Tävling ....

/ Permalink / 50
...med risk för upprepning...
Men denna produkt var jättepoppis när jag hade tävling om den förut
så jag bestämde mig för att ha en till tävling om...

Jag själv är beroende av magical manicure...)))
Läs mer om produkten
här

Vinnare utsedd!


Hur?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på blogglovin (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida.

Frågan är... Använder du handkräm?

Tävlingen avslutas den 25/5-2009
Lycka till..

#1 - - A-S:

Vi har startat en blogg med inspiration och egna erfarenheter kring kläder, skor och shopping och vi har även en köp & sälj funktion som alla får ta del av!



Kika in och se vad du tycker :)

Kram allshopping.blogg.se

#2 - - Erika-mode-pyssel-foto.:

Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

jag använder andkräm ibland när jag känner att händerna är torra

#3 - - Therese:

Jag har lagt upp tävligen på min blogg samt länkat till din blogg. Jag följer redan din blogg med Bloglovin =)



Jag använder handkräm efter varje gång jag har tvättat händerna eller diskat! Skulle inte klara mig en dag utan handkräm ;)

#4 - - clea:

De verkar super !

Jag har lagt till på bloglovin och länkat, såklart!

http://cleaclea.blogg.se/2009/may/25-maj-handkram.html



Visst händer det att jag andvänder handcreme, och när jag gör det kan jag knappt sluta ;)

men ofta är jag för lat, tycker det är jobbigt att man är lite kladdig. Men med dessa krämer skall jag ha tålamod! :)





#5 - - LINDA | ddisconnected ღ:

sv: okej okej :D vad åt du då? =)

#6 - - evamar - tävlingsblogg:

Jag är beroende av alla sorters krämer. Har både torr hud och torra händer. Vill gärna testa den här produkten också.



PS. Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/may/handkram-25-maj.html

#7 - - evamar - tävlingsblogg:

PS. Och självklart har jag lagt till dig på Bloglovin också.

#8 - - emma,:

jag använder det ibland när det behövs:) hoppas jag har en chans att vinna:P

#9 - - Anonym:

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Svaret på frågan: Jag använder handkräm när det behövs. =)



Har lagt till dig på blogglovin och länkat till tävlingen på min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-mys-till-handerna.html#comment



Och här är min mail adress: [email protected]



Ha det så bra!

#10 - - Jessie<3:

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Svaret på frågan: Jag använder handkräm när det behövs. =)



Har lagt till dig på blogglovin och länkat till tävlingen på min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-mys-till-handerna.html#comment



Och här är min mail adress: [email protected]



Ha det så bra!

#11 - - Sandra:

Hej! Jag är med i tävlingen. Superkul!



Redan lagt till på bloglovin och länkat till dig i min bloggi förra tävlingen.



Även gjort ett blogginlägg hos mig om denna tävling. Antar att det var okej att låna bilden. :)



Här är adressen dit: http://skrutt1.blogg.se/2009/may/tavling-1.html



Och svaret på frågan: Självklart använder jag handkräm. Har dock inte hittat någon som är bra då jag tycker dom flesta blir för feta.

#12 - - Heyli:

:) tyckte ja med! :)

#13 - - mellen:

Sv; Bra då slipper jag slänga ut min data haha då vet jag att det e blogg.se fel. =) Jag ska vara med å tävla jag med ;) Men jag fixar det efter min dotter lagt sig :) kramiz

#14 - - Louise:

sv: Man tackar, på tisdag ska hon komma upp till skolan och få håret klippt också ;D

#15 - - *Camilla*:

Hag är absolut med :) Och premunerar redan.



Här är länken:



http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/may/tavling-handkram.html



Ja jag använder handkräm,speciellt då händerna är extra torra :)



Ha det bra

#16 - - Emelie:

Ja,lite väl mycket,men det är inte den jag ska ha...väntar på en annan:)

Ha du det bra annars?

#17 - - Cicci:

Japp det är hon som har gjort den :) Blev verkligen super nöjd med den. Hon är duktig hon :) kram

#18 - - Kim-Bloggdesigner:

Tack så mkt. :)

#19 - - A-S:

Tävla om ett par helt nya Converse skor i valfri storlek på våran blogg!

#20 - - mellen:

Nu så e jag med å tävlar å jag har ju redan dig på bloglovin som du vet =) Jag använder alltid handkräm förutom nu då min tog slut och så likadant e min ekonomi nu. Så håller alla tummar å tår att jag får testa denna å kanske bli beroende av den ist :P hihi ^^

Har länkat i min tävlingsblogg http://marielleanderzon.blogg.se/tavlingar/2009/may/magical-manicure.html#comment Kram =)



#21 - - Linda-Tävlingstipsarna:

självklart vill jag vara med. har dig redan på blogglovin. är nog beroende av handkräm har alltid en liggande i handväskan så att vinna lyx vore underbart!



har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/may/handkram.html

#22 - - Fia:

Nu är jag med och tävlar igen och jag följer dej såklart redan med bloglovin :) Jag använder handkräm ibland när mina händer är extra torra. Jag har lagt upp tävlingen på min blogg på adressen: http://tuffafia.blogg.se/2009/may/tavling-pa-light-elegance.html#comment Ha det gött! Kram

#23 - - sofie:

sv: ja, det tog en stund att läsa alla :P

#24 - - Anna:

Tjingeling!

Klart jag använder handkräm!!

Och prenumererar gör jag ju, så naturligtvis tänker jag tipsa andra om din tävling... (hihi)

Stora kramen!!

#25 - - Sandra tipsar:

Jag vill vara med och tävla, jag har lagt till dig på bloglovin och länkat här:

http://sandratipsar.blogspot.com/2009/05/tavla-hos-karin.html



Ja, jag använder handkräm, massvis av det. Jag har provat olika märken men jag har ännu inte hittat någon som jag återkommer till.

