In & Vinn ...

/ Permalink / 34

Naglarna du vinner blir de som är på bilden.
Men du får själv välja längd och form.

Naglarna är byggda med Light Elegances fantastiska gele.
Toppat med Dear Lauras lika fantastiska dekorationer.


Du får valfritt boka upp en tid på salongen under April månad 2009.
Salongen: Karins Nagelhörna
Huvudstagatan 6 i Solna
Tel:08-277671
http://www.karinsnagelhorna.se/

Grattis till
Malin & Åsa




Hur tävlar jag?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida i din länklista.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida.

Frågan är... Hur många barn har jag?

Tävlingen avslutas den 5/4-2009


ALLA svar finns ALLTID i vår blogg eller på vår HEMSIDA!

Så leta runt en stund...))


#1 - - Mikaela - hockeyfru:

Ja CSI är ju för bra! :)

Går en utbildning från essentialnails.com , skit utbildning om jag får säga det själv.

#2 - - kim:

Haha ja den är bra liten ibland. :D

Har själv aldrig träffat bettan tror jag, haha. =P så pytteliten är det nog inte. pffu tur det

#3 - - Nicole:

Pannkakssmet+vitt rostbröd+doppa doppa+steka steka= FATTIGA RIDDARE! =)

#4 - - » Sofia Werlin:

Vilka snygga :)

#5 - - Anonym:

Ja man vet ju aldrig. Brukar ju göra små gästspel på platser jag gillar.

#6 - - hanna:

vad snygga :*

#7 - - Anonym:

www.aryanm.blogg.se



Kolla min blogg, kanske hittar du något intressant av mina dagliga uppdateringar?



www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

#8 - - - ● Rebecca ● -:

LÖv u 2!

#9 - - Sofiya:

sv: klart ni får veta ;) bara ja själv får reda på vilka de va heheh :P

#10 - - Fröken Emma ♥ Mode m.m:

hehe det ska jag också göra : )

Hur är det annars ?!

Kram

#11 - - Mikaela:

Precis, billigast är inte alltid bäst :) Som tur är har jag en storasyster som är utbildad redan..

#12 - - Martina:

haha tackar :) ja vet itne de ja märker vi... Kom o tänka på en sak när ja såg att du fixar naglar, de va en som oxå jobbar me de som trodde att ja fixat mina för dom ser ut som ja har gjort fransk manikyr men dom e äkta. as gött o ha starka naglar :)

#13 - - » Sofia Werlin:

ja precis.. 16 000 är mycket och det är bara flyget:O

vill gärna till Egypten istället :)

#14 - - Josef Wijk:

Läckra naglar! Fast jag skippar nog att tävla om dem tror jag! ha ha ha!



Jasså ja där ser man vad jag missat! Ska ni öppna en till alltså då?



Du får ursäkta mig, jag är lite om mig och kring mig just nu, jobbar ca 50 timmar i veckan, ska flytta samtidigt och planera vårat bröllop! Så det mesta kommer inte ens i örat! det stannar på ena sidan och har inte ens en chans att bli filtrerad och trilla ut på andra sidan! ha ha!



Kramar på dig!

#15 - - Caroline Elisabeth på Beautylicious:

Sv. Är det sant? Vad glad jag blir, skulle vara jätte kul att dra igång en tävling! Kontakta mig genom min mail om hur du vill att tävlingen ska se ut och annat som är viktigt :) Så får du snart ett svar tillbaka hehe



Mail: [email protected]

#16 - - Anonym:

Den är ju mysig den med :P haha

#17 - - Laura:

Tack så mycket för kramen! Alla kramar behövs :)

#18 - - Marie:

Vad fina naglar jag har varit och fått mina fixade hos en vän idag=) Synd du bor i stockholm ganska långt =)

Kram

#19 - - Malin:

Du har 3 barn, Amanda, Joel och Pierre :)



Har lagt till er på blogg koll och gjort en länk, lånar bilden om det är ok och lägger på min blogg :)



Håller tummarna nu :)

#20 - - Anonym:

Nu får du va me Bra eller A

#21 - - keit:

Nu får du va me ... Bra eller Anuz ? ha ha ha

#22 - - Isabell:

Tre barn har du :) Och du ligger både länkad och på min bloggkoll kram

#23 - - Anna:

Detsamma!! :)

Jag är lite trött i ögat idag, men det hoppas jag hotellfrukosten ska avhjälpa... :)

Kram och tänk på att passa dej för aprilskämtare hela dagen!! :)

#24 - - vesna:

gud va coola, ser ut som små tomtar =)

#25 - - Åsa:

Jag tävlar så gärna igen! Känner mig bara lite tjatig ;-)

Finns sedan tidgare på bloggkoll.

Min blogg; http://www.blogtown.se/blog.php?date=2009-04-01&id=molotow

Du har tre barn.



Hälsningar, Åsa

#26 - - Yvonne:

Vill tävla... du e länkad och ligger på min blogg

http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/2009/april/tavling-hos-karin.html



3 barn har du minsann :)

#27 - - tullan:

halloj :) är med och tävlar & svaret på frågan att du har 3 barn =)

kram

#28 - - danni:

Schysst att man får välja längd ;) hahhahahaha kaaaaaaarin ;D

#29 - - Linda:

Jag hakar på denna tävling då dom var ursnygga och det är ju så skoj att tävla:-)



Svaret är tre barn och du finns redan på bloggkoll och länkad inne hos mig:-)



Mitt bidrag inne hos mig:-)

http://crazybeautifulworld.blogg.se/2009/april/jag-ar-med-och-tavlar.html



Kram..

#30 - - Caroline Elisabeth på Beautylicious:

Wow, läckert! :)

Synd att man inte har vägarna förbi Solna bara :(

#31 - - Sandra:

Jag tävlar självklart! Har skrivit om tävlingen i min blogg. Länk till dig och hemsidan finns i min meny men det vet du ju ;) Svaret på frågan är 3 barn. Du har en söt liten tjej och två små buspojkar ;)

#32 - - Giulia DS:

ååh jag ska vara med och dansaaaaaaaaaa skulle vart grymt med snygga naglaaaaar fast inte nog den designen hahaha rött och glitterguld ska det vara hahaa, ligger i back med studiebidraget :(. annars hade jag åkt nu under lovet tror jag ofixat :D

#33 - - gabbi:

Sjukt snygga! :D Nog för att jag inte skulle klara av att ha dem, men mycket vackra :D

#34 - - bea:

är det du som gjort naglarna på bilden..? :O

Till top