LE i Vallentuna ...

/ Permalink / 3


Jag (Evis) blev så inspirerad av en Norrlänsk nagelterapeuts naglar i höstas.

Jag var på workshop hos KN Nail Products!
Fick tips av henne hur jag kunde göra för att få till dom och oh så glad e jag!! Tack!

 
Bild:Evis

Cool nageldesign som är tideffektiv gillar jag!!

Denna gjord av LE gel och knnailproducts glitter. (återkommer med vilket) 

Fila o preppa som vanligt.
Lägg valfri färg som fransk MEN liiite tunnare på ena sidan.
(denna egenblandad chockrosa)

Härda
Lägg 1-step på hela nageln….inte för tjockt! Härda INTE!!
Lägg Black art längs med den tunnare sidan av det franska på nageln
(inte för ”brett”)….här får man vara lite snabb.

Ta en artstylus eller liknande och ”schwirra” runt tills du e nöjd.
Härda.

Täck in med 1-step och resten e som vanligt.  Lycka till! =) 

Vänligen!
Evis Persson

Nice nails & design Vallentuna
http://www.nicenails.se


Tack GOA Evis för tipset STORA KRAMAR från Karin KN Nail Products


du har väl inte missat...vår fb grupp...
och glöm inte att prenumerera på bloggen....sånt värmer..

Vi finns nu även på fb så du kan
adda oss som vän...:)

#1 - - Evis Persson:

<3 <3 Hoppas ni får skoj med detta!! =)

#2 - - Annica:

Tjusiga! Och va fin bloggen blivit!

#3 - - Ladytubii:

Tacccck för tipset (: Så snyggt! Jag kommer absolut att testa detta! Kanske redan ikväll hehe Jag bygger hemma. Har dock ingen utbildning. Hoppas att jag klarar av att göra det bara-



Kram!

Till top