Nagelutbildning ..

Skola / Permalink / 1
 
Vilken ska man välja?
 
Jag vet inte Hur många gånger frågan har kommit upp i otaliga diskussionsgrupper..
..och att fråga en terapeut är ju svårt även det.
Eftersom man endast går sin grundutbildning En gång och har då svårt att jämföra med något annat. 
 
Att fråga en lärare är ju svårt även det eftersom Jag som är lärare vet ju inte hur det går till i alla andras klassrum. Jag kan ju endast stå för att Våra och våra underskolors utbildningar är Bra
 
Sen det här med Priset...
Man vill komma så billigt undan som möjligt (givetvis konstigt vore det annars)
Men tänk på att Billigt betyder inte Alltid bra. Man får oftast vad man betalar för..
Och billigt kan bli dyrt i slutänden..
 
Att titta på:
Är utbildningen Godkänd av branchorganisationen SANSA?
Läs mer om SANSA HÄR....
Vad ingår i utbildningen. Vilka produkter? Hur mycket är det i produkterna?
Vilket utbildningsmaterial? Skolpärm? Inbunden bok?
Hur många dagar är det endast Teori? Nagelsjukdomar, Anatomi, kemi..
Robotarm att applicera på (i början så ingen modell blir skadad)
 
Lärarledd.. är det en fysisk lärare närvarande att få hjälp och stöd av.
(tro mig det behövs)
Vart är produkterna tillverkade? Vad heter tillverkaren/kemisten?
Utvecklas produkten? Kommer det nyheter och förbättras det hela tiden?
Vilket Märke blir jag utbildad i?
Finns det ett klassrum?
Är utbildningen Kortare än 4 veckor?
(TRO MIG man behöver minst 4 veckor, om man vill bli duktig)
 
Finns det utsug, nitrilhandskar, munskydd i klassrummet?
och Efter utbildningen:
Ställer skolan upp? Finns fler kurser att gå (utveckling)?
Får man hjälp eller kostar Allt pengar?
 
Som du ser så kan listan göras lång..Jättelång.
 
Vår utbildning som är i Light Elegance's produkter (oavsett om den är hos oss eller hos någon av våra underskolor) är Jättebra och vi är 100% Engagerade i eleverna Under utbildningen och Efter..
 
Samt:
Vi ÄR Nagelgodis på facebook
Vi finns på instagram och
Vi finns här i bloggen
 
Vill du veta mer om Vår utbildning så maila oss på [email protected]
 
Vi finns även i Luleå, Umeå, Göteborg, Täby, och Norrtälje..
#1 - - Cecilia:

Jättebra skrivet Karin! Det är så viktigt att välja en bra utbildning! Tro mig, mitt misstag kostade mig en både pengar och sömnlösa nätter. Men idag vet jag så mycket bättre och hoppas att alla tar till sig av denna jättenyttiga information. Tillsammans kan vi se till att de oseriösa aktörerna, som bara är ute efter att tjäna snabba pengar, kanske inte försvinner, men minskar på marknaden. I mitt fall så kostade 24 timmar 13 500:- Det var dyra timmar det!

Svar: Så tråkigt att höra! Kramar om!
lightelegance.blogg.se

Till top