Tävling ....

/ Permalink / 12


Finn ett fel i bilden.
Svårare än så är det inte...

Vinn ett....set naglar hos oss..Valfri längd och form.

Du får valfritt boka upp en tid på salongen under Mars månad 2012.

Salongen: KN Nail Products
skytteholmsvägen 26 i Solna
Tel:08-277671
http://www.knnailproducts.se/






Hur tävlar jag?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka/dela till bloggen från din blogg/hemsida/fb.

Tävlingen avslutas den 29/2-2012
Lycka till nu ...
(tävlanden har själv ansvar att hålla reda på eventuell vinst)

Vinnarens namn publicerar HÄR

STORT GRATTIS till Sara!!

Snart kör vi igång en ny tävling...Håll koll på bloggen!

#1 - - Therése:

Det är den gamla loggan för LE på lackflaskan :) Prenumerar fortfarande och delar såklart på bloggen.

#2 - - Anna Falk:

Ooooh, jag ser, jag ser, får jag oxå tävla??? ;)

#3 - - Madde:

Men oj detta var riktigt svårt.. Felet jag chansar hej vilt.

Man ser att det är ljusare där jag gissar att det ska sitta en ring förlovning och eller vigselring. :)



Länkar även tävlingen.

http://vhdbrud.blogg.se/2012/february/nageltavling.html



och har er sen långt innan på bloglovin (där jag följer er blogg). :)



Kram Madde.

#4 - - Maria Rehn:

Hmmmmm........skulle säga att fingret som är vid penseln har ingen lång fin nagel..

#5 - - Norea:

Har gillat/rekommenderat er på FB och skickat tävlingsvaret till er mail.

#6 - - Michaela Isaksson:

Jag är med och tävlar :) Följer er på bloglovin, gillar er på fb och länkar nu även eran blogg. ;)

Gissar på att ringen är bortredigerad på bilden? Något annat fel hittar jag inte.



håller tummarna nu :) med vänliga hälsningar/ Michaela isaksson

#7 - - Ida Eriksson:

Hej!

Varför pinchar man naglen och när ska man göra det om man använder sig av formar?

#8 - - anne:

Känns som jag hittat två potentiella fel.. men vet inte om ngt e rätt så klart.

1. Personen ser ut o sakna sin vigselring då det ser ut som två ränder på ringfingret.

2. Personen som har på "Super Shiny" har inga byggda naglar alls, vilket de flesta nagelterapeuter brukar ha :)



Förmodligen så e det säkert ngt annat med naglarna eller produkten lr ngt som jag inte kan se..Kanske t.o.m är loggan som inte är den nya på flaskan...

Men jag kör på nr 1 o hoppas på tur :)

#9 - - sara:

De har ju helt missat att det är gammla loggan/omslaget på shinyn i skuggan! :)

#10 - - Kia:

Alltså, nu har jag tittat och tittat på bilden och kan inte se nåt annat än den obehandlade nageln som således inte har en enda LEprodukt på sig. Kan det vara det som är "felet"? Jag hade inte tänkt tävla men blev så nyfiken på svaret.

Kia

#11 - - Malin:

Kan det vara den fula tummen som lackar naglarna ;)

#12 - - Abovo:

det fattas ett pekfinger som håller i hylsan, då det på bilden endast syns en tumme

Till top