#26 - - Kashaya:

Vill gärna vara med och tävla. Har lagt till på Bloglovin och länkat i min tävlingsblogg



http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/05/tavla-hos-nagelbloggen.html



Biir väldigt lätt torr om händerna så jag använder väldigt mycket handkräm.

#27 - - Giesela:

Tusen tusen tack för min nya fina naglar. Vad duktig Selda är :0)

Jag är gärna med och prävar lycka igen, visst använder jag handkräm flitit, men är super nyfiken på den som du lottar ut.

Hoppas på tur ! Stor Kram och tack en gång till // Giesela

#28 - - Jennifer på Fashioncut:

Sv: Haha ja det var stökigt men nu är det städat och ordentligt! :)

#29 - - Emma:

Hej. Jag har en liten fråga. Om man redan har långa naglar och inte vill förlänga dem, finns det något som man kan använda för att göra sin egen nagel starkare och tjockare? Utan att lägga på förlängning. Tack i förhand. Kram Emma.

#30 - - Emma:

sv: Tack så mycket :) då blir det till att införskaffa det imorgon :)

#31 - - Camilliondollar Baby:

Klart man vill vara med och tävla, här du ordnar.



Jag försöker använda handkräm (och nagelolja) regelbundet.



Kram





#32 - - Emma:

Hej!

Jag är med!

Eftersom jag tvättar händerna mycket vid matlagningen i skolan så måste jag använda mycket handkräm. Jag försöker ialla fall sätta innan jag går i säng varje kväll.





Här är min länk:

http://lightelegance.blogg.se/2009/may/tavling-1.html

#33 - - Elin:

Jag använder handkräm men har aldrig hittat ngn som funkar så jätte bra. Alltid lite för kladdig eller luktar skunk, vill kunna ta hand om mina händer och naglar bättre men inte lyckats...



Följer dig redan med blogglovin :)

http://leelin.blogg.se/2009/may/ytterligare-en-tavling.html#comment

#34 - - Heyli:

haha ja jag såg ju det! såg inte så stor ut när han satt där och tuggade på löven men om man jämförde med henne när hon höll i han, shiit alltså jag vill också ha en stooor kanin :p

#36 - - mellen:

hejhej hur står det till idag? :D jag har precis startat en mamma blogg oxå om du vill kolla eller följa .. designen ska ändras snaaaart hehe ... kram (http://menajo.blogg.se)

#37 - - Katja:

Jag var först!!!! Blä.... Morgonpigg o uppe med tuppen!! Jag tror att du gillade det rooooosa bäst!! Eller vänta... Kanske var det döisarna???? Kram :)

#38 - - Ann-Louise:

Har länkat till dig från min sida nu! å självklart prenumenerar jag på bloggen! ;o)



Självklart smörjer jag händerna!!!

Händerna är våra verktyg som vi måste vara rädda om,funkar inte händerna så funkar ingenting... Vi smörjer ansikte och kropp varje dag för att inte torka ut, men vad gör vi åt våra stackars tassar?

-Jo, vi använder Magical Manicure såklart! ;o)



Kramen!

#39 - - attis:

Jag är ett måndagsbarn. Bra att du hade tur med Håkan. Det här med jobbet verkar ju stämma . Du jobbar ju och sliter. Kramen

#40 - - Fanny:

Jag är med och tävlar ;)

Har lagt till dig på bloglovin!



Har länkat/lagt upp din blogg i min blogg: http://baarajaag.blogg.se/tavlingblogg/2009/may/vinn-handkramer.html#comment



kram fanny

#41 - - Fanny:

oj, glömde frågan.

nej, jag använder inte handkräm. ibland!

#42 - - Lala:

jag har ingen blogg. men kanske kan jag var med och tävla ändå? hoppas det iaf :)

jag använder handkräm ibland, just nu en från depend.



mvh

#43 - - Carola L:

Jag vill vara med och tävla och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg http://mammamuh.blogg.se/tavla

där jag samlar tävlingar i datumordning



Jag försöker använda handkräm, men det blir inte jämt och det märk på händerna

#44 - - dorion:

handkr'äm är ett måste! :)



http://blogg.daredesign.se/#post162

#45 - - Hosio - Tävlingsblogg:

Är gärna med! :)

Svaret på frågan är: Ja jag använder handcreme varje dag, då jag spenderar dagarna i verkstad så måste jag änvända det för att ionte händerna ska ta skada! :)

Har även länkat:

http://hosio.blogg.se/2009/may/tavling-handcreme-1.html

#46 - - Hosio - Tävlingsblogg:

Och prenumerar redan på din blogg! :)

#47 - - Sosso:

Hej



God morgon på dej med



hoppas att du får en bra dag och helg för den delen

#48 - - Åsa:

Jajamen, jag använder handkräm.

Finns på blogglovin sedan tidigare, länk och tävling finns i min blogg; http://www.blogtown.se/blog.php?id=molotow



Trevlig helg!



/Åsa

#49 - - Tuva:

Om jag använder handkrämer ? Jag måste använda handkrämer eftersom jag har extremt torr hud. Dock har man inte så mycket pengar när man är 15 så jag får använda H&Ms , jag vet att dom är superdåliga !



du har en jättemysig blogg !, inte bara för att smöra in sig, jag menar på riktigt !

#50 - - Frida:

har lagt till er på bloglovin nu, här är min länk ;



http://fridadahlgren.blogg.se/2009/may/tavla.html#comment



Jag är beroende av hand/hudkräm då har jag så torr hud att jag får sprickor:S och sköra naglar för den delen, hade vart perfekt att vinna :)



Bästa bloggen! :)



//Frida

Till top