Naglar du kan vinna ..

/ Permalink / 37
...ett set med fransk manikyr...

Naglar: KN Nail Products
Naglarna blir som på bilden och de är byggda med Light Elegances gele..

Vinnare denna gången blev Sandra...Grattis till henne..

Du får valfritt boka upp en tid på salongen under juni månad 2009.
Salongen: KN Nail Products
Huvudstagatan 6 skytteholmsvägen 26 i Solna
Tel:08-277671
http://www.knnailproducts.se/

Hur tävlar jag?
Så här!


Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida i din länklista.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida. (Använd gärna bilden ovan)

Frågan är... Tar vi emot nagelbitare på vår salong?

Tävlingen avslutas den 5/6-2009


ALLA svar finns ALLTID i vår blogg eller på vår HEMSIDA!

Så leta runt en stund...))

#1 - - Anna:

Det DÄR är MINA naglar... fniss

Ja, visst e han cool!? :)

Killarna i skolan har till och med härmat honom, så han e lite kaxig... ;) Han vill gärna ha tuppkam, men hans hår är för tjockt och lockigt för att det ska funka..

Kram och ha en bra kväll!

#2 - - Mallan:

JAG VILL OCKSÅ KUNNA TÄVLA OM NAGLAR! Att man alltid ska bo på fel ställe!!!! :( :( detta suger.........................blä

#3 - - Sofia Werlin:

ja blogg.se krånglar lite ibland tycker jag!!

#4 - - Laura:

Sådär ja!



Du finns på länkar på min blogg + att jag har följt bloggen på bloglovin länge :D



http://tossavanien.blogg.se/2009/may/tavling.html Där kan du se att jag skrivit om tävlingen :)



Efter att ha tittat runt lite på sidan, så ja du tar emot nagelbitare, och du har gjort ett superbra jobb! :D



Bor ju i skåne, men ska snart på roadtrip så det hade passat perfekt att vinna även om jag bor i Skåne.



Kram Kram

#5 - - Anonym:

http://tossavanien.blogg.se/2009/may/tavling.html Där är länken till tävlingen i min blogg.



Du ligger på länkar i min blogg + att jag följt via bloglovin länge nu:)



Ja, såklart tar ni emot nagelbitare.



Tänk nu inte på att jag bor i skåne, ska på roadtrip i juni ;) Kram

#6 - - ღ Marica Wikℓund:

Klart man måste ta & vara med och tävla!



Du finns länkad i bloggen ( och i menyn såklart ) Adressen här:





Svar: JA! Och det är en himlanch tur att du gör det, för nu efter alla dessa sjukhusbesök ser mina naglar ut som skit och de är dags för lite nytt tycker jag!! Så jag håller tummarna, både jag & lillkillen med bruten arm eftersom han får flyga ner om det blir av :)

#7 - - ღ Marica Wikℓund:

http://weklund.blogg.se/2009/may/tavlingsdax.html#comment



Glömde ju de härA!

#8 - - Tesstamente:

Attans, bor på andra sidan Sverige;-)

#9 - - Laura:

Det kan jag nog lova :D Får flörta med killen så har kör inom Solna :D Vi ska ju ändå till Stockholm så :D:D

#10 - - Anna:

Jamen det är ju sååå roligt att få pyssla på lite ibland i trädgården. Fast man får ha ögon i nackan här då barnen är med å hjälper till :-) De har bra med fantasi hahaha

#11 - - Floos- ung mamma:

Åh det hade vart roligt!

#12 - - Heyli:

jaa skitkul att de vart så många! :D



har hört att blogg.se ha haft systemunderhåll eller nå, är nog därför kanske

#13 - - Jenny:

Halloj,



nu vill jag vara med och tävla igen.. svägerskan är ju inte med denna gången... haha...





Svaret på frågan är: Självklart tar ni emot nagelbitare.... och även nagelbandsbitare som mig själv... S



Har gjort ett inlägg om tävlingen och länkar sedan länge... och bloggkoll med...



Puss puss

#14 - - Nettan:

Tävling med bild kommer att finnas på min blogg direkt efter denna lilla kommentar.



Och att du finns på min lilla lista på bloggkoll vet du ju redan ! Ha ha !



