Tävling ...

/ Permalink / 19


...var det åter dax för i bloggen..

(modell: Anna Book naglar: KN Nail Products)

Naglarna blir som på bilden (du får välja form och färg själv)

Du får valfritt boka upp en tid på salongen under April månad 2010.
Salongen: KN Nail Products
Huvudstagatan 6 skytteholmsvägen 26 i Solna
Tel:08-277671
http://knnailproducts.se/

Hur tävlar jag?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll(dvs prenumererapå bloggen)
Länka till bloggen från din blogg/hemsida i din länklista.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida. (Använd gärna bilden här ovan)


Frågan är... Längtar du till våren? och Varför?

Tävlingen avslutas den sista mars
-2010
Tävlanden har själv ansvar vid vinst att boka tid.

och vinnare är....HEIDI!
GRATTIS!!!!!!!!

#1 - - marica:

Självklart ska vi vara med & tävla, skulle passa såå bra eftersom vi åker till Sthlm i slutet på April :)



Våren längtar jag självfallet till, och tänkte tjuvstarta sommaren lite med att åka till spanien en vecka i slutet av april, därav sthlms vistelsen :) Länkad har du vare länge hos mig :)



Sköt om dig, Marica!

#2 - - jennifer:

ska vi följa varandra via bloglovin ?:)

#3 - - Carina Hedengran:

#4 - - jenny:

Hej varför säljer ni inte light elegance gele´n i webshopen? :)



#5 - - Karrow:

Svar:

Åh, vad trevligt! :)

#6 - - Ira:

Högsta betyg till er underbara tjejer :-) var och skulle köpa frukost på Waynes coffe i morse och tjejen i kassan var SÅÅÅ betagen i mina naglar jag gjorde hos Selda förra v (hälsa henne det) och hon glömde min beställning två ggr, jag fick bara kaffet men var tog mackan vägen? sen glömde hon ta betalt för mackan :-) och frågade bara en massa om nageln, hon fick telnr så räkna med en ny kund ;-) hehe

#7 - - Josefine´s life!:

Riktigt snygga naglar :)

#8 - - Maya:

Nog för att det är trevligt med snö och härlig vinter, men nu vill jag att våren ska komma. Lätta skor, tunna klänningar, skinnjackan på, sitta i nygräset och käka glas... Att man dessutom har ett par fina naglar att visa upp, är ju inte fy skam ;)

#9 - - Sofia Werlin - viktminsking:

Så snygga :D:D

#10 - - Sandra:

Jag är med! Länkar gör jag redan till er + har bloggen på bloglovin = självklart ;)



Här är länken till mitt blogginlägg: http://sandrajjj.blogg.se/2010/march/sandra-tavlar.html#comment



Och JAAAAAAAA jag längtar till våren för att jag ALLTID fryser så mycket på vintern. Oavsett hur mycket kläder jag har på mig. Så sooool och vår får MER ÄN GÄRNA komma nu! Sen är det så mysigt med alla blommorna som kommer fram med :)

#11 - - josefin:

Jag har lagt till er på bloglovin, ni finns bland länkarna i min blogg. Och här är ett litet inlägg om tävlingen http://lillakanin.blogg.se/2010/march/varnaglar-ar-hett.html



Jag längtar så mycket till våren! Jag är så trött på allt slask och rusk vi har haft. Dessutom ska det bli skönt att kunna gå ut igen. I höstas fick jag en njurabscess som har gjort att jag har varit på sjukhus en del och det hara bara varit allmänt jobbigt, det är inte speciellt farligt men det har gjort riktigt ont, men det börjar läka ordentligt och nu längtar jag till våren och jag längtar efter att kunna ta nya tag i skolan och få starta lite på nytt, eller kanske inte på nytt men iaf kunna visa vad jag verkligen kan! Men mest längtar jag självklart efter värmen och solen! Man blir ju så glad och lycklig på våren!

#12 - - Karen:

Hej Karin :-)



Ja Jag längtar till våren för att då vet jag att vi kommer närmare sommaren :-). Är så trött på vintern nu.



(Fick en flicka 1 jan och nu vill jag fixa naglarna igen ;-) )

#13 - - Karen:

Har länkat till er,lagt upp bilden på min blogg och följer bloggen nu ;-)



Kram

#14 - - Heidi, die Nagelhexe:

Tävlingen finns med på bloggen. Jag längtar till våren för allt kommer tillbaks blommors o växters gröna fingrar letar sig upp ut jorden, solen skiner, dagarna blir längre ja allt får nytt liv därför längtar jag till våren!

#15 - - Madde:

Åhh klart jag vill vara med och tävla, har gjort naglar hos min underbara vän Sandra som även jobbar hos dig och hon har fått mig att vilja göra mer och mer och mer hela tiden. :D



Ja fy vad jag längtar till våren de här är inte roligt alls längre, och nu när vi fått ännu mera snö nej usch!

Fast samtidigt längtar jag inte jätte mycket för min son blir ett nu 6 april och han får gärna vara liten och bebis läääänge till. ;)



Länkar så klart från bloggen.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.14378368



Kramar Madde.

#16 - - Linda:

Har dig redan på bloglovin samt länkad på min blogg..



Har nu även ett inlägg om tävlingen på bloggen..http://crazybeautifulworld.blogg.se/2010/march/tavlingsdags.html



Svaret från mig är SJÄLVKLART längtar jag efter våren:-)

Jag längtar ju såklart efter värmen som kommer med våren men den största anledningen till att jag längtar så efter den i år är ju att vårt lilla vårbarn ska utöka vår lilla familj och hur UNDERBART är inte det att få snoosa bebis hela dagarna medans solen gör oss sällskap:-)



Ha en skön dag.. Kram



#17 - - Linda:

Hm få se om länkningen till inlägget funkar nu då??



http://crazybeautifulworld.blogg.se/2010/march/tavlingsdags.html



Svaret från mig är SJÄLVKLART längtar jag efter våren:-)

Jag längtar ju såklart efter värmen som kommer med våren men den största anledningen till att jag längtar så efter den i år är ju att vårt lilla vårbarn ska utöka vår lilla familj och hur UNDERBART är inte det att få snoosa bebis hela dagarna medans solen gör oss sällskap:-)



Ha en skön dag.. Kram



#18 - - Linda Martnell:

Jag älskar våren, fåglarna kvittrar, snön smälter sakta bort. Man har hela härliga sommaren framförsig. Och det bästa av allt man slipper klä på barnen overaller, o regn kläder, o stövlar o mössa o vantar m.m.



Att få vinna dessa urläckar naglar skulle förgylla min vardag som tvåbarns mor, + att jag skulle få en chans och anledning till o få åka till Stockholm..



Kram på er..



#19 - - karen:

vem vann tävlingen??

Till top