Du får valfritt boka upp en tid på salongen under juni/juli månad 2009.
Salongen: KN Nail Products
Huvudstagatan 6 skytteholmsvägen 26 i Solna
Tel:08-277671
http://www.knnailproducts.se/

Grattis till
Ann-Louise och Nettan....IGEN!!!
Ja ..jo...sådär är det ju...Jag drar ju en vinnare så visst kan man vinna flera gånger!!
Grattis tjejer..

Hur tävlar jag?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida i din länklista.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida. (Använd gärna bilden ovan)

Frågan är... Vad heter vår kanin?...hi hi

Tävlingen avslutas den 22
/6-2009
Tävlanden har själv ansvar vid vinst att boka tid.



ALLA svar finns ALLTID i vår blogg eller på vår HEMSIDA!

Så leta runt en stund...))
#1 - - attis:

Jaag säger det igen. förbaskat att jag bor så långt bort.

Hoppas allt är bra.

Ha det bäst.

Kram

#2 - - Hannii:

för långt bort :(

#3 - - tobys.se:

Åh skoj :D Guess what Karin? I AM BACK <3

#4 - - rolf:

Ha en skön solig dag.kram

#5 - - « K A R R O W »:

Åh, vilka snygga naglar! :D



Svar:

Tack så mycket! :]

#6 - - Kia:

Jag var inne på salongen o handlade lite idag. Vad fint det var! Grattis! kram

#7 - - Yvonne:

Nagel bloggen... Vad koolt påhittad ! Ingen har särkert en sån här blogg. Kanske man ska börja följa ? =) . Följer du min så följer jag din!



Puss

#8 - - evamar - tävlingsblogg:

Jag är inte med men tipsar i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/june/naglar-22-juni.html

#9 - - Sandra:

Jag är med som vanligt. Alla naglar ni gör är superfina!



Hans namn är.. Kalle! Kalle von Rabitt!



#10 - - Rebecca:

Sv; Vad betyder kirrat? :S:P

#11 - - Rebecca:

Sv; Hehe okej :P

Tack så mycket :)

#12 - - Sofia Werlin:

Vad skoj att du gillade mitt inlägg :)

#13 - - LINDA | ddisconnected:

sv: haha, det är så? :D inge ovanligt säkerligen!

allt bra annars?

#14 - - Sara:

Långa naglar är så himla snyggt! Men mina dumma naglar hinner aldrig växa sig långa o fina :( Behöver verkligen en fransk manikyr (antagligen med falsknaglar) haha.. Synd att det är så dyrt o fixa bara..



Cool udda blogg du har :D Kramar Sara

#15 - - Ann-Louise:

Så himla snygga!



Jag e ju sååå sugen på spetsigt igen... MÅSTE HA! haha!



Sötklimpen heter ju Kalle von Rabbit!!!



BTW! jag har bytt hemsideadress till www.finanaglar.dinstudio.se om du vill länka om till rätt! ;o)



Kramiz!!!!

#16 - - vesna:

jättefina naglar ==)

#17 - - H A N N A:

synd att man inte bor i sthlm, då hade jag vart med och tävlat :(



Hoppas du får en bra dag,

kram, hanna, http://esth.blogg.se

#18 - - rolf:

Ha en skön dag,regna det hos dig med.kram

#19 - - giulia:

tackar det gick jätte bra i måndags !! :D

#20 - - malin ♥:

nageltävling, du skämtar med mig=)?

så jefla tuffft råsnyggt målat!

#21 - - Sandra:

Glömde skriva länken till mitt blogginlägg om tävlingen:



http://skrutt1.blogg.se/2009/june/nu-ar-jag-med-i-en-sandar-tavling-igen.html

#22 - - Heyli:

coola naglar tänk om man kunde hä långa naglar va kul de skulle va.. jag som vet svaret på frågan till och med!! ;) kramen

#23 - - rolf:

Godmorgon.ha en skön dag.kram

#24 - - Ann-Louise:

Määä, e vi bara två som e me tävlar äller?



Ha en fin dag! Kramiz!

#25 - - purplerain:

Var det bara möjligt skulle jag dela med mig av...mig! Men du skulle bli rädd om du såg mina naglar just nu. Juni är inte den bästa månaden för mig med all plantering. Tur att jag kan göra snygga naglar när jag vill.

#26 - - Heyli:

tack :)

#27 - - Emelie:

gud vad snygga!

#28 - - josephine *Elikas mamma*:

Härliga naglar, jag skulle lätt ha avrit med om jag inte vore gravid... Men det kommer fler tåg.. hihi

#29 - - vesna:

jättefina =)

#30 - - Nettan:

Oj, jag som brukar vara med från början men har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn.

Din blogg läses alltid som du vet då du alltid sätter in så härliga bilder på snygga naglar.



Jag provar att vara med även om det är många som redan är med för mina naglar vill jag inte visa i sällskap just nu. Ha ha !



Kaninen heter självklart Kalle von Rabbit !



Hoppas ni får en jättehärlig sommar.



kram till dig !



#31 - - Annas tävlingsblogg:

Jag är inte med och tävlar men jag har tipsat om er tävling här



http://molnboanna.blogg.se/2009/june/nageltavling.html

#32 - - Malin:

Jag är SJÄLVKLART med och tävlar! :)

Svar på frågan: Kalle von Rabbit

Här hittar du mitt inlägg om tävlingen:

http://maulun.blogg.se/2009/june/underbara-naglar.html

#33 - - Sandra:

Hej, eftersom jag var med i tävlingen innan upptäckte att jag vann fransk manikyrnaglarna så kan du stryka mig från denna tävling.



Jag har bokat in tid på onsdag för dom supersnygga naglarna jag ska få. :)

#34 - - Sandra:

Jag är med och tävlar, har länkat här:



http://sandrajjj.blogg.se/2009/june/sandra-tavlar-om-naglar.html#comment



Kalle von rabbit heter eran söta kanin :)

#35 - - Emelie L:

Jag vill vara med i tävlingen :)

Svar ; Kalle von rabbit heter kaninen !

jag har självklart laggt till din blogg på bloggkoll

Länk :

http://perfectmind.blogg.se/2009/june/vinn-snygga-naglar.html



Kram !

#36 - - Nettan:

Ha ha !

Tack Karin !!!!

Och det är väldigt behövligt i dagens läge då mina naglar ser ut som ..... skit rent ut sagt !



kram och vi kanske synes !

Till top