Nagelbitare är självklart välkomna till er och jag har sett vilket jobb ni har gjort på folk som knappt har några naglar alls. Helt otroligt måste jag säga.



många kramar

#15 - - Jaana:

Hihi har följt bloggen länge :)



La upp tävlingen och länkat http://mizzj.blogg.se/2009/may/ar-med-och-tavlar.html



Och ja, ni tar emot nagelbitare! Ni räddar deras naglar :D

#16 - - Caroline:

Nej hon bor i porten brevid, alltså 20. På din gata! Hon bor i storebrors lägenhet !

#17 - - ღ Marica Wikℓund:

ingen fara alls, är skit dålig på kommentera själv :s allra helst nu med allt tok som hänt :s Men läser gör man ju alltid :)

#18 - - vesna:

jaaa verkligen =)



altl bra me dig? =)

#19 - - My:

Jag är med och tävlar :)

Har dig på bloglovin och du är länkad, såklart. Både i länklista och i mitt inlägg :)



Svaret på frågan är: Ja, ni tar emotnagelitare.. finns även i mitt inlägg :P haha!



Jag själv biter på naglarna ibland.. men jag gör ofta tappra försök att få länga FINA naglar, men lyckas inte! :/

Skulle vara rent guld att ha snygga naglar som jag drömt om till sommaren :)



Ha en trevli o skön dag!

kramar från mig



#20 - - rolf:

GODMORGON HA EN SKÖN DAG.KRAM

#21 - - Sandra:

Här är länken till mitt inlägg: http://skrutt1.blogg.se/2009/may/fransk-manikyr.html.



Sen har jag följt dig på bloglovin och haft dig i mina länkar sen någon vecka tillbaka nu.



Svaret på frågan är: Ja, ni tar emot nagelbitare.

#22 - - attis:

Stackars Joel. Det var inte meningen att chocka honom. Ha det bäst.

Kramen

#23 - - Linda:

Jag går magnetics utbildning i helsingborg. :)

#24 - - My:

Tack tack, hoppas på turen med mig nu! ;) kram

#25 - - Rebecca Beverley:

re: Tack! det tänkte jag verkligen inte på, men det funkade tydligen ändå inte, Kanske gör jag något fel :p

#26 - - Rebecca Beverley:

vad har du för mail adress?

#27 - - Cecilia:

Snygga! Skulle vart med om jag inte bodde så långt bort...

#28 - - Amanda:

Åh, snyggt! Vad kostar det att göra naglarna hos er?

#29 - - peterO:

hoppas du får en riktigt bra dag idag

#30 - - rolf:

Godmorgon ha en fin och skön dag.kram

#31 - - evamar - tävlingsblogg:

Den här gången kan jag inte vara med. Fullt upp i juni... Länkar ändå i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/may/naglar-5-juni.html

#32 - - Elin:



Nu har jag länkat till er och skrivit om tävlingen i min blogg :)

http://leelin.blogg.se/2009/may/fransk-manikyr.html#comment

Svaret: Självklart tar ni emot nagelbitare och gör deras naglar lika snygga som ni alltid gör! :)







#33 - - Sandra:

Jag är med och tävlar som vanligt ;)



Har länkat här: http://sandrajjj.blogg.se/2009/june/tavlar-om-fina-naglar.html#comment



Och länk finns till dig på min blogg i länklistan, finns även till hemsidan.



Och svaret på frågan är JA ni tar emot nagelbitare och ni gör ett kanon jobb med dom :)

#34 - - Amanda:

Nu är jag med och försöker vinna igen! Ja, ni tar emot nagelbitare på eran salong. Hade själv planer på att komma till er när jag själv bet på naglarna, men dina tips och bilder fick mig faktiskt att sluta! Så tack för det! :)



Och länkning på bloggen och dig på bloggkoll har jag sedan länge! :) Och här kommer inlägget: http://dearjamie.blogg.se/2009/june/jag-tavlar-hos-karin.html#comment



Nu håller vi tummarna! :D

#35 - - lisa:

åhh typiskt att man missade med 1 dag!

men bloggen kommer jag följa!

Ha det bra :)

#36 - - Sandra:

Åh men vilken tur man kan ha, såg nu att denna tjej har vunnit mys till händerna med :) Grattis till henne, hon borde kanske köpa en trisslott ;)

#37 - - Sandra:

Aaaaah, jag vann! YEY! Jag är inte van att vinna något någonsin och dessutom är jag lite ouppmärksam.

Till top